![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 mei 2015 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ediiiiith...
Eeediiiiiiith!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. u doet mij aan iemand - afijn tallozen - denken ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=209974 Noch in de titel van de draad noch in mijn openingspost maakte ik gewag van de partij N-VA (het ging mij om de aperte onbekwaamheid van Sleurs zelf, niet om deze van haar partij), maar dat ik het aandurfde om een duidelijk teken van onbekwaamheid bij een N-VA politica vast te stellen bleek voor diverse forumdeelnemers niettemin ruim voldoende reden om – bij gebrek aan ter zake doende argumenten - erg kleinmenselijk overvloedig hun gal uit te spuwen over mijn persoon, mijn afkomst, mijn cultuur, mijn taal, en mijn land, in wat uiteindelijk een erg bitse 1174 posts lange discussiedraad werd. Nu – zes maanden later en weliswaar zonder het met zoveel woorden openlijk toe te geven - blijkt de N-VA uiteindelijk zelf in de gaten gekregen te hebben dat Sleurs niet bepaald een toonbeeld van bekwaamheid is. Maar op een verdwaalde enkeling na geeft de destijdse horde van naar alles wat Frans is wild om zich heen schoppende vermeend heldhaftige verdedigers van Sleurs ditmaal niet thuis, en verkiezen de voorstanders der aperte onkunde om het bij deze voorlopig amper 31 posts lange discussiegelegenheid moedig in de pamper der stilzwijgendheid te doen. Niet zo voor wat u betreft, mijnheer De Schoofzak. Uw argumentjes zijn weliswaar lachwekkend maar u durft tenminste héél eventjes uw hoofd uit het struikgewas van het zedig zwijgen steken, wijl u zich om uw welhaast aandoenlijke onvoorwaardelijke gehechtheid aan uw partij te uiten tenminste onthoudt van onterechte aanvallen op andermans cultuur en land. Dank u. Laatst gewijzigd door Gwylan : 24 mei 2015 om 02:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kom ons eens verblijden met wat islamitische levenswijsheid. Zijn vrouwen minderbegaafd? Zijn ze minder waard? Zijn ze niet zedig genoeg gekleed naar je zin? Vertel het eens...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het niet frustrerend dat enkel een Waal dat zegt en dan nog iemand van een kleine Waalse partij, die om op zijn troon te mogen blijven zitten, de stropop van BDW is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is niet bekwaam hoor vriendschap. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Niet ironisch noch sarcastisch bedoeld als stelling).
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
jan de zwetten diaspora teooke das Omans herr von overfelt meneire Heert wen bijts mevrouw elke sleurs MD berbère de wévère cpl. s.vandepuut (op rust) buufaloos!
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 mei 2015 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je de ganse oppositie in die verzameling steekt moet je nog slechts een minderheid zoeken binnen de meerderheid.
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. mja .. daarentegen .. de leden van de oppositie die een ministerambt bekleden zijn eerder schaars ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verwachting was dat N-VA een communautair dwars zou liggen. Die verwachting is niet bewaarheid. Over de bekwaamheid van de N-VA mandatarissen heeft Charles Michel zich niet uitgesproken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 26 mei 2015 om 15:47. |
||||||