![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Geef aan hoe u de collaboratie van een deel van de Vlaamse beweging zou omschrijven | |||
een heldendaad |
![]() ![]() ![]() |
12 | 17,39% |
een (misbegrepen) idealisme |
![]() ![]() ![]() |
13 | 18,84% |
een louter strategische blunder |
![]() ![]() ![]() |
15 | 21,74% |
een morele fout |
![]() ![]() ![]() |
12 | 17,39% |
een criminele praktijk |
![]() ![]() ![]() |
30 | 43,48% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1042 |
Banneling
|
![]() Dan kan er gerust nog bij...
Al vind ik "Jurasic" beter qua uitzicht. Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 mei 2015 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 |
Banneling
|
![]() Oei, zijn echt alle geheimen onhuld?
En nog boeit het niemand voor geen hol?? Dan zitten jullie toch met een probleem? Niet? Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 mei 2015 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een staat die echt wil, die heeft op 5 minuten al zijn financiers in zijn hemd gezet, gewoon door hun hebben en houden aan te slagen. De dag dat de Amerikaanse staat het beslist, is het gedaan met JP Morgan Chase en co. Het volstaat wat wetten te wijzigen, en hup, afgelopen ermee. Het punt is dat staten die financiele toestanden organiseren. Als ik dat hier lees, dat het Joden-financiers zijn die gans de wereld in oorlog gemanipuleerd hebben, heb ik het gevoel Mein Kampf voor de tweede keer te lezen. Het was de reden voor Hitler zijn Joden-haat.
![]() |
![]() |
#1046 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch worden wereldwijd staten in hun hemd gezet. Zelfs de VS en de EU. De financiële wereld en vele multinationals willen mbv. hun internationale handelsverdragen ons nog een nog repressiever beleid opleggen waar voormalig soevereine landen niet langer over hun eigen lot kunnen (durven) te beslissen. Onze leiders werken vlot mee aan het verwezenlijken van deze plannen, corruptie en verraad gepleegd door onze verkozenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1047 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je zelf het antwoord geeft:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1048 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 mei 2015 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Ik geef het toe, dat deed ik met opzet.
Gisteren: http://www.dailykos.com/story/2015/0...te-Republicans http://www.washingtonpost.com/politi...23d_story.html http://m.weeklystandard.com/blogs/bo...ge_953464.html Laatst gewijzigd door zonbron : 23 mei 2015 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The battle between organized labor, progressive Democrats and President Obama over the Trans Pacific Partnership continued on Thursday when U.S. Senators Elizabeth Warren and Joe Machin filed the Trade Transparency Act, a bill requiring that the public and Congress have at least 60 days to review and debate any trade legislation before being moved to the floor for a vote. The move was intended to highlight the issue many Americans see with continuing to categorize trade negotiations as classified, especially when it effects the personal finances of millions of workers and business owners alike.Volledig verhaal kan U lezen via een link gegeven in mijn vorige post. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of niemand in een taalgebied van bijna 20 miljoen mensen vindt het de moeite waard om het te vertalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wil niet zeggen dat de aangehaalde dynamieken niet bestaan. Maar ik geloof nooit dat het een "opgesteld plan" is door "dikke heren met cigaren". Het is gewoon het resultaat van het samenspel van verschillende individuele beslissingen van de belangrijke acteurs, zonder dat die dat in het kader van een "duivels plan" doen. Natuurlijk is het resultaat hetzelfde ! Het (domme) plan van Frankrijk en België om "den Duits" die al blut was, ne keer financieel gaan te stropen in Versailles, heeft er nadien voor gezorgd dat ze Hitler over hun dak kregen. Maar gaan denken dat in 1918 of zo, de Fransen, of de Joden, plannen aan 't maken waren opdat er een 20-tal jaren later een of andere gek de eerste wereldoorlog zou verder zetten, om daar een of ander voordeel uit te halen is er voor mij over. In feite zijn er geen twee wereldoorlogen geweest. De wereldoorlog is in 1914 begonnen, en is in 1945 geëindigd. Het was de (zoveelste) dertigjarige oorlog. Er is gewoon een ophouden van het wapengekletter geweest gedurende en 20-tal jaren, omdat men blut was, niet genoeg gemotiveerd kanonnenvlees meer had, en terug op adem moest komen, en een nieuwe generatie kanonnenvlees kweken. Versailles was een voortzetting van de oorlog, maar op financieel vlak, de tijd dat het moest duren om nieuw kanonnenvlees te kweken.
![]() |
![]() |
#1053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens nogal idioot wat er over dat akkoord allemaal gezegd wordt als geheimzinnigheid. Het is ONMOGELIJK om een "geheim akkoord" te tekenen als ge niet akkoord zijt met het idee dat het geheim is he. IEDERE politicus die dus "ja" stemt voor dat geheim akkoord, is dus ook akkoord met de geheimhouding ervan (anders stemt ge "nee"). We kunnen dus besluiten dat als dat akkoord er komt, en geheim blijft, de staten dus wilden dat dat geheim bleef. Achteraf moet men dan geen complot theorieen komen opstellen dat geheime groeperingen dat wilden en zo. De staten zelf hebben het zo gewild. Als een staat daar niet mee akkoord is, hoeft hij gewoon maar "nee" te zeggen, zo simpel is dat. Het kan natuurlijk zijn dat de "geheime inhoud" die elke senator op zijn eigen mag gaan bekijken in een geklassifieerde zaal, gewoon een zinnetje is: "Als ge niet ja stemt en als ge hier een woord over rept, dan kom ik uw familie en uzelf vannacht afmaken" getekend: de Boeman. Da's ook mogelijk.
![]() |
![]() |
#1054 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.burgercomite-eu.nl/tag/ttip/ Ondertussen kan U er wat grasduinen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men kan het hier dagelijks zo'n 20-tal keren lezen in allerlei varianten... Steeds onverzorgd, met vage bronnen (als er al bronnen vermeld zijn, ellenlange copy/pastes,...) Het is gewoon voor de ene helft veel gespeculeer en voor de andere helft verzonnen. Waardeloos gewoon. Men kan dat trouwens zien IRL, die verhalen slaan niet aan en qua politiek draagvlak scoort zelfs het trotskisme beter. Het lijkt me dus tijdverlies. Maar goed, ik vermoed dat dit voor hobbyisten geen probleem is. Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 mei 2015 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 23 mei 2015 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1060 |
Banneling
|
![]() Neenee: hobbyisten.
Lobbyisten doen tenminste de moeite om deftige websites in mekaar te steken. Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 mei 2015 om 21:33. |
![]() |
![]() |