![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2021 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En of hij nu cocaïne gebruikte of niet, het zal me een zorg wezen. Mijn dokter mag voor mijn part meer dan één glas bier drinken. Op voorwaarde dat hij de juiste diagnose stelt en de juiste medicatie voorschrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2022 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waterdichte theorie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2023 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2024 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag alleen als argument gebruikt worden als het dient om Wilmots buiten schot te zetten, anders geldt veeleer dat de Vlamingen van dienst zoals De Bruyne en Courtoy niet op hun niveau speelden en begrijpen ze totaal niet waarom Wilmots De Bruyne niet van het veld gehaald heeft in de match tegen Italië. Wat hebben de franstaligen zitten vloeken op hem... Dat lievertje Hazard misschien wel goed speelde maar niet veel bijbracht aan het geheel, buiten de match tegen Hongarije, dat mag zelfs niet gedacht worden... aan hun gouden ééntalig franstalig haantje, plots zelfs gebombardeerd tot kapitein van de ploeg; daar mag niet aan geraakt worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2025 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Vindt ge zelf dat ge iets van voetbal kent? Nee, serieus? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2026 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatste match, op TV, verdomme De Bruyne verdedigt niet of slecht... Twee minuten later; 'Kijk eens hoe Hazard alles op alles zet en probeert het tij te doen keren; hij gaat zelfs verdedigen' Voor zover ik weet staan deze twee in de ploeg op hetzelfde niveau en zie ik dan ook totaal niet in waarom het mee verdedigen van Hazard opmerkelijk is en geloofd moet worden alsof hij, nog als enige, probeert de redder van het vaderland te zijn, terwijl men twee minuten ervoor, voor éénzelfde actie De Bruyne de grond in boort omdat hij niet naar hun zin speelt... Laatst gewijzigd door marie daenen : 5 juli 2016 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2027 | |
|
![]() Citaat:
En dan wint een land van 300 000 man van een land van 53 miljoen. En dan zijt ge beginnen kronkelen, en kronkelen, en zie hierboven, ge blijft kronkelen. Maar in andere threads hebt ge uw misprijzen voor sport uit veelvuldig uitgedrukt. Het interesseert u niet, en ge denkt over sportliefhebbers net hetzelfde als over Walen. Uw wereldbeeld is heel simpel: iedereen die anders is als u, daar moet ge niets van hebben. Laat sport gewoon aan de sportliefhebber, en misbruik het niet voor uw haterige politieke doeleinden. Ga ergens anders de mensen pesten. Of beter, stop misschien eens met mensen te pesten, da's misschien ethischer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2028 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2029 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal u wat grote korrels zout laten bezorgen. 😉
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2030 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie heeft de rode duivels misbruikt om er een grote oproep voor een grote Belgische heropleving van te maken??? En verdomme ze deden het zo goed dat ze te gelijker tijd de reden waarom la Belgique nooit of te nimmer kan werken in hun oproep en de uitvoering ervan mee inbouwden... Ontleed heel die poppenkast en je kent la Belgique in zijn verwrongen franstalig autisme... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2031 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof je door braaf in Vlaanderen te blijven knikken op alle onrecht ooit iets aan de Belgische wantoestanden gaat veranderen... Niet dat ik er iets aan zal kunnen veranderen, maar ik zal in ieder geval niet in volledige dwaasheid de afgrond mee in geleid worden... De vraag is dan natuurlijk of met inzicht ten onder gaan beter is dan dwaas ten onder gaan, want la Belgique verkeert in de mentale onmogelijkheid om zichzelf te veranderen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2032 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2033 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat 'n dilemma...mèt of zònder inzicht, ik benijd je niet. Sterkte!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 5 juli 2016 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2034 | |
|
![]() Citaat:
De Bruyne was heel het tornooi niet goed hoor. Weet ge wat, uw kat, heeft die de wedstrijden gevolgd? vraag het daar eens aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2035 | |
|
![]() Citaat:
![]() En waarom zijn al die Vlamingen zo dom om erin te trappen? Ik snap niet dat gij trots zijt om Vlaming te zijn, als ge de andere Vlamingen zo dom vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2036 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel gewoon vast dat een ervaren en succesrijk coach, na een nuchtere analyse, tot het besluit komt dat: "Marc Wilmots is voor België een geluk". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2037 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 5 juli 2016 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |