![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat betreft Romelu Lukaku werd mijn stelling volledig bevestigd. Slechte positionering in de box en dramatische balaannames. 2 klinische afwerkingen wanneer hij in scoringspositie kwam. Zijn conversion rate was dus heel erg goed, maar amper een kans gekregen doordat hij niet weet waar hij moet lopen bij een dominante ploeg. Daarom heb ik ook gezegd dat ik kies voor Batshuayi in de spits. Wat betreft kleine Lukaku. Daarover heb ik gezegd dat we problemen hebben op de positie van de flankverdedigers. Ook dat werd dus bevestigd. Maar er was geen andere keuze tegen Wales. Waar ik het fout had is dat Belgie het toch niet gehaald heeft van Wales. Ik had dus de onwaarschijnlijke incompetentie van Wilmots nog onderschat, dat is waar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 5 juli 2016 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2062 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yannick Ferrera is nooit een goede voetballer geweest en te weinig ervaring. Gaat geen enkele autoriteit hebben bij deze spelers. Besnik Hasi, tjah, als je ziet wat hij bij Anderlecht klaargespeeld heeft dan mag ik toch hopen dat je een grapje maakt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2063 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Hasi? Die heeft toch ook niet echt met topspelers kunnen werken. En heeft Preudhomme het beter gedaan? Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2064 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2065 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps. Hasi zit vast bij Legia Warschau zie ik nu. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 juli 2016 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2066 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Preudhomme heeft nog maar pas bijgetekend bij Brugge.
![]() |
#2067 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2068 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160703_02368554 een stukje: Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2069 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2070 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2071 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof nooit dat hij met het aanvallend talent van de RD hetzelfde spel zou spelen als met Oranje waar hij het maar moest mee doen.
![]() |
![]() |
#2072 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2073 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2074 |
|
![]()
![]() |
#2075 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2076 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nonsens. Als 1 trainer A zegt en 1000 zeggen B, dan is het vrij duidelijk. Ontkennen heeft dan geen zin meer. En als je de discussie eens wat beter zou lezen heb ik mijn eigen argumenten aangebracht, in tegenstelling tot het Oosten die met 1 lang vervlogen glorie afkomt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 5 juli 2016 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2077 | |
|
![]() Citaat:
Hasi heeft een titel gepakt met A'lecht maar kon dit jaar niet bevestigen. Deze groep heeft een echte autoriteit nodig.
![]() |
![]() |
#2078 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2079 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betere spelers vertrekken en er komt weinig kwailteit bij. Tielemans breekt niet door en Praet is geblesseerd/wil weg. Dat Okaka nog dikwijls de boel heeft moeten redden heeft zegt veel en nu is die ook weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2080 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2016 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |