Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 5 maart 2016, 21:53   #141
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Echt niet !
U scheert even 1,5 miljard mensen over één kam
Zijn 't aanhangers van islam, volgen ze ja of nee de hersenspinsels opgetekend in de koran, hoeveel verschillende koranversies zijn er, welke profeet dient als grote voorbeeld?
SDX is offline  
Oud 5 maart 2016, 21:55   #142
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Overigens was het hier in Europa in het verleden precies hetzelfde wat betreft dergelijke misstanden. Vele islamitisch landen hebben gewoon een achterstand in ontwikkeling.
Nog zo een fabeltje, achterstand in de ontwikkeling.
Afganistan en Iran zijn terug in de tijd gekatapulteerd door dat achterlijke geloof.
Europa had destijds geen voorbeeld.

Er wordt bij het leven gemoord en op meest sadistische wijze, in naam van de pedofeet. Het lijkt alsof de moslim gemeenschap zelfs niet verontwaardigd is. Dat zwijgen staat toch in schril contrast met de reactie op een niet eens beledigende karikatuur van een deense cartoenist.

Maar voor de misdaden van "de Moslims" vinden we altijd een excuus.

Laatst gewijzigd door Odol : 5 maart 2016 om 22:05.
Odol is offline  
Oud 5 maart 2016, 22:17   #143
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik heb dus voor jou tot nu toe een imago van gematigde moslims gehad op dit forum. Wat heeft je tot die conclusie doen komen? Je zult het ongetwijfeld met links kunnen aantonen.
Je bent Turk (of van Turkse afkomst), dus ben je Moslim. En Turken staan bekend als eerder 'gematigd', dus ben een jij een gematigde Moslim.
Verder zal hij niet geraken, hoor.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 5 maart 2016 om 22:20.
Bad Attila is offline  
Oud 5 maart 2016, 22:29   #144
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Je bent Turk (of van Turkse afkomst), dus ben je Moslim. En Turken staan bekend als eerder 'gematigd', dus ben een jij een gematigde Moslim.
Ik heb ooit zo'n "gematigde" Turk gekend, allee, ik kende zijn vrouw, aardig, vriendelijk, lief, behulpzaam etc.

Bij 9/11 stond hij te dansen en te juichen in 't Turkse theehuis in de Stalenstraat in Waterschei/Genk, samen met alle andere "gematigde" Turken.
SDX is offline  
Oud 5 maart 2016, 22:41   #145
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik had graag gezien dat Ke Nan antwoordde, maar helaas zit ‘m nu z’n eigen strnt op te snuiven.

Kijk, als de ‘gematigde’ moslims het echt goed zouden menen, dan hadden ze al lang de kindhuwelijken, de besnijdenissen bij jonge meisjes, de discriminatie van vrouwen en holebis etc publiekelijk verworpen, al was het maar om aan de rest van de niet-islamitische wereld te laten zien dat ze niet willen vereenzelvigd worden met dat soort barbarij.
Dat hebben ze ook gedaan, maar waarom zou dat moeten?
Moet de barbarij van Israel ook publiekelijk worden verworpen christenen ? zo niet dan keuren alle christenen het goed ?
Citaat:
Ondertussen gebeurt er niets tegen voornormde praktijken, geen protesten of aanklachten of wat dan ook, ook niet door multi-kullers zoals jij, terwijl voornoemde zaken ook hier in het eigenste Westen gebeuren.
Of slaat dat bezwaar dan ook nergens op, mss ?
Het is hier gewoon bij wet verboden, strafbaar. Dus hoezo wordt er niets tegen gedaan?

Citaat:
Noem er zo eens ’n handvol en ook ’n paar waar kindhuwelijken verboden/strafbaar zijn.
Ik had het over pedofilie.
Kinderhuwelijken ? whats your point? die vinden daar plaats ja.

Citaat:
En toch willen multi-lullende cultuurmarxisten dat het Westen alle culturen als gelijk beschouwd…
Als gelijkwaardig ja , niet als hetzelfde!
Citaat:
Enig idee waarom dat zo is ?
En nee, de zoete koek van ‘kolonisatie’ gaat er bij mij niet (meer) in, gezien tal van ex-kolonies in de wereld het relatief beter doen dan de meeste
Ik heb nog nooit over kolonisatie gesproken, zeer zeker niet want dat is ook het probleem niet.

Citaat:
moslimlanden ondanks hun gratuite olie-inkomsten, niet alleen op technisch-economisch gebied, maar vooral op het gebied van ethiek en moraal.

Dus weerom luidt de vraag: waarom dan dat verschil in voorsprong tov moslimlanden anno 21-ste eeuw ?
Tijd om de Amerikaanse heilige geschriften er eens bij te halen !
U weet daar blijkbaar niets van af
Hun beleid is er letterlijk op gericht geweest (en nog steeds , maar in mindere mate) om de ontwikkeling van de regio tegen te gaan,

National security council: "yes, their perception is correct , we have been blocking democracy and development in order to control the regions energy resources"
atmosphere is offline  
Oud 5 maart 2016, 22:44   #146
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Echt niet !
Doen ze dat niet zelf ?
Waarom noemen ze anders andere moslims "broeders" ?
Bobke is offline  
Oud 5 maart 2016, 22:48   #147
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zegt dat niet meer over de andere moslims ?
Bobke is offline  
Oud 6 maart 2016, 00:02   #148
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ontwijk niets. Ik hoef nl. niet te antwoorden op vragen die niet ter zake zijn.
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op deze nochtans simpele vraag:

“Waarom komen moslims niet met 1,5 miljard op straat voor het kindermisbruik van hun profeet en de kindhuwelijken binnen de islam tot vandaag de dag buiten én binnen Europa ?
Waarom spreek jij je imam daarover niet aan ?”

Het feit dat jij naar de kerkpedofielen wijst – waar overigens een strafrechterlijk onderzoek voor is opgestart en de meeste katholieken die toestanden openlijk afkeuren – zegt me genoeg over je standpunt terzake.
Citaat:
Ik heb dus voor jou tot nu toe een imago van gematigde moslims gehad op dit forum. Wat heeft je tot die conclusie doen komen? Je zult het ongetwijfeld met links kunnen aantonen.
Het zou eenvoudiger zijn als je ’n oprecht antwoord geeft op m’n gestelde vraag, anders is het de derde keer dat je rond dat antwoord fietst.
Maar goed, gezien je het achterste van je tong verborgen houdt, zal ik je het wat gemakkelijker maken:

Kinderhuwelijken? Geen probleem in Turkije.

http://www.golfbrekers.be/kinderhuwe...em-in-turkije/

Hoe sta je daar tegenover ?

En over de blatante verradersrol van Sultan Erdogan mbt de volle collaboratie met IS wil je ook niks kwijt, wsl...

Never mind, je stilte is zo al oorverdovend genoeg.
Oud 6 maart 2016, 00:07   #149
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Dat hebben ze ook gedaan,…
Zo ? Toon me dan eens ’n moslimdemonstratie waarin kindhuwelijken, besnijdenissen bij jonge meisjes, de discriminatie van vrouwen en holebis verworpen wordt.
Hier of ginder, eentje is genoeg.
Citaat:
maar waarom zou dat moeten?
Daar heb ik je al op geantwoord, nl:

“…al was het maar om aan de rest van de niet-islamitische wereld te laten zien dat ze niet willen vereenzelvigd worden met dat soort barbarij.”
Citaat:
Moet de barbarij van Israel ook publiekelijk worden verworpen christenen ? zo niet dan keuren alle christenen het goed ?
We zitten hier in het Westen, niet in Israël, dus even bij de les blijven graag.
Citaat:
Het is hier gewoon bij wet verboden, strafbaar. Dus hoezo wordt er niets tegen gedaan?
Nope:

Jaarlijks ongeveer 250 kindhuwelijken in Nederland

https://www.rijksoverheid.nl/actueel...n-in-nederland

In België vinden elke maand gemiddeld twee kindhuwelijken plaats

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150323_01595092

Topje … ijsberg … Europa … en geen moslim die daar kritiek over uit...
Citaat:
Ik had het over pedofilie.
Kinderhuwelijken ? whats your point? die vinden daar plaats ja.
Voor de goede orde: kindhuwelijken = pedofilie.
Of zie jij dat anders ?

Ooit al moslims hier zien ijveren voor de afschaffing daarvan ?
Maar oowéé als ‘r een cartoontje wordt gemaakt van hun profeet, dan is ’t kot te klein en is er plots wél genoeg volk op straat en moslimse kritiek in de media.
Zie je nu zelf de discrepantie daar niet van in ?
Citaat:
Als gelijkwaardig ja , niet als hetzelfde!
Islam is dus gelijkwaardig aan humanisme ? Really ??
Op welke vlakken dan zoal ? Verklaar dat eens.
Citaat:
Ik heb nog nooit over kolonisatie gesproken, zeer zeker niet want dat is ook het probleem niet.
Waaraan ligt het probleem dan wel ?
Citaat:
Tijd om de Amerikaanse heilige geschriften er eens bij te halen !
U weet daar blijkbaar niets van af
Hun beleid is er letterlijk op gericht geweest (en nog steeds , maar in mindere mate) om de ontwikkeling van de regio tegen te gaan,
National security council: "yes, their perception is correct , we have been blocking democracy and development in order to control the regions energy resources"
Ik ben me bewust van het destructieve VS-imperialisme, maar wil je nu beweren dat het M-O dan een parel van cultuur, beschaving, democratie en vooruitgang was, tot de eerste Yank er voet aan de grond zette om zich de olie toe te eigenen ?

En btw, hoe zou die M-O regio er uit zien, denk je, indien er geen druppel olie in de grond zou steken ?
Oud 6 maart 2016, 00:31   #150
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

“Waarom komen moslims niet met 1,5 miljard op straat voor het kindermisbruik van hun profeet en de kindhuwelijken binnen de islam tot vandaag de dag buiten én binnen Europa ?
Dat moeten ze helemaal niet.
NIET op straat komen omdat wij het aanklagen zou al een grote stap zijn.
Bobke is offline  
Oud 6 maart 2016, 00:38   #151
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dat moeten ze helemaal niet.
NIET op straat komen omdat wij het aanklagen zou al een grote stap zijn.
Ze komen dan ook eerder op straat om te pleiten voor de sharia in Europa, dan voor de afschaffing ervan, die dan ook nog eens wordt gefaciliteerd door de islampijpende politici:

http://mens-en-samenleving.infonu.nl...-engeland.html

http://vorige.nrc.nl//opinie/article...olop_toegepast

Inshallah, zekers ?
Oud 6 maart 2016, 00:49   #152
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze komen dan ook eerder op straat om te pleiten voor de sharia in Europa, dan voor de afschaffing ervan, die dan ook nog eens wordt gefaciliteerd door de islampijpende politici:

http://mens-en-samenleving.infonu.nl...-engeland.html

http://vorige.nrc.nl//opinie/article...olop_toegepast

Inshallah, zekers ?
Precies, en juist daardoor hebben ze bij mij alle krediet verspeeld.
Bobke is offline  
Oud 6 maart 2016, 08:17   #153
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het feit dat jij naar de kerkpedofielen wijst – waar overigens een strafrechterlijk onderzoek voor is opgestart en de meeste katholieken die toestanden openlijk afkeuren – zegt me genoeg over je standpunt terzake.
Dat deed ik niet. Het was Bobke die over kindermisbruik begon. Dat bepaalde stemmen in jouw hoofd anders beweren en jij daarover verder wilt palaveren is niet mijn probleem.

Citaat:
Het zou eenvoudiger zijn als je ’n oprecht antwoord geeft op m’n gestelde vraag, anders is het de derde keer dat je rond dat antwoord fietst.
Maar goed, gezien je het achterste van je tong verborgen houdt, zal ik je het wat gemakkelijker maken:

Kinderhuwelijken? Geen probleem in Turkije.

http://www.golfbrekers.be/kinderhuwe...em-in-turkije/

Hoe sta je daar tegenover ?
Ben jij misschien de onderzoeksrechter van dienst dat je vragen stelt en antwoorden eist? Ik verwacht hier geen antwoord op. Het is retorisch bedoeld.

Zo goed als elke draad op dit forum verzandt bijna zonder uitzondering in een discussie die in de verste verte niets meer te maken heeft met het oorspronkelijke onderwerp van de draad. De koeien van dit forum hebben de islamofobe en xenofobe onderwerpen al ontelbare keren herkauwd. Dat is niet aan mij besteed. Ik heb maar één maag.

Citaat:
En over de blatante verradersrol van Sultan Erdogan mbt de volle collaboratie met IS wil je ook niks kwijt, wsl...

Never mind, je stilte is zo al oorverdovend genoeg.
Mijn standpunt over Erdogan en IS heb ik reeds meerdere malen kenbaar gemaakt op dit forum. Ik ga dit niet iedere keer aan elke forummer expliciet uiten. Met duizenden leden is dat onbegonnen werk. Google maar wat.

Ik zal je een klein beetje tegemoet komen. In deze topic krijg je een idee van waar ik voor sta.
Ke Nan is offline  
Oud 6 maart 2016, 09:32   #154
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zegt dat niet meer over de andere moslims ?
Neen, leg eens uit.
Oud 6 maart 2016, 09:59   #155
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, leg eens uit.
Moet ik nu al vragen beginnen uitleggen maar goed.
Als Turken al "gematigde moslims" zijn, hoe extreem zijn dan de andere moslims?
Bobke is offline  
Oud 6 maart 2016, 11:11   #156
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik heb ooit zo'n "gematigde" Turk gekend, allee, ik kende zijn vrouw, aardig, vriendelijk, lief, behulpzaam etc.

Bij 9/11 stond hij te dansen en te juichen in 't Turkse theehuis in de Stalenstraat in Waterschei/Genk, samen met alle andere "gematigde" Turken.
Charlie don't Surf is offline  
Oud 6 maart 2016, 13:11   #157
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nie zwanzen. Kom maar eerst eens massaal op straat voor uw eigen stront vooraleer het te eisen van anderen.
We zijn inderdaad verantwoordelijk voor wat jij "eigen stront" noemt, en daarvoor hebben we een gerecht, politie.
De islamstront, daar moeten we enkel op kotsen. Buiten ermee, het is geen discussie waard. Laat elke bevolkingsgroep maar zijn eigen vuiligheid opkuisen in zijn eigen land.
Moslims passen hier als ratten in een kippenhok.
andev is offline  
Oud 6 maart 2016, 13:15   #158
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Echt niet !
Hoe zielig... Die zever helpt niemand vooruit.
Wanneer we het over nazi's hebben scheren we ook niet alle Duitsers over dezelfde kam. Komedie spelen verandert niets aan de werkelijkheid.
andev is offline  
Oud 6 maart 2016, 18:18   #159
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Doe je plicht en geef het door aan staatsveiligheid.
Niets van aan. 'k Heb liever dat je wat aanslagen pleegt, dat komt de polarisatie ten goede.
Skobelev is offline  
Oud 6 maart 2016, 20:43   #160
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
We zijn inderdaad verantwoordelijk voor wat jij "eigen stront" noemt, en daarvoor hebben we een gerecht, politie.
De islamstront, daar moeten we enkel op kotsen. Buiten ermee, het is geen discussie waard. Laat elke bevolkingsgroep maar zijn eigen vuiligheid opkuisen in zijn eigen land.
Moslims passen hier als ratten in een kippenhok.
Maar die "ratten" wil je wel verplicht plaatsen in iedere gemeente alleen maar omdat het een N-VA maatregel is.

Ga toch ergens anders hypocriet doen.
dpg is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be