Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2004, 18:40   #21
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door homer
is er een 'hitparade' van diegenen die moeten worden "aangevallen" ?
I
k doe een gokje, maar voel u vrij mij te verbeteren:

1/ de moslims
2/ de niet-europese vreemdelingen die niet-moslim zijn (aja, bijna vergeten)
3/ de zuid-europese vreemdelingen (trekken toch nogal op marokkanen hé)
4/ de holebis (nu we toch bezig zijn)
5/ de joden (dan zou het toch al moeten kunnen hé, de gewenning zal al wel zijn opgetreden
6/ de andersdenkenden
Naar mijn inzien moet het bestaan van andere etnische MINDERHEIDSgroepen in Europa niet a priori worden afgewezen, zolang ze niet de Europese welvaart bedreigen.

Elke vreemdrassige en dus elke niet-volksgenoot dient echter als GAST beschouwd te worden, die de wetten der gastvrijheid moeten eerbiedigen.

Indien zij zich echter niet aan onze voorwaarden onderwerpen en zich ontwikkelen als onze vijanden, zullen ze worden weggevaagd.

Voor homo-abnormalen en "andersdenkenden" (een eufemisme voor liberaal en marxistisch rapalje) is uiteraard geen plaats in een bewust geworden en gezonde volksgemeenschap.

Laatst gewijzigd door PAJOT : 23 november 2004 om 18:44.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 20:33   #22
ElFlamencoLoco
Minister

ElFlamencoLoco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Naar mijn inzien moet het bestaan van andere etnische MINDERHEIDSgroepen in Europa niet a priori worden afgewezen, zolang ze niet de Europese welvaart bedreigen.
En stel, Radicaal, dat de Europese welvaart zou achteruitgaan. Krijgen de "andere etnische MINDERHEIDSgroepen" dan a priori de schuld?
Citaat:
Elke vreemdrassige en dus elke niet-volksgenoot dient echter als GAST beschouwd te worden, die de wetten der gastvrijheid moeten eerbiedigen.
Kan je even de kenmerken van het eigen ras op een rijtje zetten? Ik ben blank, lichtbruin haar (tikkeltje grijzend en al redelijk kalend), bruine ogen, 180 cm groot en 80 kg zwaar. Ik spreek en schrijf uitstekend Nederlands en heb de Belgische nationaliteit van geboorte. Voldoe ik aan de kenmerken van het eigen ras? Mag ik mezelf als jouw volksgenoot beschouwen?

Of moet ik me als gast gedragen? Hoe moet ik dat doen, volgens jou? Kunnen gasten ook op gastvrijheid rekenen? In welke vorm?
Citaat:
Indien zij zich echter niet aan onze voorwaarden onderwerpen en zich ontwikkelen als onze vijanden, zullen ze worden weggevaagd.
Wat bedoel je met "onze voorwaarden"? Stel je het niet naleven van "onze voorwaarden" a priori gelijk met vijandigheid? Behoort het afzweren van de islam tot onze voorwaarden? Wat als een gast die islam bekent zonder zijn vrouw te mishandelen of geweld te prediken/plegen tegenover niet-moslims?

Vooraleer je ervan zou uitgaan dat ik een Belg zou zijn die zich tot de islam heeft bekeerd vertel ik je even dat zulks niet het geval is.
Citaat:
Voor homo-abnormalen en "andersdenkenden" (een eufemisme voor liberaal en marxistisch rapalje) is uiteraard geen plaats in een bewust geworden en gezonde volksgemeenschap.
Hier ga je ervan uit dat homo's gekozen hebben voor hun geaardheid, dit terwijl wetenschappers er zelfs nog niet uit zijn wat de oorzaken zijn van homogevoelens of - gedrag. Een losse zoektocht over het net leert ons dat voor elke hypothese in deze er een tegenhypothese is. Vooralsnog blijft het een welles-nietesaangelegenheid.

Wat wel zeker is, dat is dat veel homo's niet voor die geaardheid gekozen hebben, en dat ze - mochten ze dat wel gekund hebben - er gewoon voor opteerden om "normaal" te zijn. Je stelling dat homo-abnormalen geen plaats hebben in een gezonde volksgemeenschap toont aan dat je de betekenis van de woorden "normaal" en "abnormaal" niet goed begrijpt, en dat je er a priori een waardeoordeel aan toekent als zou alles wat "normaal" is per definitie "goed" zijn en alles wat "abnormaal" is "slecht".

Veel succes met het beantwoorden van mijn vragen. Maar voel je niet verplicht, want niet antwoorden houdt óók een antwoord in.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 20:41   #23
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Aha, hier zijn precies een paar mensen bij die ik als 'gast' op mijn dak kreeg vorige week op een ander forum?

Weet je wat er zo opviel? Dat de anonieme jodenhaters zowel uit 'linkse' als uit 'rechtse' hoek kwamen. Raar wordt het helemaal als zelfs een journalist van De Morgen gaat meedoen aan deze racistische aanvallen.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 20:49   #24
raindog
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Weer een dubbelnick van de Piano ...

Ik pleit inderdaad voor een gezond antisemitisme, niet voor nazi-toestanden !
dubbelnick van thepiano? wat bedoelt u daar nu mee... ik ken thepiano niet eens... mja zoals ze zeggen great minds think alike zeker :-p

EDIT: zelfcensuur kan geen kwaad, laat ons stellen dat ik het zeer zwaar oneens ben met de uitlatingen van radicaal...

Laatst gewijzigd door raindog : 23 november 2004 om 21:16.
raindog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 20:52   #25
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raindog
dubbelnick van thepiano? wat bedoelt u daar nu mee... ik ken thepiano niet eens... mja zoals ze zeggen great minds think alike zeker :-p
Dat u uw antisemitisme gezond durft te noemen getuigd sowieso van een verrot gedachtengoed. Ik heb niet de gewoonte om op dergelijke manier te reageren, maar uw standpunten maken mij misselijk, en kunnen mij niet anders doen concluderen dat u een egoïstische gefrustreerd zielig mannetje bent. Ik heb ergens medelijden met u, maar voorlopig neemt de walging eerder de overhand.
raindog,

voor de goede verstandhouding : u bent hier terechtgekomen aan de zelfkant van de maatschappij.. Hou daar aub rekening mee want soms is het te hallucinant voor woorden.
Oud 23 november 2004, 20:57   #26
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Ach, "radicaal" is geen discussie waard, en in Europa hoort die niet thuis...Eerder ergens op een onbewoond eiland, in the middle of nowhere...

Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2004 om 20:58.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 20:57   #27
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weer een dubbelnick van de Piano ...
Zeg kieken, is één Piano soms niet genoeg dat je er nu overal begint te zien?
Oud 23 november 2004, 21:00   #28
filosoof
Banneling

Standaard

Wat wil je piano, na 3 Duvels doet die radicaal altijd vreemd... paranoîa: de manier die hij uitvond om niet alleen te zijn..
Oud 23 november 2004, 21:02   #29
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat ons duidelijk zijn :

DE GROTE VIJAND IS EN BLIJFT HET JODENDOM. Het Jodendom heeft zich met Amerika verbonden in haar eeuwige strijd tegen de Europese volkeren.
Toch interessant dat je eindelijk je zwarte ziel laat zien. In het begin zat je nog jezelf en je idolen (Van Severen, Staf de Clercq enz.) te minimaliseren, maar ondertussen ben je lekker voluit gegaan --> thePiano heeft altijd gelijk.
Oud 23 november 2004, 21:17   #30
raindog
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
raindog,

voor de goede verstandhouding : u bent hier terechtgekomen aan de zelfkant van de maatschappij.. Hou daar aub rekening mee want soms is het te hallucinant voor woorden.
Heb ik willen merken... post aangepast.
raindog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 21:54   #31
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Het grappigste is hoe die westland eerst een bericht neerpent dat qua idiotie-gehalte niet te onderschatten is , om het daarna te gaan noemen : "het simplisme van burgerlijk rechts".

Ik wist al dat er idioten bestonden, maar dat niveau ....

Tenzij hij beseft wat hij schrijft en zichzelf als burgerlijk rechts beschouwt.

Neen. Onmogelijk .
Oud 23 november 2004, 22:36   #32
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Het grappigste is hoe die westland eerst een bericht neerpent dat qua idiotie-gehalte niet te onderschatten is , om het daarna te gaan noemen : "het simplisme van burgerlijk rechts".

Neen. Onmogelijk .
Antoon,
Je weet dat ik meer dan ééns niet akkoord ga met jou maar hier sta ik 200% achter!
Oud 23 november 2004, 23:41   #33
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Neen. Onmogelijk .
We kunnen niet allemaal kontlikkers zijn van vreemde mogendheden. Toch wel typisch dat de liberalen en burgerlijk-rechts steeds de discussie met rechts-conservatieven uit de weg gaan en dan steeds moeten argumenteren met "idioot", "dom", "wereldvreemd". Zoals ik het zegt, juist dezelfde methodes als het linkse zooitje
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 23:45   #34
Westland New Post
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LA'er
Ik pleit voor een gezonde celstraf voor mensen zoals u. Iemand die opruiende racistische taal spreekt moet berecht worden of hij/zij nu geel, zwart, blank of wat dan ook is!
Ik pleit ook voor het berechten van liberaal uitschot wegens volksverraad en het promoten van rasvermenging en associaal egoïsme. Je kan mss beter bij de staatsveiligheid solliciteren daar is het begrip "vrije meningsuiting" ook bekend.
Oud 24 november 2004, 00:37   #35
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Ik pleit ook voor het berechten van liberaal uitschot wegens volksverraad en het promoten van rasvermenging en associaal egoïsme. Je kan mss beter bij de staatsveiligheid solliciteren daar is het begrip "vrije meningsuiting" ook bekend.
Een "mening" kan dat moeilijk genoemd worden...
Oud 24 november 2004, 09:15   #36
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
We kunnen niet allemaal kontlikkers zijn van vreemde mogendheden. Toch wel typisch dat de liberalen en burgerlijk-rechts steeds de discussie met rechts-conservatieven uit de weg gaan en dan steeds moeten argumenteren met "idioot", "dom", "wereldvreemd". Zoals ik het zegt, juist dezelfde methodes als het linkse zooitje
Een discussie met rechts-conservatieven wil ik wel voeren. Ik ben zelf vrij rechts en vrij conservatief, sommigen zijn het nog wat meer, bijvoorbeeld in de lijn van Buchanan die jij zo graag citeert. Maar met zo'n Buchanan heb jij in de verste verte niks te maken, hoezeer je het wel zou willen hopen.

Met jouw discutteren daarentegen is tijdverlies. Vandaar mijn eenmalige post om jou uit te leggen waarom. Ik denk niet dat je het begrijpt, maar kom. Jouw argumentatie ken ik , ze is in een zin samen te vatten :
"Ik westland ben rechts conservatief, de rest zijn liberale en burgerlijke judeo-zionistische moslims die de amerikanen hun kont likken. Joepie; wat voel ik mijzelf weer belangrijk met deze intelligente kreten. "
Oud 24 november 2004, 14:41   #37
Westland New Post
Banneling

Standaard

Citaat:
Een discussie met rechts-conservatieven wil ik wel voeren. Ik ben zelf vrij rechts en vrij conservatief, sommigen zijn het nog wat meer, bijvoorbeeld in de lijn van Buchanan die jij zo graag citeert. Maar met zo'n Buchanan heb jij in de verste verte niks te maken, hoezeer je het wel zou willen hopen.

Buchanan is een Paleo-conservatief, zéér isolationistisch, pro-life en anti-zionistisch. Groepen zoals de Christian Coalition hekelen Buchanan "antisemietisme" omdat vélé Amerikaanse Evangelisten Israël steunen omwille van de Bijbelse voorspelling van de Armageddon tussen goed en kwaad. Om het nog eens duidelijk te stellen weiger ik een bekrompen anti-Amerikaanse koers te volgen zoals de linkerzijde doet. Wat ik wel vaststel is dat de Joodse invloeden van Hollywood in het Witte Huis en het Congres méér dan ooit hun stempel drukken op de wereldpolitiek en dat zegt ook Buchanan. De door uw bejubelde Neocons waren trouwens "links" in een vorig leven. Mijn houding t.a.v geldt méér U.S.A, maar minder JEWSA!

Met jouw discutteren daarentegen is tijdverlies. Vandaar mijn eenmalige post om jou uit te leggen waarom. Ik denk niet dat je het begrijpt, maar kom. Jouw argumentatie ken ik , ze is in een zin samen te vatten :
"Ik westland ben rechts conservatief, de rest zijn liberale en burgerlijke judeo-zionistische moslims die de amerikanen hun kont likken. Joepie; wat voel ik mijzelf weer belangrijk met deze intelligente kreten.
Vreemd , in uw vorige post was ik nog een moslimallochtoon.
"

Laatst gewijzigd door Westland New Post : 24 november 2004 om 14:42.
Oud 24 november 2004, 14:43   #38
filosoof
Banneling

Standaard

WNP is duidelijk niet heel stabiel of consequent maar dat is geen nieuw gegeven...

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2004 om 14:44.
Oud 24 november 2004, 15:04   #39
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
WNP is duidelijk niet heel stabiel of consequent maar dat is geen nieuw gegeven...
[img]http://smileys.******************/cat/4/4_1_213.gif[/img]

En nu gaat hij schrijven dat ik typisch als kontlikker der vreemde mogendheden, pro-zionistische moslim en burgelijk rechtse judeo-varken zijn zwaar beargumenteerde en intelligent bericht negeer.
Oud 24 november 2004, 15:04   #40
Westland New Post
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Links zit wéér volop in de inhoudelijke discussie
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be