![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Zijn wij dan louter "waves"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
“Alle materie wat we om ons heen zien is in beweging, De stoel waar je op zit, de tafel, de muren….. Dat komt, omdat de materie is opgebouwd uit vibrerende structuren van de 5 eerdergenoemde platonische vormen. De golven die de beweging tot stand brengen zijn spiraalvormige golven, beter bekend als De Gulden Snede Spiralen. Deze golven zijn elektromagnetische trillingen. Als deze golven zich vrij kunnen verplaatsen noemen we dat vrije energie. Golven die zich minder vrij kunnen verplaatsen, omdat het in een beperkte ruimte vastzit, noemen wij materie. Hoe beperkter de ruimte is, hoe dichter de massa van de materie is. Materie is energie met een lagere trilling of frequentie.” http://mens-en-samenleving.infonu.nl...geometrie.html Maw, je zat er bonk op met de uitdrukking ‘een kosmische zang van zijn’. Hier een vb van hoe geluid vorm schept: https://www.youtube.com/watch?v=GtiSCBXbHAg En je weet, den Terence beschrijft in z’n boeken ook hoe geluiden en woorden zich omzetten in vormen en kleuren, bekeken vanuit een niet-beperkte zintuiglijke ervaring. Vandaar de ‘heilige’ OM-mantra in Oosterse denksystemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() In the beginning the word was OHMMMMMMM
![]() Wel er is dus een heel hoofdstuk te schrijven aan vibratie dat ik via een "hunch" heb ontvangen . Het kunnen "pakken" en er wat mee doen, zijn daar referenties van? Of is dat al paranormaal? |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
De vibraties van de natuur concentreren zich helemaal niet op 'de mens'? De natuur is er niet om de mens te dienen, maar de mens moet de natuur dienen? Laatst gewijzigd door Piero : 8 november 2015 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() De atomem he piero. Een projectie van iets (zoals een mens) zijn een samenstelling van atomen die tot die vormen trillen/vibreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moest dan zo lang mogelijk blijven zitten. Dus ik raad je aan dat je daar begint. Hevige golven duiden op manisch depressiviteit. Laatst gewijzigd door harriechristus : 9 november 2015 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mens zoekt steeds weer naar een simpel uitgangspunt.
Eerst was dat de energie, nu zijn het de golven en morgen is het weer wat anders. Het meest simpele uitgangspunt is het NIETS. En dan dat het NIETS IS, dus de eenheid van Niets en ZIJN. Enzovoort. Maar de waarheid is iets anders, dat is geen simpel uitgangspunt, maar het eeuwig en oneindige systeem, zoals uitgelegd in mijn atoomtheorie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Mijn depressie was grotendeels te wijten aan ondervoeding. En te weinig vitaminen.
Ik word kaal door gel met alcohol ![]() OK, ik zak weer in depressie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ondervoeding en gebrek aan vitaminen lijken mij gemakkelijk te verhelpen. Flink en goed eten dus en vitaminen pillen slikken. Citaat:
Dit omdat het maandag is? Manisch depressief? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Omdat ik herinnerd word aan het feit kaal te worden duh
![]() Ja Harrie, zo gemakkelijk is dat niet hoor. Het is na een afbraak van circa 15 jaar terug leren lopen he ![]() Na een maand kan ik zeggen het "randje" gekruist hebben. I am illuminated. Thanks for that. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Eigenlijk wel ja. Vandaar dat je zoals een radiofrequentie, je frequentie kan verhogen of verlagen. Het is een theorie zoals een andere.
https://www.youtube.com/watch?v=LB3ScXPVi0M
![]() |
#73 |
|
![]()
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kale kop, dat is verschrikkelijk en dan vooral met die kou van de winter.
Ik raad je aan je kop te schilderen (bijvoorbeeld groen met rode strepen of zoiets), dat staat hip en je zult zien dat alle vrouwen voor je vallen. ![]() Citaat:
Ik heb mijn lichaam ook verwaarloosd, maar ik ben nu 71 en valt er weinig meer aan te doen. Citaat:
Veel succes toegewenst van harrie en de microwezentjes. Laatst gewijzigd door harriechristus : 9 november 2015 om 15:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ware filosofie begint met het besef der oneindigheid.
Oneindig = on-eindig = niet eindig = wat geen einde kent. Dat is niet voor te stellen, want de voorstelling (het beeld dus) is altijd eindig. Het is daarom alleen te begrijpen. Oftewel: het is een begrip. En pas met het begrijpen (wat dus niet voor te stellen is) begint de ware filosofie, die geestelijk is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Het daagt me dat ik ook maar een beperkt verblijf op de aarde heb.
Daar iets mee beginnen doen zal verdomme tijd worden haha ![]() Infinity can wait, I'mma take my crown on Earth. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ware tijd heeft zijn grondslag in de eeuwigheid, dus ook al reeds hier op aarde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Ik hoorde gisteren Russel Brand zeggen dat we op onze piek van de evolutie moeten leven. Ik voelde zijn kracht evenhard inslaan als een kundalini awakening. Ik heb dat nog ergens gepost maar ik weet niet meer waar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() |
![]() |
![]() |