![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door quercus : 6 juni 2015 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bullshit. Ik heb bandwerk gedaan net zoals vele anderen dat deden en tegelijk maakten we gebruik van de mogelijkheden die ons geboden werden om ons bij te scholen. Anderen deden dat liever niet. Dankzij die constante bijscholing ben ik in mijn huidige positie aan de slag. Net zoals ik weet heb van ex-collega´s die ook elders aan de slag zijn door vroegere inspanningen. En zoals Coro al schreef: (Niemand MOET iets en ieder vult zijn/haar leven in zoals hij/zij dat wil, maar aan geklaag en gezaag waar passiviteit aan de grondslag ligt heeft niemand iets "n werkt zelfs storend en contraproductief.) Maar zoals steeds verdedigen jullie alleen degenen die passief toekijken wat op hen afkomt om degenen die aktief werken aan hun toekomst verwijten te maken, dat zijn dan de bazenpoepers, de mouwvegers, de kontenkruipers als ze hogerop geraken door hun inspanningen. Ge moet me uw typetjes die de pretentie hebben voor het werkvolk op te komen niet leren kennen. Laatst gewijzigd door dpg : 6 juni 2015 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik mij vergist heb, dan heb ik zelfs het lef om openlijk mijn excuses aan te bieden. Maar tot die tijd heb jij mij nog steeds niet kunnen overtuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je hebt de bevestiging inmiddels gekregen van DPG. Van wat moet je nog overtuigd worden dan? En het is CORO en niet CORA. (een 'hij' dus en geen 'zij') |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het gaat om een politieke lijn uitzetten op basis van "gaan kijken in het buitenland" voor te nemen maatregelen zit je 100% in lijn met wat de "traditionele politiekers de laatste 50 jaar deden. Hiermee bewijst u dat het huidige beleid geen sikkepit afwijkt van dat van hun voorgangers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar....die bazenpoepers, waar jij het over hebt, die zijn van alle tijden. Wat ook van alle tijden is, dat is dat die bazenpoepers ook ouder worden, en dat de bazen deze Poeper dan bij het groot vuil zetten. Want kiezen voor een nieuwe en jongere Poeper brengt voor die baas dan weer meer geld in de lade. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik je per vergissing Cora noemde, sorry dan hiervoor. Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 6 juni 2015 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kan je niet tussen de lijnen door lezen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Edoch, dit zal niets opbrengen aan inkomsten voor de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want van wat de nva gaat doen, sla je de bal telkens grof mis. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel heeft uw partij al afgeknabbeld vd loonkost? ps : de indexsprong heeft zich nog steeds niet voorgedaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |