![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Foute interpretatie van wat je zei. Had ik al door toen ik een verdere reactive las...
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft het enige zin om te zeggen dat er "ergens" op een "speelplein" een "groepje" de kinderen afperst en de vaders ineenklopt? Laat dat dan ook uit het nieuws zodat iedereen in peis ende vree kan jubelen over de multicultuur. Nog even en we zitten in de USSR. Ooit bezocht ik Roemenië (in 1979 of zo), volgens de gids was iedereen dolgelukkig, geen enkel vorm van werkloosheid en iedereen had alles wat ze nodig hadden. Ook de kranten brachten vooral het goede nieuws (zoals Bjorn Soenens ook hier gaat brengen). Een kamermeisje probeerde via ons het land te ontvluchten en wou met ons iets gaan drinken. Prompt werden we gevolgd door de Staatsveiligheid. Gelukkig dat ze er allemaal waren! Goed zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() ... in de openingspost staat toch duidelijk 13-jarige ... dus als een jeugdbende van acht wordt gearresteerd , waarvan 4 minder- en 4 meerderjarig , dan verwacht jij een persbericht met de naam en nationaliteit van de meerderjarigen , om je dan vervolgens te ergeren aan het feit dat je geen "zekerheid" hebt over de nationaliteit van de minderjarigen
![]() ander voorbeeld Citaat:
... jongeren waren meerderjarig en hadden de Belgische nationaliteit ... waarom heeft niemand iets gepost rond dit voorval ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Wat een bende hypocrieten zit hier eigelijk bij elkaar? De nationaliteit interesseert jullie geen hol natuurlijk, puur de etnische afkomst. Blijkbaar is dat nog altijd het allerbelangrijkste als er iets misloopt voor sommigen. Ik vraag me eigenlijk af waarom dat wel en niet het merk van wc-papier dat ze gebruiken. Lijkt mij nochtans even relevant om na te gaan of er een statistisch verband daartussen te ontdekken valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"jongeren uit Luik" geeft veel meer info.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juli 2015 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pandareus, ik zie dat wel zitten, zet mij op het vliegtuig richting buitenland.
Daar aangekomen ga ik hulp en opvang vragen en ik denk dat ze mij daar vlug terug op een vliegtuig richting België zetten ofwel steken ze mij daar in het cachot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik schreef "terug recht te trekken", maar in dit geval is dat dus niet meer mogelijk: de hoofdstad van Europa IS totaal gearabiseerd, dat is niet meer te herstellen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *kijkt rondom zich heen* ah? Ok ja, het is goed dat je het zegt.
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() En dan zijn er nog rode en groene scharminkels die in de Kamercommissie Francken nog durven beschuldigen van het bevoordelen van een bepaalde religie. Wat een debiel is die Devriendt en zijn rode Antwerpse sidekick toch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Definieer "eigenschappen" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 16 juli 2015 om 06:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besef je eigenlijk dat je overduidelijk de betekenis van 'rancune' niet begrijpt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens niet omdat ze (ook nog) een Belgisch paspoort hebben dat het ook cultureel in hart en nieren Belgen zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bert Anciaux telt niet hoor, of komt ge niet verder dan wat boertige persoonlijke aanvallen?
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 60% van de gevangenen zijn illegalen vreemdelingen.
|
![]() |
![]() |