![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. zingt, vecht, huilt, fokt, lacht, werkt en bewondert .. elke sleurs bakte er niets van en krijgt net niet de Ernst Röhm behandeling van der von Overtfeldt .. het spreekt vanzelf dat dit geen degradatie is .. integendeel .. het is een appreciatie van elkes kunnen .. én .. een homogenisatie .. geniet mee met mij ..
![]() .. comme y-s-y-raillent ces fachoos flamins ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 mei 2015 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Denken Durven Doen wordt: "Durven toegeven dat we er zelf ook niets van bakken"
![]()
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ik wil meer centen voor de rijken
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 mei 2015 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga eerlijk zijn: Elke doet het beter sociaal. Ze moet echt bij de zwakkeren wat stemmen proberen te rapen.
Geef toe, we kunnen haar moeilijk naar de Mont Pelerin sturen.
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Tja, geen idee naar de echte motieven maar zeer waarschijnlijk kon ze de druk niet aan. Maar je moet toegeven dat de uitvlucht goed gevonden is.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Logische wissel: grootstedenbeleid hoort meer bij armoedebestrijding dan fiscale fraude wat op zich weer beter bij financiën past.
Zoals Jambon gisteren zei:"De enige die heeft moeten inbinden op bevoegdheden ben ik." Marghem wordt een ander paar mouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zolang het beleid de richting uit gaat die nodig is maakt het mij niet uit wie welke bevoegdheden heeft. Weer de zoveelste poging van de media om er iets van te maken dat het niet is...
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En tsjakka, alweer een anti n-va troldraad
![]() Het zit nu bij van Overveldt, en Elke was niet zo sterk in dit dossier. Veel liever dat dan broedertwisten a la SP.A ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Als ik het goed begrijp hebben mannen de complexere bevoegdheden in de regering Michel ?
Hoe zou dat toch komen Laatst gewijzigd door Guinevere : 22 mei 2015 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Communicatie voor dummies:
Les 1: Gebruik nooit ontkenningen, die worden niet herkend door het onbewuste. "Het is geen degradatie" => De mensen verstaan: "Het is een degradatie." "Ik voel mij niet teleurgesteld" => De mensen verstaan: "Ze is teleurgesteld." Les 2: Men vermeldt alleen wat niet evident is. Voorbeeld: als iemand de hele tijd moet staan te roepen dat hij de baas is, betekent dit dat hij geen natuurlijke autoriteit uitstraalt. Ander voorbeeld: als we heel hard moeten benadrukken dat het geen degradatie is en dat ze niet teleurgesteld is, dan betekent dit dat er wel stront aan de knikker was. Anders was het niet nodig van dit te zeggen. M.a.w.: de boodschap van de N-VA, van de regering en van Sleurs zelf is dat ze er absoluut niets van bakt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn twee mogelijkheden: ze is niet superbekwaam en dus is het een degradatie, ofwel het omgekeerde.
Indien ze niet zo superbekwaam is als verwacht werd, dan is het zeer moedig, en zeer terecht (en vooral in het voordeel van de belastingbetaler dat goed beleid voorop staat) vanwege de nva. Indien ze wel zo bekwaam is als verwacht, dan is het zeer moedig van de nva om te erkennen dat de vorige situatie geen ideale regeringsorganisatie was, en dat de nieuwe beter is. Hoe ge het ook draait en keert: de nva staat garant voor het beste beleid. Dank u. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Alle nieuwe N-VA-excellenties doen het veel beter als verwacht. Dat zeggen vriend en vijand. Zelfs Charles Michel zei in de week nog dat hij zich in N-VA vergist had. Dat dat frustrerend is voor de oppositie kan ik begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. kom kom kom .. laat ons proberen elkaar geen blaaskens wijs te maken .. de "logica" ( sic u ) is ver te zoeken .. deze "wissel" ( siccer u ) vereist een KB om een ander KB ongedaan te maken dat expliciet de functie staatssecretaris van fraudebestrijding ontkoppelde van deze van de minister van financiën .. daar moeten indertijd vast gegronde redenen voor geweest zijn .. de enige "gegronde" reden om deze functies nu weer op een hoopje te gooien is de incompetentie van mevrouw sleurs ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 mei 2015 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |