![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Good Shape? Nooit van gehoord
![]()
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei , u heeft echt een cultuur in , euh .... , een gat in uw cultuur
![]() https://www.youtube.com/watch?v=SDFOHzCqmj8
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons het niet te moeilijk maken: Het éne gat is het andere niet punt
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Schepen
|
![]() Ik vind het wel spijtig - ik slaap er niet meer van - dat het ganse concept van K3 nu echt helemaal om zeep is...MKH, HKM, KMH ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() 3.5 miljoen gapers voor de hoogmis van de ultieme wansmaak. Neen, wansmaak is zelfs een woord dat de lading niet dekt in deze.
Verholen pederastie van Verhulst, what's in a name ... Labiele, ontwikkelingsgestoorde pseudo-lolita's die staan te huppelkutten in de regenboogkleuren en met witte platvoetsneakers aan, alsof hun leven ervan afhangt (en dat is ook zo!) Geschift, had ik bijna willen zeggen, maar weerom is dat net niet het woord dat afdoende lijkt om het allemaal te beschrijven. Van iets geschifts gaat nog iets lieflijks of begaan uit, een sneer die tot nadenken aanzet... Dit hele concept was ronduit moorddadig op zovele niveaus. Gert Verhulst is een kinderlokker en de wereld mag nu echt wel vergaan. We zitten echt op een haar na van de Idiocracy toestanden. Eerlijk gezegd wil ik dat allemaal niet meer meemaken, want ik heb namelijk geen zin om nog elke dag misselijk te moeten rondlopen van de doses audiovisuele chemotherapie. Ik meen het. De wereld kan verrekken. Dit laat ik me niet meer welgevallen. Trek er allemaal uwe plan mee. Laatst gewijzigd door Stormram : 9 november 2015 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() even de glazen bol van mijn schoonmoeder erbij genomen.
2017: Gert en Klaasje kondigen hun relatie aan. 2018: en terug af 2019: K2 zoekt een nieuwe blonde K3 2020: Marte en Hanne kondigen hun lesbo relatie aan 2021: Gert terug uit depressie 2022: Oprichting van K7 de Franstalige versie 2023: Gert speelt heel de K7 af in FF 2024: ze belanden allemaal in K13 (nu K12F)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zeg eens, waarom was je nu eigenlijk gebannen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 november 2015 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je voor ??
![]() ![]() Of wat dacht je van: Mijn gat is DE markt ![]() Mijn gat is in de markt ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=pfNW57lXKf4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat allemaal zo niet meegekregen, ben al te lang weg uit Belziek, maar aantal jaren geleden zat ik eens in de auto van m'n broer, hij had 'n CD opstaan.
Eerst zei ik nog niks omdat ik dacht dat 't de autoradio was, maar toen 't 2de & 3de lieke kwam vroeg ik hem waar hij eigenlijk naar luisterde en of hij gek geworden was. Oh, da's voor de kinderen zei hij me, en ik vroeg me eerlijk af wat kinderen daar aan vonden, ik vond 't zó verschrikkelijk belachelijk en kon me niet inbeelden dat kinderen graag naar die overjaarse, verlepte mutzen keken en luisterden. Bovendien worden ze er ook nog eens serieus door gehersenspoeld ook nog.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar de reacties online over (het zangtalent van) Hanne -andere bron dan de Story ![]() Dus ja, ik had wat beter opzoekwerk kunnen verrichten, doch ik ben Koen Wauters moe gezien !! Dit uitmelken gaat ook al decennia door. (ok, hij heeft enkele goede nummers gemaakt). En gelooft u dat de K3-show niet doorgestoken kaart was? Ik heb een titel gelezen over Gerard Joling die zelf daarover bedenkingen had. PS: uw reactie op mij, getuigt van... Maar ik, als 100 keer erger dan de abonnees van Story en consoorten, hou ik dit voor mezelf <- typerend aan dezelfde personen die u beschreef? En trouwens: blijkbaar moet die dochter toch ergens hebben meegedaan, en wedden dat we er nog van zullen horen. En ik hoef het dan maar te vragen bij u -met alle respect, als abonnee van Story? .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 10 november 2015 om 02:55. |
|
![]() |
![]() |