![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die tweets zijn niet verwijderd. Sterker nog, ze probeert ze als meerderjarige zelfs te verrechtvaardigen, haal toch die oogkleppen af man! Niet "ik was jong en dom", maar "Twas niet tegen de Joden, maar tegen de zionisten (ik weet niet of er veel zionisten in de holocaust zijn omgekomen en de woorden "jood" en "zionist" schelen nu ook wel meer dan één letter in schrijfwijze, maar kom) die haat ipv liefde verspreiden". Veel liefde lijkt ze me nochtans ook niet uit te stralen. Waarom probeer je die haatvlek in hemelsnaam recht te praten?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Haar minderjarigheid doet echter niets af aan het feit, dat die associatie nu als 'n boemerang (dankje Cookie) terug in de linkse muilen keilt, wat trouwens niet de eerste noch de laatste keer zal zijn.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.bbc.com/news/blogs-trending-36353650 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit topic is daar de zoveelste treffende illustratie van... De verkrampte houding van zowat alles wat niet extreem rechts is als het onomstotelijk vaststaand feit ook maar in de verste verte kan worden gerecupereerd door extreem rechts toe: minimaliseren, ontkennen of de andere kant uitkijken.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is nu in 2016 , 22 jaar !!
De uitspraken die ze eerder deed in 2012 , was ze toen al verjaard ?? In dat geval was ze 18 wanneer ze die uitspraken schreef !! Wat betekent dat ze dus wettelijk meerderjarig was op het moment van haar uitspraken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 mei 2016 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toen was ze dus al 20. Zou Charlie haar minderjarigheid nu nog gebruiken als excuus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Standaard is ook mee (gisterenavond enkel nog op HLN en NB):
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160524_02304679 |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat Politiek Correcten, Nu Maken Jullie Ook De Jeugd Ziek (of te gezond?)! STand up! http://cheekyvideos.net/evalion/Chan...t%20place.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat Politiek Correcten, Nu Maken Jullie Ook De Jeugd Ziek (of te gezond?)! STand up! http://cheekyvideos.net/evalion/Chan...t%20place.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch knap van Geenstijl. Ze brengen dit aan het licht op hun website en drie dagen later staat het in alle mediakanalen (zelfs de BBC). Van mij mogen ze dit soort antisimieten wel vaker aan de online schandpaal nagelen. Iedereen die dat wicht haar naam googelt in de toekomst komt hierop uit. Niet dat ze met die hoofddoek veel kans had gemaakt op een echte job, maar kom
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat jij blij bent. Nu nog een sociale sociale zekerheid, een zekere sociale zekerheid, een beetje justitie, een beetje een ordentelijke staatsorganisatie, deftige ambtenaren, degelijke economie, respect voor wie arbeidt of onderneemt, waardering ipv van medelijden met wie niet kan werken of ondernemen, degelijke wegen, degelijke privé pensioenen ...... en nog een paar zaken ... en dan zijn we d'er. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
u botst heen en weer als een pingpongbal. nope... eerder squach. Zie volgende post. Laatst gewijzigd door zonbron : 24 mei 2016 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat bovenstaande repliek betreft, ik ben er zeker van dat je goeroe uit Antwerpen dat allemaal voor elkaar krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gun ze hun momentje van glorie. Maar als iedereen die wat meer verstand heeft dan de gemiddelde extreemrechtse vaandelzwaaier zich moet beginnen verlagen tot het vergoeilijken van dergelijke smeerlapperij om hen toch maar niet hun pyrrusoverwinninkje toe te staan... Dat hersenloos wicht was trouwens al twintig toen ze op Facebook nog duchtig verder ging met haat zaaien. Geen excuus, pek en veren!
|
![]() |
![]() |