Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2016, 17:10   #21
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De verantwoordelijke Minister en zijn politiekorpsen worden later,in de commissie,ongetwijfeld nog op de rooster gelegd omtrent het "te weinig" controleren voor de aanslagen,en nu,nu er duidelijk wel grondiger gecontroleerd wordt is het weer niet wel...

Het bloed van de slachtoffers is amper van de grond geschraapt of er valt weer iets te klagen.....
Nochtans,ik ben het zeker,MOET zeker de helft van die mensen eigenlijk niet vliegen,ze gaan gdvrdmme op vakantie!

komaan zeg.......We zijn BINNEN de twee maanden na die aanslagen en deze,nog steeds gedeeltelijk verwoeste-, luchthaven lijkt alweer serieus op gang te raken.We zouden eigenlijk TROTS moeten zijn in plaats van te klagen over een f*cking LUXEprobleem/
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 17:10   #22
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Niets met onkunde te maken. Volgens mij is dat een politieke actie. Een soort tussenvorm tussen een staking en een stiptheidsactie. Niemand gaat me vertellen dat de politievakbond hier niet achter zit, samen met de franstalige lobby voor de sluiting van Zaventem.
De politievakbond wil ik nog in het midden laten maar de smerige rol van de Franstalige lobby daar twijfel ik niet aan.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 17:11   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
?
Altijd weer die smoelen die je trekt, is alles ok met u?
Oud 2 mei 2016, 17:12   #24
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Zaventem wordt 100% geboycot door de politievakbonden. Het zijn even grote smeerlappen als de zogenaamde "gilde" van de verkeersleiders. Laffelijk pogen te profiteren van de bekommernis van de mensen voor hun veiligheid door uitgerekend nu te beginnen hartevreten over personeelstekort en ander getrol. En uitgerekend die veiligheid brengen brengen die maffiose vakbondstrollen in het gedrang! Er ontstaat een grandioze bottleneck van zowat 100 meter vóór de toegang tot het luchthavengebouw. Een dichte drom van aanschuivende passagiers en meteen een ideaal doelwit voor elke islamitische of andere halve gare die een aanslag beraamt met een bom of met een aantal kalasjnikov-salvo's. Die heimelijke saboteurs moeten snel en onverbiddelijk door de federale regering hard aangepakt worden.

Laatst gewijzigd door quercus : 2 mei 2016 om 17:13.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 17:12   #25
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
T' werkt toch niet op uw zenuwen? ik versta gewoon niet wat u bedoelde ...of was het niet om op in te gaan..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 17:13   #26
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De verantwoordelijke Minister en zijn politiekorpsen worden later,in de commissie,ongetwijfeld nog op de rooster gelegd omtrent het "te weinig" controleren voor de aanslagen,en nu,nu er duidelijk wel grondiger gecontroleerd wordt is het weer niet wel...

Het bloed van de slachtoffers is amper van de grond geschraapt of er valt weer iets te klagen.....
Nochtans,ik ben het zeker,MOET zeker de helft van die mensen eigenlijk niet vliegen,ze gaan gdvrdmme op vakantie!

komaan zeg.......We zijn BINNEN de twee maanden na die aanslagen en deze,nog steeds gedeeltelijk verwoeste-, luchthaven lijkt alweer serieus op gang te raken.We zouden eigenlijk TROTS moeten zijn in plaats van te klagen over een f*cking LUXEprobleem/
Dat vind ik ook. Ik denk dat het een hele prestatie is om binnen die korte tijd reeds zover klaar te staan.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 17:13   #27
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Voor één keer ben ik het eens met De Scheemaecker.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 17:13   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht

In andere landen is het een kwestie van dagen tot een week, hier na twee maand is de luchthaven open maar mist iedereen zijn vlucht.

En dan mag je niet lachen met Belgie.
Oud 2 mei 2016, 17:13   #29
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
K'ga erop letten en niet meer doen is nu goed ? mannen hé
Oud 2 mei 2016, 17:16   #30
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
T' werkt toch niet op uw zenuwen? ik versta gewoon niet wat u bedoelde ...of was het niet om op in te gaan..
Ken je de luchthaven in Charleroi?

Ze noemen die 'Brussels South'.

De Franstaligen spreken dat uit als 'Brussels Sauce'.

Je weet wel, dat vreselijke accent dat die mensen quasi onverstaanbaar maakt.
Oud 2 mei 2016, 17:17   #31
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ken je de luchthaven in Charleroi?

Ze noemen die 'Brussels South'.

De Franstaligen spreken dat uit als 'Brussels Sauce'.

Je weet wel, dat vreselijke accent dat die mensen quasi onverstaanbaar maakt.
E voil�* ik heb weer bijgeleerd zie....
Oud 2 mei 2016, 17:21   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Dat vind ik ook. Ik denk dat het een hele prestatie is om binnen die korte tijd reeds zover klaar te staan.
:trololol:

Twee maand later gaan ze open en duizenden mensen missen hun vlucht.

In de Sahel werken ze efficiënter.
Oud 2 mei 2016, 17:21   #33
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
E voil�* ik heb weer bijgeleerd zie....
Je ziet dat ik de slechtste niet ben hé?
Oud 2 mei 2016, 17:44   #34
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Zaventem wordt 100% geboycot door de politievakbonden. Het zijn even grote smeerlappen als de zogenaamde "gilde" van de verkeersleiders. Laffelijk pogen te profiteren van de bekommernis van de mensen voor hun veiligheid door uitgerekend nu te beginnen hartevreten over personeelstekort en ander getrol. En uitgerekend die veiligheid brengen brengen die maffiose vakbondstrollen in het gedrang! Er ontstaat een grandioze bottleneck van zowat 100 meter vóór de toegang tot het luchthavengebouw. Een dichte drom van aanschuivende passagiers en meteen een ideaal doelwit voor elke islamitische of andere halve gare die een aanslag beraamt met een bom of met een aantal kalasjnikov-salvo's. Die heimelijke saboteurs moeten snel en onverbiddelijk door de federale regering hard aangepakt worden.
Tekst uit Facebook..
“Verdomme....40 dagen dag en nacht werken aan een heropening van de luchthaven en enkele afgevaardigden van de politie vakbonden houden vast aan dat dwaze pre check-in systeem. Schaf dat af....schaf dat af.....we schieten onszelf in de voet en maken ons belachelijk in het buitenland.....”, schrijft Marc Descheemaecker, voorzitter van de Raad van Bestuur bij Brussels Airport Company, vanmiddag op Facebook.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 17:46   #35
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In andere landen is het een kwestie van dagen tot een week, hier na twee maand is de luchthaven open maar mist iedereen zijn vlucht.

En dan mag je niet lachen met Belgie.
In welke andere landen is er nog een aanslag op de vertrekhal van de luchthaven geweest????????????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 17:55   #36
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tekst uit Facebook..
“Verdomme....40 dagen dag en nacht werken aan een heropening van de luchthaven en enkele afgevaardigden van de politie vakbonden houden vast aan dat dwaze pre check-in systeem. Schaf dat af....schaf dat af.....we schieten onszelf in de voet en maken ons belachelijk in het buitenland.....”, schrijft Marc Descheemaecker, voorzitter van de Raad van Bestuur bij Brussels Airport Company, vanmiddag op Facebook.
Troost u Meneer Descheermaecker, men lacht in het buitenland sowieso met Belgie.
Oud 2 mei 2016, 18:07   #37
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoeveel Jantjes & Pietjes & Mietjes & Annekes uit België hebben ooit eens een bommengordel doen ontploffen????????
Maar wel het "eigen" café, lokaal en secretariaat met aanwezige mensen in de Fik steken om links hiervan de schuld te geven.
Of ben jij de brandstichting in het VB lokaal in Brugge al vergeten !
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 18:39   #38
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In welke andere landen is er nog een aanslag op de vertrekhal van de luchthaven geweest????????????
Dat moet ik u nageven, er is in het buitenland nog nooit een aanslag gepleegd op Zaventem.
Oud 2 mei 2016, 19:15   #39
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Alles wat Descheemaeker aanraakt verandert in stront. B-Cargo, NMBS en nu Brussels Airport.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2016, 19:16   #40
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maar wel het "eigen" café, lokaal en secretariaat met aanwezige mensen in de Fik steken om links hiervan de schuld te geven.
Of ben jij de brandstichting in het VB lokaal in Brugge al vergeten !
Wel neen kiek t' eerste dat ik er van hoor... jah als ik 25 jaar VB historiek ga moeten ophalen dan ben ik nog weg voor ntijdje allee wie heeft er zijn café in de fik gestoken ? hohoh als je wilt moogt ge het allemaal laten komen hoor gooi maar op ... ik ga bijscholen dan maar...ik leer graag iets bij ...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 mei 2016 om 19:20.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be