![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Geloof je in de huidige evolutietheorie ? | |||
Volledig |
![]() ![]() ![]() |
117 | 67,24% |
Enkel als intelligent ontwerp |
![]() ![]() ![]() |
10 | 5,75% |
Creationist op religieuze basis |
![]() ![]() ![]() |
6 | 3,45% |
Creationist op wetenschappelijke basis |
![]() ![]() ![]() |
18 | 10,34% |
Twijfels alom |
![]() ![]() ![]() |
23 | 13,22% |
Aantal stemmers: 174. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6381 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik veronderstel dat de Genesis een tekst is die een process van ontstaan heeft doorgemaakt met een poging om te verklaren hoe de mens tot stand gekomen is. Er zijn vele dergelijke teksten geweest met vele versies maar de Genesis heeft zich als meme vrij goed gemanifesteerd. In onze huidige tijd interpreteren veel mensen de tekst op een verschillende manier maar uiteindelijk is het een mooi verhaaltje waarbij we geen enkele redenen hebben om er ook meer een greintje waarheid in te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6383 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of leest u die wel letterlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6384 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6385 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6386 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6387 |
Banneling
|
![]() Ben je nu echt zo dom of doe je alsof om mij te kl....?
Ge ziet, kunnen lezen is niet voldoende he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6388 |
Banneling
|
![]() Vaneigenst wel. Ge stelde voor dat Jezus zich in de zodiacs bevindt vergezeld door de dieren, en dat symbolisch werd afgebeeld in het kerststalleke.
De trol in u dempen is soms eens beter om ergens naartoe te gaan, dat blijven steken is echt zo passé. En zeker uzelf optrekken aan andere mensen om tijdelijk bovenaan ff lucht te happen. 't Is beter daar altijd te zijn. Laatst gewijzigd door Peche : 19 december 2015 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6389 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() WAT VOOR OPMERKINGEN HEB JE OVER MIJN POST i.v.m. DE VERKLARING VOOR HET KERSTVERHAAL ! Te moeilijk voor je ? Alles duidelijk of is er niks voor je duidelijk. Laat maar weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6390 |
Banneling
|
![]() Kunt gij niet lezen? "geloof je het"?
Dan begonde gij te trollen over uw bomma. En nam je veronderstellingen in mijn naam. Blijf eens to the point. Het zal je minder overvallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6391 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit verhaal heeft enkel als doel een datum vast te pinnen zonder gebruik van de toen gangbare verschillende kalenders en de claim van Davidische messias te legitimeren. Lees eens opnieuw zonder je paranoia bril op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6392 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar in mijn context zie je wel waar ik mee akkoord ga. Stopt zelf eens met verhalen verzinnen en achter allerlei te verschuilen en praat eens normaal in plaats van altijd je gelijk te willen halen ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 19 december 2015 om 10:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6393 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soms wil ik mijn mede forummers in perspectief stellen, en je verbaasde me daar in het moment. Vandaag wat minder ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6395 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit verhaal is dan wel door deskundigen verzonnen hoor. Je kan deze constellatie met wat surfen op het net zelf terugvinden. En wie heeft het over gelijk halen ? Vroeg ik je niet naar eventuele opmerkingen hieromtrent ? Wie is hier beginnen trollen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6396 |
Banneling
|
![]() Dit is een openbaar forum, en na al uw getrol heb ik nog steeds geen antwoord.
Weet ik nog steeds niet welke voeling Aton daar mee heeft. Neen Aton die trolt liever ![]() Ik zal maar alles zijn wat ge zegt dat ik ben, het bepaalt mijn waarde hedendaags niet meer. Integendeel, ik heb hier faliekant bewezen beter te worden van kritiek en commentaren. Dus spuw mij maar eens vetjes onder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6397 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat dacht je dat ik dit zelf verzonnen had ? Verzinsels laat ik aan jou over. En ja, ik heb dit verhaal hier geplaatst. ( en niet uitgevonden, zal ik er nog maar eens bij zetten )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6398 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zal ondertussen hier voor iedereen duidelijk zijn dat je weer een gigantische uitschuiver gemaakt hebt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6399 |
Banneling
|
![]() Neen, ik heb de nuance gelegd in #6392.
Schoof ik uit, ik neem het gerust op mij. Al waar ik om gaf was dat jij er in geloofde. Maar nu ben ik de interesse verloren en heb ik U reeds in perspectief gesteld. Dag Aton ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6400 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij hebt helemaal geen nuance gelegd, je hebt er simpel niks van begrepen.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |