![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarschijnlijk de beste speech ooit gegeven door een Europese eerste minister.
Viktor Orban is duidelijk goed op de hoogte van de krachten van het kwade en hun modus operandi. Deze speech maakt tevens duidelijk dat de vastberadenheid van het viségradblok om zich te blijven verzetten tegen de krachten van het kwade sterker is dan ooit. Bekijk deze video en deel hem zoveel mogelijk. https://www.youtube.com/watch?v=EbINrdyAXlE ![]() Viktor Orban: Een moderne Europese ridder die het goede verdedigt en het kwade bestrijdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Grote meneer, de Viktor. Hele grote meneer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De Ridder van de diep Christene tradities van liefde voor de naaste en de de werken van barmhartigheid aan het woord…
Uit de EU gooien. Throw him out of the EU, finished and over with. Dat 'm zich bij Rusland aansluit. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 maart 2016 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Djeezes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALS de vertaling correct is, dan:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar we hebben net veel minder Europa en Europese leiders nodig, wegens beiden veel te duur, veel te inefficiënt.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is maar één echte EU leider: Viktor Orban. De rest is een bende meelopers. Die man is z'n gewicht waard in goud ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een groot man die Viktor Orban
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn al heel wat landen die dit VOORBEELD volgen. In de EU groeit het verzet tegen "Wir schaffen das". Het is nu "Wir strafen das". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Orban,een fel licht in duistere tijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand als Orban zal nooit Europees president gekozen worden door de lidstaten omdat hij hun snode plannen net blootlegt. Ik betwijfel ook zwaar of hij dat ambt zelf zou willen want het laatste wat hij wil is een marionet van de Europese broodheren zijn of symbool staan voor iets zoals de huidige EU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
De selectie gebeurt vrees ik zoals tijdens een gesprek van mijn laatste baas met de personeelsdienst dat ik toevallig opving: "Hallo, ja zeg, we kunnen hier nog een ingenieur gebruiken. Zit er nog iets in de wervingsreserve? Het moet geen groot licht zijn, zenne" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Er is een groot verlangen naar een ultrarechts dictator in de EU bij een zekere sectie van de (forum-)bevolking
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tl, Dr.
Kan die man de essentie niet in twee minuten zeggen? Langdradige zeveraar. Laatst gewijzigd door dalibor : 20 maart 2016 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2!!
Idd, nagels met koppen !