![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Geboortebeperking? | |||
| Ja |
|
19 | 61,29% |
| Neen |
|
12 | 38,71% |
| Geen mening |
|
0 | 0% |
| Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Misschien moeten wij haar in ere herstellen. De geschiedenis is helaas niet mals, maar we moeten leren leven in onze piek. Restore what's ours! |
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De gigantische bezittingen van de kerk kunnen onmogelijk allemaal op legitieme verworven geweest zijn. Als de ene dief in het verleden de andere besteelt, dan moeten wij nu allerminst opdraaien voor enige restitutie aan een van de stelende partijen.
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wil het beste van de twee werelden. Eerst en vooral een stop op immigratie. Vervolgens een beleid gericht op massale terugkeer. En als kers op de taart een politiek om het kweken als konijnen tegen te gaan van wie rest. Dat laatste hoeft niet onder fysieke dwang. Gewoon ervoor zorgen dat diegenen die kiezen voor nakomelingen er zelf moeten voor opdraaien.
|
|
|
|
|
#205 |
|
Minister-President
|
Vraag dat aan het staatshoofd van het Vaticaanstad, waar de bevolking op +- 800 blijft hangen en daar wordt niet eens aan procreatie gedaan. Die worden door een brainwashfabriek continu vervangen. Het zijn nu net deze buitengewoon seksueel disfunctionele mensen die tegelijkertijd geobsedeerd zijn naar het seksleven van anderen, maar al te graag met hun procreatie vingertje wijzen. Wie neemt deze hypocriete narren nu eigenlijk nog serieus?
|
|
|
#206 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
http://www.indexmundi.com/map/?v=25&r=af&l=nl Samen met Libanon is Tunesië een extreem geval: het geboortecijfer is 2 kinderen per vrouw (net in Frankrijk en de Verenigde Staten) en de alfabetiseringsgraad is het hoogst.[/quote]
|
|
|
|
#207 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Mooi voorbeeld van het stellen van verkeerde prioriteiten met desastreuze gevolgen.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 november 2015 om 09:42. |
|
|
|
|
|
|
#208 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wij worden geconfronteerd met een tipping point in de geschiedenis en er dient dringend actie ondernomen te worden in Europa. Heel dringend, Europa moet ten allen tijden Europa blijven en verder seculariseren. |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan mij moeilijk indenken dat de houding van de meeste mensen die jij onze voorouders noemt, zoiets was als "wat mijn eigen kinderen overkomt kan mij weinig schelen, maar ik wil vooral dat de kinderen van anderen het stukken beter gaan hebben dat mijzelf, en daarvoor ga ik mijzelf miserie aandoen". De enige idioot die zoiets inderdaad moet gedacht hebben, moet de vader van 3 kinderen geweest zijn die vrijwillig naar den oorlog is getrokken, om daar te sneuvelen, arme wezen achter te laten die het slechter zullen hebben dan de kinderen van zijn buur, voor wie hij gaan vechten is. Ik denk niet dat dat de grote meerderheid was. Maar misschien ben ik mis en was dat volk stukken stupieder dan ik denk.
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voorbijgaan aan de werkelijkheid is de grootste strategische fout die iemand ook maar kan doen. 't Doet me onmiddellijk denken aan de Franse generaals aan de vooravond van WO II. Die lieten hun strategische ontwikkeling van het Franse leger ook niet beïnvloeden door wat uit Duitsland binnengesijpeld kwam.
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie dit verwerpt, erkent de cultuur, geschiedenis van Europa niet en bijgevolg niet wat bij wet vast ligt, waaronder scheiding kerk en staat. Dat mag, maar dan moeten wij die mensen geen verblijfsstatuut geven, wij moeten onze geschiedenis niet opnieuw herhalen omwille van " nieuwe volkeren". We moeten niet overtuigen, wie hier niet kan leven met ons cultureel erfgoed ( de inperking van de macht van religie is daar onderdeel van)moet dan ook geen recht op permanent verblijf krijgen, zo eenvoudig is dat. |
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer we daar duidelijk over zijn, kunnen mensen zelf beslissen of ze dit accepteren of niet. En indien niet, zijn er andere plekken op de wereld waar je dan gelukkiger bent. |
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Country 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 Tunesië 1,17 1,15 1,12 1,09 1,01 0,99 0,99 0,99 0,99 0,98 0,97 0,98 0,96 0,95 0,92 http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?c=ts&v=24&l=nl |
|
|
|
|