![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn te soft ja; als wij ze niet dwingen zich aan te passen aan onze gebruiken. Dan dwingen zij ons wel om zich aan te passen aan hun gebruiken.
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee hoor, dat gaat deze pot in, de genaamde 'Doofpot' ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Voor zichzelf, voor hun land.
Of is dat te moeilijk? Laatst gewijzigd door Thuleander : 27 november 2015 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Mannen beschermen hun vrouwen en kinderen en gaan niet lopen als laffe honden.
Hoeveel verschillende partijen er vechten doet er geen zier toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ken mensen die geen vlees uit! maar echt geen enkel vlees hé! die zijn dan pas totaal niet aangepast zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je weet goed genoeg wat de mens bedoelt; flauw dat je zo reageert.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil er iemand nooit paardenvlees eten? mij goed, maar dat gaat me niet weerhouden om paardenworsten te eten. Wil er iemand met een vergiet op z'n hoofd door de straten lopen? mij goed, maar ik ga dat niet doen. Wil er iemand elke week naar een oud gebouw om daar een oude man brood te zien eten? Mij goed, maar dat doe ik niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest, dikke 2! Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 november 2015 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus is alleen de bekrompenheid uw probleem als ge het bij vlamingen aantreft ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag allemaal wel, tot op het punt dat ze aan bepaalde grondwetten frutselen om die te veranderen in hun voordeel. Zoals scheiding kerk/staat, gelijkheid man/vrouw enz...
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het aanpassen of opkrassen principe aan den lijve te ondervinden.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allen stellen we vast dat vreedzaam naast elkaar leven niet al te best lukt. |
|
![]() |
![]() |