![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zie ook niet de zin ervan in om de boerkini te verbieden, maar afdoen als iets onschuldig, daar ben ik het mee oneens. Een boerkini is een duidelijk teken van onderwerping van de vrouw aan de man. Ik ga soms ook op (extreem) linkse websites (PVDA en consoorten) en hoe men daar de boerkini goedpraat met argumenten zoals: 'wat goed dat die vrouwen respect tonen voor hun man', daarvan gaan de haren op mijn armen rechtstaan. Zeg niet respect, maar zeg gehoorzaamheid. De feministen uit de jaren 60 draaien zich om in hun graf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ook goed, dan bemoeien mannen er zich niet mee. Maar de meeste vrouwen durven dan niet meer buitenkomen uit angst voor een verkrachting omdat vechten niet in de natuur ligt van vrouwen. Alle vrouwen moeten niet de les gespeld worden door een paar vuile lesbo's en potten aka "feministes". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat zijn dan feministes...best wel schrikken die uitlatingen van mannen, vol afschuw tegen vrouwen, op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan durft hij nog te beweren dat het feminisme 'achterhaald' zou zijn. Absurd gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ook willen afschaffen?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 2 september 2016 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, dat zit niet in de wet vervat, maar is eerder het resultaat van gedoogbeleid.
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die omwille van religieuze redenen bepaalde kledij, aangepast aan hun religieuze voorschriften willen dragen. Anders dan mannen, moeten volgens Islam vrouwen zich veel meer bedekken. Moeten houdt geen keuzevrijheid in en bovendien staat het naar Westerse normen voor ongelijkheid, de regels zijn immers specifiek voor vrouwen en niet voor mannen wat binnen de religie zelf geen probleem vormt, man en vrouw zijn immers gelijkwaardig. En dus eisen moslima's het recht om hun religieuze kledij te dragen, ook aan het strand. er wordt zelfs gevonden dat je dit recht niet eens in vraag mag stellen. Dat wordt prachtig gevonden in heel wat Islamitische subgroepen hier, kijk eens, onze zuster stelt het goede gelovige zijn, voorop. Mogen wij dit in vraag stellen? Ik denk van wel. Omdat, de gelijkwaardigheid binnen islam van man en vrouw naar Westerse normen onderdrukking en ongelijkheid is. En omdat mannen vrouwen gaan beoordelen op basis van religieuze normen waar kledij een belangrijke rol in speelt. Niet enkel moslima's maar ook alle andere vrouwen. En omdat ideologie die voor alle vrouwen ( ik ben tenslotte niet verplicht de wereld door de bril van de gelovige te bekijken) tot onderdrukking en ongelijkheid leidt, een regelrechte bedreiging vormt voor alle vrouwen die niet voor die " gelijkwaardigheid" willen kiezen, ongeacht of ze moslima zijn of niet. Dus mogen we zeggen, het kan wel zijn dat we veel vrijheden hebben, wanneer vrouwen dit gaan gebruiken om een totalitair, onderdrukkend gedachtengoed ook nog het strand te laten inpalmen ( de rest is ingepalmd, door hoofddoeken) zeggen we " nee". Je kunt net zoals alle andere vrouwen kiezen uit gangbare kledij voor zee en strand. Daar zit veel tussen wat meer dan zedelijk is, naar Westerse normen en daar staat religieus gedachtengoed niet boven. Ik hoop dat u dit begrijpt en gewoon als vrouw kunt zien, dat wij alle reden hebben om u te beperken wanneer u religieuze kledij moet. Dat is geen vrijheid hoor meisje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik draag verdomme wat ik wil. als ik een bikini wil dragen doe ik dat. als ik een burkini wil dragen doe ik dat ook. en jij hebt totaal NIETS te zeggen over wat ik draag. Citaat:
Citaat:
"die moslima draagt een burkini? zij is dus een extremiste en terroriste"
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 2 september 2016 om 13:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() Uw frustratie en die van trien Mia is omdat jullie een bikiniwax nodig hebben en die vrouwen in burkini niet.
Laatst gewijzigd door dpg : 2 september 2016 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen, niet waar. Citaat:
Nu, in mijn vorige post wordt er ook gesproken over "parmi les éléments les plus essentiels de l’identité des croyants et de leur conception de la vie,". Je hebt uw bron. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Intellectuele oneerlijkheid van jou, dus, om te proberen rond de pot te draaien. Citaat:
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziekte, schorsing, huwelijk, begrafenis... zijn allemaal gerechtvaardigde, niet-discriminerende redenen. Hoewel u dat in een wanhoopspoging waarschijnlijk ook in het belachelijke gaat trekken door te stellen dat mensen die weinig familie hebben en waarbij de kans dus kleiner is dat ze naar een begrafenis moeten, ook "gediscrimineerd" worden. Ik weiger mee te gaan in uw stropopredeneringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enigen die vrouwen in België of Frankrijk van het strand weren, zijn de vrouw in kwestie zelf en/of haar naaste omgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U begon over begrafenissen etc., niet ik. De stropopredenering was dus al gemaakt in post 407, ik wees u er enkel op/trok ze verder door.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 2 september 2016 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Minister-President
|
![]() als je soms gelooft dat als een boerkini verboden wordt, dan plots de moslima's in bikini gaan paraderen, ben je echt wel behoorlijk naïef.
![]() |
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |