![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de kleine weet blijkbaar nog altijd niet dat copy pasten van teksten enkel mag mits bronvermelding. Nu is dat niet zo erg, hij vliegt straks toch weer buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anderen hun shit willen ze zelfs niet alleen niet lezen maar nog minder begrijpen. Ik had reeds lang verwacht dat er een drol hier mij opmerkzaam zou maken dat ik gezworen heb om te stoppen met te beuzelen over de politiek. Trouwens ik ben er reeds een tijdje mee gestopt.Maar ik heb niet gezworen van te stoppen met mijn mening te geven over trollen. Natuurlijk is superdrol nummer één reeds verschenen. Den "poco". Probeer uw wijsheid er maar bij hem in te pompen. ![]() Ge zult weinig succes hebben. Maar succes is niet het streefdoel van de politieke bedrijvigheid nietwaar? Laatst gewijzigd door werkman : 5 mei 2016 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ernstig : je doet het wel jezelf wat aan... een half evangelie schrijven vooraleer je iets concreet maakt, dat leest geen kat. Sorry... De grote meerderheid hier interesseert zich voor politiek en dat allemaal vanuit onze eigen invalshoek. Maar wees eerlijk : opa die traktaten geeft over "vroeger", daar zit niemand op te wachten. Voor wat die drol betreft : negeer dat. De kleine dat is zoals het schurft hebben, of een huidziekte : zeer hinderlijk, gaat moeilijk weg, en als je denkt dat je ervan af bent duikt het terug op. Dat is het basis kenmerk van parasieten. Laat je niet opnaaien door dergelijke kloothommels. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bondig genoeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet akkoord Panda. Bovenstaande zienswijze zijn geen memoires van opa over vroeger. Het is de situatie zoals ik ze ook nu zie en altijd gezien heb. Dat niemand ze leest weet ik reeds lang. Je moet goed lezen wat ik reeds schreef hier voren. Want ik beweerde dat de meerderheid op dit forum (99 % zelfs) alleen leest hoe hij of zij er zelf over denkt. En daar bent U ook kampioen in. Je moet een oude aap geen "bakkes" leren trekken hoor. Ik tracht beleefd deel te nemen aan een debat. Ik druk zelfs geen politieke voorkeur uit omdat mij dat nog weinig kan schelen. Maar gevoelsmatig denk ik dat dit U stoort. U deelt graag mensen in hokjes en dat bepaalt hoe U ze benadert. Kijk Panda; ik heb vroeger in een hokje gezeten uit Vlaamse overtuiging. En uiteindelijk dachten sommige parvenus die er stonden wegens andere opties dat ik wel een onnozele kloot moest zijn. Onbaatzuchtigheid bestaat niet. En gelijk hebben ze gekregen. En daarom zeg ik nu foert tegen de politiek. Maar dat mag U niet storen Panda. Als ik domme dingen vertel dan mag U dat zeggen. Ik heb er niet het minste probleem mee hoor. Maar mij afschilderen als een opa is niet aanbevelenswaardig. Als U denkt over uzelf dat U meer weet over het leven op uw leeftijd dan mag je dankbaar zijn. Maar dat wil niet zeggen dat je zomaar vanuit de wolken moet neerkijken op iedereen als je denkt dat het U goed uitkomt. Aan zelfverheerlijking van andere mensen doe ik niet mee. Ik ben tevreden dat ik nog memoires bezit en kan neer schrijven. Hopelijk kan U dat ook nog als je mijn leeftijd bezit en ooit een zware trombose hebt gehad. En juist daarom ben ik tevreden. Niet omdat de politiek mij ooit iets gegund heeft waar ik tevreden zou mee zijn. Integendeel, het omgekeerde is waar. Ik heb gangsters leren kennen. En de meesten zijn sinds al het hoekje omgegaan. En ik heb toen zelfs een ferme Duvel gedronken op hun gezondheid. En als de paar die nog overblijven het hoekje zullen omgaan dan drink ik opnieuw een paar Duvels. Met smaak. Het weze hun gegund. ![]() En als mijn beurt komt om naar de eeuwige jachtvelden te gaan; ook daar maak ik mij geen zorgen om hoor. Ik stel dan wel voorwaarden. Die jachtvelden hoeven voor mij niet als ik ze moet doorbrengen tussen aflaten-verkopers en dezen die hun geweten hebben verkocht. Want ook daar zal dan nooit de zon schijnen voor iedereen. Ondertussen verkneukel ik mij wel in dezen die hun leven nu verknoeien in hun jacht op goud. En nooit genoeg zullen en kunnen krijgen. Proost. Ik ga nu nog een "Duvel" drinken. En trol nu maar verder dat ik weeral dronken ben. Of whatever. Dat getrol maakt mij niks uit. Maar die "Duvel" smaakt mij tenminste wel. En.........foert ....... nogmaals. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 5 mei 2016 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar moet men mee in dialoog treden. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 5 mei 2016 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alhoewel; ik blijf erbij dat hetgeen ik hier in deze draad schreef geen memoires zijn maar wel de actualiteit van heden. Tegenover vroeger is er niks veranderd ten goede. Ik kan er dus ook niet aan doen dat een omschrijving van het heden gelijkt op memoires van vroeger. Politiek is altijd een vuil spel geweest en is dat gebleven. Het ontmenselijkt de mens; zelfs in eigen doelstellingen en daden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet men er een tekening van maken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() EN ? leg dan eens uit waarom ? waarom is dat nu feitelijk , alle ander partijen maken zelfs nog meer fouten op hun weg ... ? dus ? en steek uw tekening in uw reet zeg, ik ben dat beu altijd die zever ..gvd
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 mei 2016 om 04:38. |
![]() |
![]() |