![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Frans snap ik niet. Maar die kalkoen deed me denken aan hoe mijn buurman dat hier op de hoek doet, zowat dagelijks. Gevulde kip aan het spit. Een vuur van Eucalyptushout. Elektrisch motortje. Een andere buur maakt die dingen. Er staan er hier in het dorp zeker zo'n 10, 20 te draaien elk weekend als de toeristen komen. Op de stoep. Dat mag hier nog.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 mei 2016 om 02:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is barbecueën natuurlijk leuk: https://www.youtube.com/watch?v=f6TvVAHm4PE
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste aan de bbq is de drank. Het tweede beste: de invloed van het weer op het vrouwelijk schoon. Namelijk: makkelijker te pakken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Wie BBQ niet leuk vindt is een fermettehoer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Een carmagnole is tegen de "Franse" revolutie.
Voor outer en heerd! Heb ik dat goed?
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe met plezier mee aan een barbecue, maar vind er geen hol aan om zelf aan het vuur te staan holenmens te wezen.
Ik vraag me dikwijls ook af of het niet simpeler is het eten in een prima uitgeruste keuken binnen klaar te maken, en het buiten op te eten. Laatst gewijzigd door dalibor : 7 september 2016 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat fantastisch. https://www.youtube.com/watch?v=BshxCIjNEjY
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Het opeten vaneigenst, en de geur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Huh? Wat ga je opeten.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Ik beantwoorde de openingsvraag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar schaarsgeklede hete wijven kijken. Tijdens de BBQ altijd rock-muziek die prominent aanwezig is. Nadeel is dat he de dag nadien hoofdpijn hebt en niet weet van welke van deze 3 factoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan zonder barbecue.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 september 2016 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pff, blue collar....
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |