![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hemel kan ook op ons hoofd vallen: wat gaan we daar tegen doen? Het kan zijn dat je slachtoffer bent van een terrorist maar je kan wel uw vel duur verkopen. Mijn gedachten gaan uit naar de motorrijder die Bouhlel probeerde tegen te houden maar er zelf het leven bij liet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 juli 2016 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze desnoods een voorbeeld nemen aan Erdogan, die weet hoe men moet opruimen. Ik bedoel opkuis van fanatieke, islamistisch-radikale smeerlappen die weigeren zich aan te passen aan ons, niet van fatsoenlijke mensen die enkel een andere mening hebben zoals Erdogan doet.
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Face it, we gaan er moeten leren mee leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kotste bijna toen ik dit las ... ![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS. Waar haal je het uit dat jij alleen daar van gruwt? Laatst gewijzigd door Hoomer : 21 juli 2016 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Gene aanslag vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er lagen mensen dood op straat, waaronder kinderen. Vorige week nog Marie. Je moet het als ouder maar overleven... Laatst gewijzigd door Peche : 21 juli 2016 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet. Dat ik iets op een zakelijke en nuchtere manier kan bekijken en uitleggen, betekent niet dat ik daar niet door geraakt ben. Er is een tijd om te grienen en een tijd om het hoofd koel te houden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Dat schept enkel en alleen maar voor ons nieuwe doelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Creatie van Fort Europa waarvan de poorten alleen maar open gaan voor wie zich gedraagt en iets voor Europa kan betekenen in plaats van voor parasieten die hier hun wetten komen stellen.
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 juli 2016 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() De oude doelen worden misbruikt waardoor ze niet meer conform zijn op deze tijden.
Essentieel is nu seculariseren, ik herhaal dat niet zomaar zoveel. We moeten Europa waarborgen tegen religieuze waanzin. Dit zou een logische eerste stap moeten zijn in de strijd tegen terrorisme. Er dient een nieuw platform te komen waarin onze waarden voorop staan. Geen Europese islam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Vraag het dan luidop samen met mij. Met heel dit board en zodat het door heel het land echoed.
Secularisme !!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jawel, in de UK poging tot :
http://www.bbc.com/news/uk-england-norfolk-36853106 't zou de eerste niet zijn die zijn hoofd kwijtspeelt door islamieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft niks met 'cultuur' te maken. Straks gaat de moderne westerse 'man' (nu ja) nog in zijn bermuda en zijn espadrilles de straat op om zijn 'recht op veiligheid' eisen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |