![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Ik was er niet bij, jullie blijkbaar wel. Ik spreek me ook niet uit over de feiten, maar geef aan dat je niet per definitie schuldig bent als je bent verdacht en dat iets wel degelijk verkeerd kan geïnterpreteerd worden. Het is aan het gerecht om dit te onderzoeken en indien nodig te straffen. Maar blijkbaar geldt dit niet voor asielzoekers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Wat begrijp jij niet aan "het onderzoek loopt nog volop"? Het is trouwens ook niet aan de korpschef om zich daar over uit te spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Nog ene die niet begrijpt wat " het onderzoek loopt nog volop" betekent. Het punt is dat er wel degelijk verschillende verklaringen mogelijk zijn. En dat het aan het gerecht is om dit te onderzoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Of 't moet ook ne vorte racist zijn, ntl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Ook al valt dat niet uit te sluiten, hij wil natuurlijk ook het gezicht van zijn burgemeester redden... Maar hij gaat eigenlijk zwaar zijn boekje te buiten door dat te doen. Het staat getuigen daarentegen wel vrij hun versie van de feiten te geven.
Laatst gewijzigd door Edina : 26 januari 2016 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...eren/1.2554452 "De politie van Koksijde kwam gisteren tussenbeide in het zwembad omdat een twintiger van Iraakse origine meisje van 10 jaar tegen zich zou hebben aangedrukt. Het meisje kon zich losrukken. Twee getuigen zagen het incident gebeuren en verwittigden de redders." Da's één. "Het probleem past in een reeks incidenten die zich na mekaar aan het voordoen zijn. Dat verontrust ons", zegt korpschef Nico Paelinck. "De directeur van het zwembad heeft al verschillende signalen ontvangen van vrouwen of hun echtgenoten." En da's twee. Op wat ben je aan 't wachten ? Tot het water rood kleurt, mss ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 26 januari 2016 om 01:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Wat probeer je nu eigenlijk te bewijzen? Er zijn dus ook getuigen die een andere interpretatie aan de feiten geven, zoals ik in mijn eerste post al schreef. Vandaar dat het onderzoek zal moeten uitwijzen wat er nu precies is gebeurd. Zo gaat dat in een rechtstaat.
(de politie en het parket hebben overigens aangegeven dat ze niet op de hoogte zijn van andere incidenten...) Laatst gewijzigd door Edina : 26 januari 2016 om 01:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Je bent het noorden kwijt, Bobke. Dat waren de bronnen van De Morgen. En ik heb nergens geschreven dat ik die zonder meer voor waar aanneem. Iets wat jullie blijkbaar wel met de beschuldiging doen.
Het feit dat de asielzoeker niet werd voorgeleid voor de onderzoeksrechter, dat het meisje en haar ouders geen klacht hebben ingediend én dat Francken hem ondertussen weer heeft laten gaan uit het gesloten asielcentrum, doen in ieder geval vermoeden dat er gerede twijfels zijn over de feiten. Vandaar dat het onderzoek zal moeten uitwijzen wat er precies is gebeurd. Alle massahysterie ten spijt. Laatst gewijzigd door Edina : 26 januari 2016 om 01:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen haan die er ooit naar kraaide. Maar nu er een allochtoon bij betrokken is schreeuwt men weer moord en brand (discriminatie) zoals advokaat Van Steenbrugge daarstraks op tv. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 januari 2016 om 03:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien jij dat vindt moet je dat quoten en daar op reageren, nu beschuldig je iedereen. Bovendien gaat ge voorbij aan het feit dat daar reeds eerder klachten waren van ongepast gedrag door asielzoekers. Waarschijnlijk allemaal redingspogingen. Dat uw bronnen van de Morgen komen verwondert mij niet. Volgens mijn bronnen (tv) verklaarde de man dat hij per ongeluk tegen het meisje was opgebotst. Wat de waarde is van het bijsturen van de beschuldigingen is evenmin duidelijk. Feit is dat nogal wat advocaten zich geroepen voelen om hun kans schoon zien. Mij doet het iets anders vermoeden dan u. De aandacht op dat ene geval geval trekken verandert niets aan de gebeurtenissen in Keulen en andere plaatsen. Of hebt ge bronnen dat het ook allemaal op een misverstand berust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De 22-jarige Iraakse asielzoeker zou volgens getuigen een panikerend meisje hebben proberen te redden in de wildwaterbaan van het zwembadcomplex. De opzichter belde daarop de politie, waarna de asielzoeker werd meegenomen voor verhoor. Het 10-jarige meisje (en haar ouders) dienden geen klacht in. Boodschap aan de asielzoekers: laat ze maar verdrinken? Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 januari 2016 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
|
![]() Citaat:
Wsl was die arme jongen nog nooit in ’n zwembad geweest, dus dacht ‘m dat dat kind aan ’t sterven was en ging ‘m ze even ‘redden’… Ik zwem al meer dan een halve eeuw regelmatig in diverse zwembaden en heb nog nooit iemand van verdrinking moeten redden, die kerel is hier net en... Enfin, merk ook op dat er ’n opzichter/redder aanwezig was, om in eventuele noodgevallen bij te staan. Citaat:
Wsl is dit ook ‘afgeraden’ door de poco’s van dienst, kwestie van ‘rechts’ geen voeding te geven, he. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |