Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2016, 13:24   #2061
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik stel gewoon vast dat een geroutineerde trainer en vrij goede coach achteraf dus hetzelfde zegt als ik. Wees maar zeker dat Daum iets kent van het Belgisch voetbal. Veel meer dan u in ieder geval.

En o ja, ik vergat voetbalexpert , uw Lukaku bakte er weer niet veel van tegen Wales. Te veel missers. Net zoals ik had voorspeld. En zijn broer was ook niet veel soeps.
Jij stelt helemaal niks vast. Jij hebt 1 trainer gevonden die uw stelling ondersteunt. Ik heb er ondertussen zowat 1000. Zegt meer dan genoeg over wie het autoriteitsargument wint mijn beste.

Wat betreft Romelu Lukaku werd mijn stelling volledig bevestigd. Slechte positionering in de box en dramatische balaannames. 2 klinische afwerkingen wanneer hij in scoringspositie kwam. Zijn conversion rate was dus heel erg goed, maar amper een kans gekregen doordat hij niet weet waar hij moet lopen bij een dominante ploeg. Daarom heb ik ook gezegd dat ik kies voor Batshuayi in de spits.

Wat betreft kleine Lukaku. Daarover heb ik gezegd dat we problemen hebben op de positie van de flankverdedigers. Ook dat werd dus bevestigd. Maar er was geen andere keuze tegen Wales.

Waar ik het fout had is dat Belgie het toch niet gehaald heeft van Wales. Ik had dus de onwaarschijnlijke incompetentie van Wilmots nog onderschat, dat is waar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 5 juli 2016 om 13:29.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 13:26   #2062
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Yannick Ferrera/ Besnik Hasi.
Yannick Ferrera is nooit een goede voetballer geweest en te weinig ervaring. Gaat geen enkele autoriteit hebben bij deze spelers. Besnik Hasi, tjah, als je ziet wat hij bij Anderlecht klaargespeeld heeft dan mag ik toch hopen dat je een grapje maakt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 5 juli 2016, 13:30   #2063
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Yannick Ferrera is nooit een goede voetballer geweest en te weinig ervaring. Gaat geen enkele autoriteit hebben bij deze spelers. Besnik Hasi, tjah, als je ziet wat hij bij Anderlecht klaargespeeld heeft dan mag ik toch hopen dat je een grapje maakt.
Ja maar ze gaan ofwel een belovende jonge trainer moeten nemen ofwel een oudere op zijn retour. Voor beter hebben ze geen geld.

En Hasi? Die heeft toch ook niet echt met topspelers kunnen werken. En heeft Preudhomme het beter gedaan? Ik dacht het niet.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 13:31   #2064
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja maar ze gaan ofwel een belovende jonge trainer moeten nemen ofwel een oudere op zijn retour. Voor beter hebben ze geen geld.

En Hasi? Die heeft toch ook niet echt met topspelers kunnen werken. En heeft Preudhomme het beter gedaan? Ik dacht het niet.
iemand uit de Belgische competitie zal het sowieso moeilijk hebben om zijn autoriteit te stellen. Enkel Preud'homme en Van Hazebroeck zie ik dat doen.
Oud 5 juli 2016, 13:34   #2065
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
iemand uit de Belgische competitie zal het sowieso moeilijk hebben om zijn autoriteit te stellen. Enkel Preud'homme en Van Hazebroeck zie ik dat doen.
Van Haezebrouck gaan ze nooit serieus nemen, dat in rondje gaan staan en samen chanten? Die lachen ze uit.

ps. Hasi zit vast bij Legia Warschau zie ik nu.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 juli 2016 om 13:42.
Oud 5 juli 2016, 13:49   #2066
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Preudhomme heeft nog maar pas bijgetekend bij Brugge.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 14:35   #2067
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
als zelfs Joos Wilmots gaat afbranden, moet er iets van waar zijn....

Waar valt dat ergens te lezen of te zien ?

Hans Vandeweghe was alvast smullen in DM
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 14:41   #2068
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Waar valt dat ergens te lezen of te zien ?

Hans Vandeweghe was alvast smullen in DM
in De Standaard. wel achter de betaalmuur:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160703_02368554

een stukje:

Citaat:
Het is het grootste manco van dit team: de Duivels hebben geen flauw idee wat ze moeten doen bij balverlies. Wales zag een kwartier lang zeer veel kleuren van de regenboog. Het werd verdiend 1-0, en toen zakten de Duivels in. Kregen de matige voetballers van Wales plots ruimte, en kwamen de drie steengoede spelers - Allen, Ramsey, Bale - aan de bal. Wales had tegen Slovakije en Engeland met moeite 35 procent balbezit, maar steeg nu plots tot ver boven de 50 procent uit. Daar heeft Marc Wilmots boter op het hoofd, en geen mespuntje cholesterolverlagende minarine, maar een vette klomp boerenboter. Je kan daar namelijk op trainen, op het veroveren van de bal. Je moét daarop trainen, want het is bij uitstek iets dat je samen doet. Het luistert nauw.
Oud 5 juli 2016, 14:49   #2069
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Jij stelt helemaal niks vast. Jij hebt 1 trainer gevonden die uw stelling ondersteunt. Ik heb er ondertussen zowat 1000. Zegt meer dan genoeg over wie het autoriteitsargument wint mijn beste.

Wat betreft Romelu Lukaku werd mijn stelling volledig bevestigd. Slechte positionering in de box en dramatische balaannames. 2 klinische afwerkingen wanneer hij in scoringspositie kwam. Zijn conversion rate was dus heel erg goed, maar amper een kans gekregen doordat hij niet weet waar hij moet lopen bij een dominante ploeg. Daarom heb ik ook gezegd dat ik kies voor Batshuayi in de spits.

Wat betreft kleine Lukaku. Daarover heb ik gezegd dat we problemen hebben op de positie van de flankverdedigers. Ook dat werd dus bevestigd. Maar er was geen andere keuze tegen Wales.

Waar ik het fout had is dat Belgie het toch niet gehaald heeft van Wales. Ik had dus de onwaarschijnlijke incompetentie van Wilmots nog onderschat, dat is waar.
het authoriteitsargument kunt ge niet winnen. Erg dat ik dat moet blijven herhalen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 14:51   #2070
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
'n Paar grote korrels zout zullen onvoldoende zijn voor u.
Misschien 'n hele vrachtwagen?
Hebt u ook argumenten ipv over een mineraal te schrijven?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 14:51   #2071
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je van de Rode Duivels een betonnerende counterploeg zoals Holland op het WK wil maken zou ik hem nemen.
Een trainer moet roeien met riemen die hij heeft.
Ik geloof nooit dat hij met het aanvallend talent van de RD hetzelfde spel zou spelen als met Oranje waar hij het maar moest mee doen.
Oud 5 juli 2016, 14:53   #2072
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
in De Standaard. wel achter de betaalmuur:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160703_02368554

een stukje:
Oud 5 juli 2016, 14:54   #2073
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
het authoriteitsargument kunt ge niet winnen. Erg dat ik dat moet blijven herhalen.
En dat komende van een scheidsrechter
Oud 5 juli 2016, 14:58   #2074
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yannick Ferrera/ Besnik Hasi.
AUB nee.
Oud 5 juli 2016, 15:02   #2075
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
AUB nee.
Waarom niet, het zijn (vrij) jonge trainers met moderne ideeën en goed te vergelijken met Löw en Conte.
Oud 5 juli 2016, 15:15   #2076
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
nonsens. Als 1 trainer A zegt en 1000 zeggen B, dan is het vrij duidelijk. Ontkennen heeft dan geen zin meer. En als je de discussie eens wat beter zou lezen heb ik mijn eigen argumenten aangebracht, in tegenstelling tot het Oosten die met 1 lang vervlogen glorie afkomt.

Laatst gewijzigd door fox : 5 juli 2016 om 15:16.
Oud 5 juli 2016, 15:16   #2077
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom niet, het zijn (vrij) jonge trainers met moderne ideeën en goed te vergelijken met Löw en Conte.
Ferreira heeft potentieel, maar nog niets bewezen.
Hasi heeft een titel gepakt met A'lecht maar kon dit jaar niet bevestigen.

Deze groep heeft een echte autoriteit nodig.
Oud 5 juli 2016, 15:17   #2078
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
"Wan belijd".
Inderdaad een echt wanbeleid.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 15:24   #2079
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Ferreira heeft potentieel, maar nog niets bewezen.
Hasi heeft een titel gepakt met A'lecht maar kon dit jaar niet bevestigen.

Deze groep heeft een echte autoriteit nodig.
Hasi heeft bij Anderlecht geen echt goeie spelersgroep gekregen.
Betere spelers vertrekken en er komt weinig kwailteit bij. Tielemans breekt niet door en Praet is geblesseerd/wil weg. Dat Okaka nog dikwijls de boel heeft moeten redden heeft zegt veel en nu is die ook weg.
Oud 5 juli 2016, 16:43   #2080
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nonsens. Als 1 trainer A zegt en 1000 zeggen B, dan is het vrij duidelijk. Ontkennen heeft dan geen zin meer. En als je de discussie eens wat beter zou lezen heb ik mijn eigen argumenten aangebracht, in tegenstelling tot het Oosten die met 1 lang vervlogen glorie afkomt.
Vergane glorie, lang vergane glorie... Zo lang geleden is die glorie dan toch niet vergaan. In 2011 ging Daum Brugge trainen. Club Brugge werd vicekampioen en plaatste zich zo voor de voorrondes van de Champions League.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2016 om 16:53.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be