![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() Welgemeende proficiat aan alle Britten die met hun hart én hun verstand hebben gestemd en zich geen angst hebben laten aanpraten door de globalisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eindelijk een afstraffing voor de arrogantie van de Goldman Sachs club.
Zoals reeds dikwijls door meerderen op dit forum geschreven, voor de gewone werkman/vrouw heeft de EU geen enkele meerwaarde. Natuurlijk valt nu af te wachten, welke wapens de Goldman Sachs club gaat inzetten tegen de UK en of ze net zoals in Nederland, de uitslag gewoon naast zich neerleggen. Hier zal men ook trachten alles om de uittreding in goede banen te leiden, over jaren te rekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tusk dient op te stappen. Iemand die gelooft dat de westerse beschaving nu om zeep is dient geen belangrijke functie te vervullen in Europa.
Cameron best ook. Nu dient er een leider te komen die de brexit ook echt implementeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.https://nl.wikipedia.org/wiki/Eerebe...ts_Bloemendaal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu volgt hopelijk het echte werk.
Indien GB heeft beslist uit te treden hebben ze carte blanche om hun economische en migratie problemen in eigen beheer op te lossen, plus als extraatje eventueel nieuwe territoriale kopzorgen in N.-Ierland, Schotland, Gibraltar en zelfs Wales. Langs de overkant: de Eurokomieken (of Euro-Comiques, Comical Euros - zoals omschreven in de omgeving van het Schumannplein) zullen uit hun decenialange winterslaap moeten ontwaken om hun regionale meute's in bedwang te houden en eigen regelneverij in te tomen. En hun verstand gebruiken, wat een regelrechte ramp betekent daags na een zware kater! Dat wordt nog de grootste hic. Voorwaar, 't worden interessante tijden. Blijf echter toch maar oppassen voor een last moment donderslag...
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() De EU zou het roer nu toch wel moeten omgooien... Maar het valt eerder te vrezen dat ze hardnekkig tegen de bevolking zullen ingaan en hun agenda nog sneller zullen doordrukken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou kunnen, maar uiteindelijk zal zich dat tegen de EU keren. De EU als elite dictatuur zal dan onontkenbaar zijn. In GB zie je ook een stem tegen de elite. Rijke regio's stemmen wel voor Remain.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit: Mijn excuses, ik was vergeten alles wat niet politiek correct is te vernoemen, namelijk onze eigenste 'homegrown terrorists', nl. ziek extreem rechts. LOL Laatst gewijzigd door zonbron : 24 juni 2016 om 05:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Tong-In-Wang) ![]()
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Gij vergeet de vele mensen die in Limburg na de mijnsluitingen een nieuwe job gevonden hebben dank zij de steunmaatregelen van Europa? Denk maar aan het toerisme met o.a. het fietsroutenetwerk. Gij vergeet bv ook dat dank zij Europa uw stekker van uwe gsm in alle Europese landen past. Gij vergeet dat dank zij Europa en de euro gij geen massa's geld meer verliest door het wisselen van munten. Leugens en onwaarheden, verspreid door machtswellustelingen zijn de oorzaak dat kiezers in een referendum foute keuzes maken. De toekomst zal uitwijzen of de keuze van de Britten in het voordeel zal zijn van de gewone werkman/vrouw daar en in Europa. Ik heb zo de indruk dat er een aantal héél vreemd gaan opkijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo weten we wat er binnen elitaire cirkels 'leeft'. Arme Tusk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wordt wakker en ik voel me intussen de gelukkigste man op aarde. Brexit lijkt een gegeven feit te zijn. Al die jaren van inspanningen, het verzet tegen deze verderfelijke EU, eindelijk lijkt te zijn gebeurd waar wij eurosceptici op hoopte. Dit is het begin van de afbraak van de EU. De Britten kozen voor eigen land, eigen baas. Een vervolg kan niet uitblijven. Wij in Nederland gaan als vervolg op deze Brexit voor een Nexit. Het verlaten van Nederland uit de Europese Unie. Het gaat gebeuren. 24-06-2016 zal voortaan een nieuwe Bevrijdingsdag markeren. Historie is geschreven. Europa viert feest. Hulde aan de Britten. Bedankt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |