![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Jij verdedigt het feit dat Franstaligen hun cultuur opdringen aan anderen????
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 augustus 2016 om 16:20. |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Indien wij hier aan geboortebeperking doen omdat we de gevaren van overbevolking inzien, maar daarna de deuren wijd opengooien voor hen wiens buiken gezien worden als de zwaarden van hun overtuiging (wie respecteert wie?) en die dus niet genoeg kunnen baren, voor wie geldt dan de algemene rechten van de mens nog??? In ieder geval niet meer voor de eigen bevolking... Nieuwkomers die de verworvenheden van het eigen volk respecteren mogen hier als volwaardige leden meeleven, maar niet zij die trachten, ook en vooral door hun aantal de democratische rechten en verworvenheden van het bestaande volk te verketteren. 'Eigen volk eerst' is een strijdkreet waar ik ook niet veel van hou, maar ik hou nog minder van hen die hem verketteren terwijl ze er zelfs honderd procent naar leven... maar dan geven ze plots een andere verschonende naam aan hun even bekrompen volksegoïsme... |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik, ik, ik en nog eens ik en de rest kan de pot op... De Islam zogezegd in naam van een opperwezen (terwijl als dat opperwezen werkelijk bestond hij van schaamte hen de rug zou toekeren over al hun onmenselijkheden) en zij in naam van een zogezegde superieure taal (wereldtaal), wat overeenkomt met zuiver racisme van het allerlaagste allooi. |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hebt u dan niet door wat hij aanbrengt? Nl. dat de subjectieve beleving van mensen bij wat ze zien en horen niet het richtsnoer kan zijn voor de wet?
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Europees Commissaris
|
Stop met uw geleuter over wetten. Heel onze rechtstaat is één groot fiasco. De criminaliteit kent nooit geziene hoogten. De Parketten en politiediensten verzuipen in het werk. Men kan het gewoon niet meer bolwerken. Het crimineel gespuis laat men terug vrij omdat er geen plaats is in de gevangenis. De brave burger krijgt zo goed als geen bescherming meer. De rechten van het uitschot zijn veel belangrijker geworden dan die van het slachtoffer. Ik kan zo nog eventjes doorgaan. U mag trots zijn op uw geliefde rechtstaat.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 augustus 2016 om 23:17. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Lokaal Raadslid
|
De maskers vallen af: Vlaams Belang en N-VA hebben zichzelf als franskiljons geuit door klakkeloos mee te gaan in de zoveelste Franse aanslag op vrijheden. Eerder een Verfransend Belang en een Nieuw-Verfransende Alliantie.
Wanneer het huidige rondje Islam-pesten voorbij is, zullen Christenen of Joden weer aan de beurt zijn. Er zal altijd wel een nieuw-verzonnen waarde of norm zijn die opgelegd zal worden.
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe komt het toch dat in Nederland een misdadiger (of het nu gaat om moordzaken, drugs of financieel gesjoemel) doorgaans op minder dan één jaar voor zijn rechters staat. Bij ons duurt het zodanig tergend lang dat dikwijls verjaring dreigt.
|
|
|
|
#132 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op bijgevoegde foto's staan menselijke wezens afgebeeld die écht vechten voor de vrijheden en rechten van ALLE vrouwen (ja, ook moslima's).
(En wat een geluk dat ik het recht heb hun bottines op te blinken, hun broeken te strijken, hun bedden op te maken, hun toiletten te kuisen, ...) De "boerkini-trutten aller landen" - vooral de mannelijke - vechten voor iets héél anders, maar zullen nooit zo eerlijk zijn daar openlijk voor uit te komen. Mogen zij voor eeuwig en altijd vervloekt blijven, en uiterst langzaam rotten in de hellen waar ze thuis horen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 24 augustus 2016 om 14:25. |
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 24 augustus 2016 om 14:33. |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
maar betekent dat dat je die andere cultuur gaat verbieden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
M.i. is dé vraag in dezen: in hoeverre zijn door 'religie' besmette hersenen nog 'zélf'? Nu moet u wel weten dat ik een 'radicaal naturist' ben: NAAKT waar en wanneer het KAN, bedekt als het écht MOET (omdat het te koud is, bijvoorbeeld). Ik ben van mening dat iemand die per sé kleren wil dragen, dat in zijn/haar eigen woning moet kunnen doen. Maar als iemand de publieke ruimte betreedt, geldt de regel: alle - ALLE - maskers af. Als Allah het anders had gewild, was ik wel in een boerka geboren, niet?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het gaat trouwens over de burkini, niet de burka. Als een vrouw onder druk van de seculiere maatschappij zo naakt mogelijk moet gaan, is dat dan verderfelijk?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar in een uitstalraam gaan zitten en klagen dat men u bekijkt vraagt nu eenmaal om comentaar. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
er is verschil tussen commentaar krijgen als je een burkini draagt (wat ik niet erg vind) en het verbieden.
|
|
|
|
|
#139 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als niks - maar dan ook écht helemaal NIKS - op aard' gebeurt zonder dat Allah (hiv) het wil,
en ik duw zo'n boerkini-mormel kopje onder tot ze verzuipt, is dat dan Allah's Wil, of scheelt er toch één & ander aan het wereldbeeld dat sommige minderbedeelden-onder-ons koesteren? PS: het hoeft zo extreem niet te worden, natuurlijk: ik kan ook een nog levende kwal gooien naar de klootzak(ken) die haar ertoe brengt(/brengen) 'omwille van de lieve vrede' in boerkini rond te lopen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Indien iemand zijn eigen geplogenheden als hoogwaardiger beschouwd dan die van de anderen, moet dat niet altijd tot racisme leiden. Moest ik de geplogenheden van een andere als meerwaardig zien zou ik mij, indien ik verstandig was, toch aanpassen aan wat beter is. Maar ik voel mij goed in wat ik ken en dat is geen racisme. Het kan racisme worden wanneer ik mijn eigen geplogenheden opdring aan derden, zoals de francofonie met alle middelen, wettige en onwettige, doet... |
|
|
|
|