![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ome agent wat lui is, of andere ,niet neutrale, belangen heeft....
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh, en frieten halen en of broodjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De onderzoeksrechter moet wel afgaan op de verslagen van ome agent he. En als die moet kiezen tussen het maken van verslagen, of het halen van frieten... Dan denk ik dat de onderzoeksrechter een verslag minder gaat krijgen dan goed is voor de zaak.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is het net, de agent neemt alleen dan een verhoor af als het hem opgedragen wordt door de onderzoeksrechter. De agent(en) hebben in dat proces geen enkele zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Het leek me logisch dat men met de buren zou gaan spreken gezien dat reeds ter sprake is gekomen tijdens de vaststellingen ter plaatse en tijdens het opnemen van mijn klacht. Nu heb ik na mijn gesprek met de commissaris ook de inspecteur aan de lijn gehad die het onderzoek leidt. Hij heeft me naam en nummer gegeven zodat ik alles van nabij kan volgen, wat ik ook ga doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Dat van niet neutrale belangen.... gezien mijn ervaring met Waalse ambtenaren....ik hou mijn hart vast.
Ik heb al meerdere keren gemerkt dat het uitdraait op een Walen tegen Vlaming match. Ooit eens een verbouwing aangevraagd welke me is geweigerd, wat later zie ik de nieuwe eigenaar een toelating krijgen voor hetzelfde.... En wat denk je van onderstaande goedgekeurde garage? Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 juni 2015 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziet er netjes uit. Nog wel wat afwerking links en rechts maar verder proper jobke zo te zien.
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De agenten kunnen een fictief verhoor inleveren. Moeten ze hun frietrun niet onderbreken.
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ze al hun eigen bewijsmateriaal weten meebrengen, dus waarom geen PV vervalsen.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik zou mij luidop vraag stellen:
"Waarom overkomt mij dat steeds?" Misschien ligt het wel aan de manier waarop jij je zaken beheert, je op je spullen let... Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 juni 2015 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ver zijn we gekomen! Men laat crapuul lopen die 200kg cocaïne hadden wegens een prul te veel of te weinig in het onderzoek... Waarom zouden ze zich druk maken over een diefstal? Stel je voor dat die dan gepleegd is door vreemdelingen, weer een probleem en kosten bij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je staat wel heel vijandig tegenover inbrekers, het zijn tenslotte toch ook maar mensen die huishuur moeten betalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook zo stilaan de indruk. Mij valt op dat in alles wat hij schrijft, het altijd weer de anderen zijn die volgens hem fout zijn. Ik wil best geloven dat er zoiets bestaat als administratieve dwaling, maar het zou me verwonderen dat het chronisch begint te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Beter dan achter slot en grendel gaat het niet hoor. Van de 10 jaar dat ik er heb gewoond heb is er niks verdwenen, noch iets beschadigd geraakt. Twee maand na de verkoop is alles leeggehaald terwijl de nieuwe eigenaar in het aanpalend gebouw woont. Ik denk niet dat ik zelfs voor mensen van uw niveau er een tekening moet bij maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Welke documenten wilt u dat ik post? De vaststellingen van de deurwaarder? Het PV van mijn klacht? De aangetekende brief van het parket met de melding dat de zaak zonder gevolg is geklasseert? Wordt wakker Jan, ofwel is onze administratie bevolkt met niet erg slimme ambtenaren ofwel zit heel de papierwinkel verkeerd in mekaar. En hoe zou het komen dat zo goed als elk individu zijn voeten veegt aan wat mag en niet mag als het een paar centen opbrengt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En't zijn beiden ambetanten"leer"aren.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 juni 2015 om 11:56. |
![]() |
![]() |