Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2016, 08:43   #2021
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Daum is niet echt een top-trainer te noemen: meer clubs dan prijzen. Niet vies van een lijntje cocaïne (waardoor hij de job van bondscoach van Duitsland misliep); ook een trainer die zijn spelers over glasscherven liet lopen.

Maar het staat je natuurlijk vrij om hem te gebruiken om je gelijk te bewijzen
Hij heeft anders heel wat prijzen in de wacht gesleept als coach. En hij weet heus heel wat meer over voetbal en dito tactiek dan ettelijke Vlaams-nationalistische en andere voetbalwijsneuzen hier.

En of hij nu cocaïne gebruikte of niet, het zal me een zorg wezen. Mijn dokter mag voor mijn part meer dan één glas bier drinken. Op voorwaarde dat hij de juiste diagnose stelt en de juiste medicatie voorschrijft.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 09:16   #2022
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
En toch naar huis gespeeld door een meer bevolkt land ,
om de waarde van mijn theorie te illustreren.

Tel maar na ,
er zijn op dit tornooi meer winnaars met een groter bevolkingsaantal
dan de verliezers dan omgekeerd.
Ijsland heeft onderweg wel Nederland, Letland, Kazachstan en Turkije uitgeschakeld. Allemaal meer inwoners. En op het EK gelijke tred geouden met Portugal en Hongarije, en Oostenrijk en Engeland geklopt.

Waterdichte theorie!
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 09:18   #2023
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hij heeft anders heel wat prijzen in de wacht gesleept als coach. En hij weet heus heel wat meer over voetbal en dito tactiek dan ettelijke Vlaams-nationalistische en andere voetbalwijsneuzen hier.

En of hij nu cocaïne gebruikte of niet, het zal me een zorg wezen. Mijn dokter mag voor mijn part meer dan één glas bier drinken. Op voorwaarde dat hij de juiste diagnose stelt en de juiste medicatie voorschrijft.
En wat versta jij onder "heel wat prijzen"? Plak daar eens een cijfer op als je wil.
HRobin is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 09:38   #2024
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Of, misschien is de zogenaamde "Gouden Generatie" net iets minder goed dan algemeen gedacht wordt ?

Een godslasterlijke gedachte, ik weet het, maar stel ?
Vooral een godlasterlijke gedachte in la Belgique... Ze hebben er op voorhand al zo mee gepocht en als het dan zou blijken dat zelfs dat een grote luchtbel was...
Mag alleen als argument gebruikt worden als het dient om Wilmots buiten schot te zetten, anders geldt veeleer dat de Vlamingen van dienst zoals De Bruyne en Courtoy niet op hun niveau speelden en begrijpen ze totaal niet waarom Wilmots De Bruyne niet van het veld gehaald heeft in de match tegen Italië. Wat hebben de franstaligen zitten vloeken op hem...

Dat lievertje Hazard misschien wel goed speelde maar niet veel bijbracht aan het geheel, buiten de match tegen Hongarije, dat mag zelfs niet gedacht worden... aan hun gouden ééntalig franstalig haantje, plots zelfs gebombardeerd tot kapitein van de ploeg; daar mag niet aan geraakt worden
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 09:43   #2025
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Vooral een godlasterlijke gedachte in la Belgique... Ze hebben er op voorhand al zo mee gepocht en als het dan zou blijken dat zelfs dat een grote luchtbel was...
Mag alleen als argument gebruikt worden als het dient om Wilmots buiten schot te zetten, anders geldt veeleer dat de Vlamingen van dienst zoals De Bruyne en Courtoy niet op hun niveau speelden en begrijpen ze totaal niet waarom Wilmots De Bruyne niet van het veld gehaald heeft in de match tegen Italië. Wat hebben de franstaligen zitten vloeken op hem...

Dat lievertje Hazard misschien wel goed speelde maar niet veel bijbracht aan het geheel, buiten de match tegen Hongarije, dat mag zelfs niet gedacht worden... aan hun gouden ééntalig franstalig haantje, plots zelfs gebombardeerd tot kapitein van de ploeg; daar mag niet aan geraakt worden
Godjimmenaz! Wat een onzin!

Vindt ge zelf dat ge iets van voetbal kent? Nee, serieus?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 09:53   #2026
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Godjimmenaz! Wat een onzin!

Vindt ge zelf dat ge iets van voetbal kent? Nee, serieus?
Ik kan wel de reacties rondom mij in Walenland vertalen...

Laatste match, op TV, verdomme De Bruyne verdedigt niet of slecht... Twee minuten later; 'Kijk eens hoe Hazard alles op alles zet en probeert het tij te doen keren; hij gaat zelfs verdedigen'

Voor zover ik weet staan deze twee in de ploeg op hetzelfde niveau en zie ik dan ook totaal niet in waarom het mee verdedigen van Hazard opmerkelijk is en geloofd moet worden alsof hij, nog als enige, probeert de redder van het vaderland te zijn, terwijl men twee minuten ervoor, voor éénzelfde actie De Bruyne de grond in boort omdat hij niet naar hun zin speelt...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 5 juli 2016 om 09:54.
Oud 5 juli 2016, 09:55   #2027
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
En toch naar huis gespeeld door een meer bevolkt land ,
om de waarde van mijn theorie te illustreren.

Tel maar na ,
er zijn op dit tornooi meer winnaars met een groter bevolkingsaantal
dan de verliezers dan omgekeerd.
Maar uw theorie was dat het bevolkingsaantal de uitslag 100% bepaalde. Dus dat grote landen altijd winnen van kleinere landen. En vlak voor de match Engeland-Ijsland hebt ge in uw 'wijsheid' de uitslag al 'voorspeld' volgens uw theorie.
En dan wint een land van 300 000 man van een land van 53 miljoen.

En dan zijt ge beginnen kronkelen, en kronkelen, en zie hierboven, ge blijft kronkelen.

Maar in andere threads hebt ge uw misprijzen voor sport uit veelvuldig uitgedrukt. Het interesseert u niet, en ge denkt over sportliefhebbers net hetzelfde als over Walen. Uw wereldbeeld is heel simpel: iedereen die anders is als u, daar moet ge niets van hebben.

Laat sport gewoon aan de sportliefhebber, en misbruik het niet voor uw haterige politieke doeleinden. Ga ergens anders de mensen pesten. Of beter, stop misschien eens met mensen te pesten, da's misschien ethischer.
Oud 5 juli 2016, 09:58   #2028
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan wel de reacties rondom mij in Walenland vertalen...

Laatste match, op TV, verdomme De Bruyne verdedigt niet of slecht... Twee minuten later; 'Kijk eens hoe Hazard alles op alles zet en probeert het tij te doen keren; hij gaat zelfs verdedigen'

Voor zover ik weet staan deze twee in de ploeg op hetzelfde niveau en zie ik dan ook totaal niet in waarom het mee verdedigen van Hazard opmerkelijk is en geloofd moet worden alsof hij, nog als enige, probeert de redder van het vaderland te zijn, terwijl men twee minuten ervoor, voor éénzelfde actie De Bruyne de grond in boort omdat hij niet naar hun zin speelt...
Die vermaledijde Walen toch hee, 'n mens vraagt zich af wie daar, als rechtgeaarde Vlaming, tussen wil zitten/wonen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 10:01   #2029
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar uw theorie was dat het bevolkingsaantal de uitslag 100% bepaalde. Dus dat grote landen altijd winnen van kleinere landen. En vlak voor de match Engeland-Ijsland hebt ge in uw 'wijsheid' de uitslag al 'voorspeld' volgens uw theorie.
En dan wint een land van 300 000 man van een land van 53 miljoen.

En dan zijt ge beginnen kronkelen, en kronkelen, en zie hierboven, ge blijft kronkelen.

Maar in andere threads hebt ge uw misprijzen voor sport uit veelvuldig uitgedrukt. Het interesseert u niet, en ge denkt over sportliefhebbers net hetzelfde als over Walen. Uw wereldbeeld is heel simpel: iedereen die anders is als u, daar moet ge niets van hebben.

Laat sport gewoon aan de sportliefhebber, en misbruik het niet voor uw haterige politieke doeleinden. Ga ergens anders de mensen pesten. Of beter, stop misschien eens met mensen te pesten, da's misschien ethischer.
Als gij slim zijt, laat ge u niet pesten.

Ik zal u wat grote korrels zout laten bezorgen. 😉
Oud 5 juli 2016, 10:06   #2030
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:

Wie heeft de rode duivels misbruikt om er een grote oproep voor een grote Belgische heropleving van te maken???
En verdomme ze deden het zo goed dat ze te gelijker tijd de reden waarom la Belgique nooit of te nimmer kan werken in hun oproep en de uitvoering ervan mee inbouwden...
Ontleed heel die poppenkast en je kent la Belgique in zijn verwrongen franstalig autisme...
Oud 5 juli 2016, 10:10   #2031
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Die vermaledijde Walen toch hee, 'n mens vraagt zich af wie daar, als rechtgeaarde Vlaming, tussen wil zitten/wonen.
Waar kun je meer de Belgische ziekte erkennen dan ertussen te gaan zitten???
Alsof je door braaf in Vlaanderen te blijven knikken op alle onrecht ooit iets aan de Belgische wantoestanden gaat veranderen...

Niet dat ik er iets aan zal kunnen veranderen, maar ik zal in ieder geval niet in volledige dwaasheid de afgrond mee in geleid worden...

De vraag is dan natuurlijk of met inzicht ten onder gaan beter is dan dwaas ten onder gaan, want la Belgique verkeert in de mentale onmogelijkheid om zichzelf te veranderen...
Oud 5 juli 2016, 10:17   #2032
BWarrior

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Zijn prestaties als speler staan compleet los van zijn tijd als trainer.
Anders kunnen we even goed Jan Ceulemans inzetten of de VTM een extra programma bezorgen met Jean-Marie Pfaff als trainer van de RD.

Het feit is dat Wilmots niets had bewezen als trainer en men hem toch T1 maakte.
Ze hadden even goed Bob Peeters kunnen aanstellen en ik geloof oprecht dat die jongen het niet slechter zou gedaan hebben.
Ja, dat betwist ik helemaal niet. Maar Svennies had het over zijn prestaties als speler.
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 10:25   #2033
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar kun je meer de Belgische ziekte erkennen dan ertussen te gaan zitten???
Alsof je door braaf in Vlaanderen te blijven knikken op alle onrecht ooit iets aan de Belgische wantoestanden gaat veranderen...

Niet dat ik er iets aan zal kunnen veranderen, maar ik zal in ieder geval niet in volledige dwaasheid de afgrond mee in geleid worden...

De vraag is dan natuurlijk of met inzicht ten onder gaan beter is dan dwaas ten onder gaan, want la Belgique verkeert in de mentale onmogelijkheid om zichzelf te veranderen...
Goh, wat erg, dat overstijgt de grootste wereldproblemen!

En wat 'n dilemma...mèt of zònder inzicht, ik benijd je niet.

Sterkte!

Laatst gewijzigd door SDX : 5 juli 2016 om 10:27.
Oud 5 juli 2016, 10:31   #2034
geertvdb

Standaard

Citaat:

Maar ... weet ge wel iets?
De Bruyne was heel het tornooi niet goed hoor.

Weet ge wat, uw kat, heeft die de wedstrijden gevolgd? vraag het daar eens aan.
Oud 5 juli 2016, 10:34   #2035
geertvdb

Standaard

Citaat:
Wie heeft de rode duivels misbruikt om er een grote oproep voor een grote Belgische heropleving van te maken???
En verdomme ze deden het zo goed dat ze te gelijker tijd de reden waarom la Belgique nooit of te nimmer kan werken in hun oproep en de uitvoering ervan mee inbouwden...
Ontleed heel die poppenkast en je kent la Belgique in zijn verwrongen franstalig autisme...
Ja, wie?

En waarom zijn al die Vlamingen zo dom om erin te trappen? Ik snap niet dat gij trots zijt om Vlaming te zijn, als ge de andere Vlamingen zo dom vindt.
Oud 5 juli 2016, 10:36   #2036
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En wat versta jij onder "heel wat prijzen"? Plak daar eens een cijfer op als je wil.
Zoek dat maar zelf eens op.

Ik stel gewoon vast dat een ervaren en succesrijk coach, na een nuchtere analyse, tot het besluit komt dat:

"Marc Wilmots is voor België een geluk".
Oud 5 juli 2016, 10:36   #2037
geertvdb

Standaard

2

Laatst gewijzigd door geertvdb : 5 juli 2016 om 10:39.
Oud 5 juli 2016, 10:36   #2038
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Als gij slim zijt, laat ge u niet pesten.

😉
Ja, en als vrouwen geen kort rokje dragen, dan worden ze niet verkracht!

het is de schuld van het slachtoffer. Tuurlijk.

Maar ge zou eens moeten lezen wat ik schrijf, ik heb niet gezegd dat hij mij pest.
Oud 5 juli 2016, 10:49   #2039
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Zoek dat maar zelf eens op.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat je mijn vraag niet eens snapt

Citaat:
Die man heeft niet zoveel prijzen gehaald als trainer en wordt dus terecht niet eens een succesvol trainer genoemd.
HRobin is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 10:53   #2040
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat je mijn vraag niet eens snapt

Die man heeft niet zoveel prijzen gehaald als trainer en wordt dus terecht niet eens een succesvol trainer genoemd.

Het zal nog niet zijn!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be