![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nobody ? Really ?
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160708_02376360 Het moge duidelijk zijn dat deze gebeurtenis de USA maatschappelijk en politiek in zijn kern raakt. Steeds meer en meer polarisering op meerdere vlakken. Al nieuws over de verdachten ? Repercussies op Clinton-Trump ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het probleem is dat dit op den duur geen nieuws meer is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is komkommertijd, ja?
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Zolang het bruto nationaal product maar stijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Perfect voorspelbaar, alle methodes zijn geldig om de verdeel en heers beter te implementeren.
Opgelet, weet dat we hier op dit forum ook Huffington Postkost-adepten hebben, sommige zelfs extreem(lees gevaarlijk) fanatiek. U en ik weten wel wie dat zijn. Heimelijke hufters... 2 dagen terug nam ik volgende snapshot van het bewijsmateriaal, aanzetten tot haat en racebaiting: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het gezeik van zowat alle neoliberale communisten en luizige kutkranten kotsbeu, hun 'spel', methodes en doelstellingen nauwkeurig geidentificeerd...
Ben benieuwd wie hier in deze draad zichzelf als eerste aangeeft. LOL Niet dat ik erop wacht. See ya, ik ben hier terug weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() De verantwoordelijkheid van de massamedia is in deze spiraal van geweld niet gering.
Elk geval van politiegeweld tegen zwarten (en énkel tegen zwarten, want er is natuurlijk ook politiegeweld tegen blanken maar dat is kennelijk minder interessant) wordt breed en ongenuanceerd uitgesmeerd en zonder veel feitenkennis met triggerende termen als 'racistisch politiegeweld' of zelfs als 'moord' omschreven in hun berichtgeving. De media hitsen doelbewust de gemoederen op om meer geweld uit te lokken. Meer geweld in de samenleving dient immers zowel de commerciële als de politieke agenda van de massamedia. Laatst gewijzigd door Thuleander : 8 juli 2016 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij vergissing van mij begint dat filmpje van de neergeschoten zwarte chauffeur maar te draaien wanneer het schietincident reeds heeft plaatsgehad.
De vrouw die filmt begint te jammeren en er ontstaat een discussie met de agent. De agent: waarom heeft hij verdorie zijn papieren niet willen geven maar zijn wapen willen trekken. De vrouw: neen hij ging zijn papieren geven. Het cruciale moment ontbreekt dus. Het is alsof de vrouw in een verdacht opmerkelijke reactiviteit reeds de schuld in de schoenen van de agent wilde schuiven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Tot wat enkele decennia war on drugs al niet leiden ...
dra ook bij ons of ziet De Wever op tijd het licht ? Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 8 juli 2016 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af of hij voldoende psychologisch inzicht heeft om escalatie te vermeiden. Sommigen kicken op geweld en macht natuurlijk. Zolang ze zelf buiten schot blijven dan toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige week nog een radioprogramma uit de VS gehoord waar de 'zwarte' deelnemers in een gesprek er niet aan twijfelden dat de achtervolging van zwarten, de rassenoorlog, in de VS ooit opgehouden is. Mischien kan men daar beter op focussen in plaats van op wapenbezit.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 juli 2016 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Wat wel is dat de politie daar zeer op hun hoede is vooral met zwarte mensen, een groot deel is gewoon onnozel van de crack en/of meth. En ja er zijn blanken die er ook aan hangen maar de donkerder gekleurden zijn in de meerderheid hoewel ze in Amerika een minderheid zijn. Laatst gewijzigd door Hoomer : 8 juli 2016 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijna 300! doden bij een aanslag in Bagdad deze week. Geen draad. Nobody? Really?
Ik zocht een "je suis Bagdad" badge maar ze zijn uitverkocht. Einde sarcasme mode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |