![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door tandem : 18 juni 2015 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ziet er een sympathiek man uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Wat ons tegenhoudt?????????????????Landsverradende linkiewinkiepolitici, die zelf zwemmen in het geld, in residentiële bewaakte wijken wonen waardoor het hun geen zier kan schelen dat wij tussen de nieuwkomers moeten leven, met minder en minder eigen inkomen, onderworpen aan de gebruiken van de nieuwkomers. ooit barst de bom, ooit barst de bom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oplossing met onze politiekers:
http://www.demorgen.be/buitenland/ho...uropa-a2294410 21-04-15 , 21.14u - door: Ann De Nil - Bron: Washington Post Met incluis een leuke gemanipuleerde foto ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat het ietwat esthetisch zal zijn, zo kunnen ook wij ervan genieten.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Op die manier wordt het in ieder geval veel duidelijker wat er met hokjesdenken bedoeld wordt. Vroeger waren grenzen van geografisch praktische aard, vandaag bepalen ze de begrensde rationaliteit van het politieke beleid.
Laatst gewijzigd door tandem : 19 juni 2015 om 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Dus het antwoord op je vraag is: - Omdat België geen EU buitengrenzen heeft, en Hongarije wel.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zorg je ervoor dat ze niet naar hier komen? in de basis ben ik het hier helemaal mee eens, maar het VB vergeet dat het in bepaalde landen (waar sommige vluchtelingen dus vandaan komen) een grote puinhoop is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=KZfCjvSdWPg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Zoals ik reeds zei: een muur bouwen. Dat is waar. En daarom mogen ze van mij dat uitgespaarde geld investeren in de zwaksten van die samenleving en niet in de jonge, fitte en welgevoede mannen die België bereiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb hier al meermaals gesteld dat VB de enige politieke partij is die de katholieke conservatieve waarden verdedigd en bijgevolg op mijn steun kan rekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik blijf wel nog met één grote vraag zitten na jou duidelijk antwoord: Is de huidige paus dan de naam katholiek onwaardig, of is deze plots een links werktuig van de duivel geworden in jou ogen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In hoeverre daaraan meteen een sluiting van de grens beoogd wordt, enkel voor criminaliteit en illegalen of ook omwille van economische redenen, is een volledig aparte bepaling. Het aantal betrapte illegalen en criminelen bij tijdelijke grenscontroles over de laatste jaren toont echter wel aan dat deze open grenzen politiek van de EU vooral voor criminelen en illegalen positief is. Per slot van rekening heeft iemand die volkomen legaal een grens over wil hooguit wat tijdverlies terwijl een slachtoffer van buitenlandse bendes wel meer verliest. En ook de staat verliest wanneer zij om ideologische redenen haar grenzen openzet voor alle mogelijke tuig van de richel...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ben jij wel van mening dat landen er beter op zijn geworden door onze (het westen) bemoeienissen ? Laatst gewijzigd door Nietzsche : 19 juni 2015 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs de Vlaamse minister die NU de bevoegdheid heeft over migratie schrijft in zijn beleidsverklaring dat hij het voor de werkgevers NOG gemakkelijker gaat maken om buitenlandse goedkope arbeidskrachten aan te trekken. http://www.vlaanderen.be/nl/publicat...p-en-innovatie Blz 43 puntje 12 |
|
![]() |
![]() |