Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2016, 20:52   #821
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hysterie? Hij is alvorens die publieke excuses onder vier ogen bij Rutten verschenen... Dat doet men niet als men zich niets te reprocheren heeft.
Rutten heeft hem ontboden. Rutten ging er schijnbaar op voorhand al van uit dat hij schuldig was, want ze was al bij het begin al aan het schreeuwen dat racisme niet kan.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 20:54   #822
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, er was hier wel degelijk sprake van een scheve uitspraak. Hij heeft geluk gehad dat ie zijn gezicht heeft kunnen redden.
U was er niet bij.

Er is totaal geen zekerheid. Allemaal opgeklopt gedoe.

En ondertussen vergeet men waar dit debat over ging, nl. dat sociaal bloedbad in Gosselies.
Oud 17 september 2016, 20:55   #823
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat was oprecht gemeend die excuses, kijk maar naar de foto's, hij is zichtbaar aangedaan, zoiets fake je niet.
Onzin, politici kunnen soms heel goed toneelspelen.
Oud 17 september 2016, 20:55   #824
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vind je het niet verdacht dat Kim's vriendje, tegen wie "desgevallend" wel bewijs bestond, toch ongehinderd Thailand kon verlaten?

Dat Kimmetje niet vervolgd werd, laat staan veroordeeld verklaart ze zelf alzo: "WE zijn geflikt"!
Hoezo "WE"?

Kimmeke wist dus heel goed dat "toeristen" die met drugs te maken hebben in Thailand (en zonder een lange politieke-of diplomatieke arm in het thuisland) er niet zo gemakkelijk van afkomen als zij EN haar drugsverslaafde kerel die pas getrouwd was met een andere vrouw.

Geloof jij dat er iemand drugs in haar eten roerde?
Geloof jij dat er niets aan de hand was omdat politionele en gerechtelijke heibel op één of andere manier voorkomen werd?
Geloof jij dat Belgique haar senators in een Thaise bajes laat gooien voor drugsgebruik en/of drugshandel?
Zeg maar gerust wat jij daarover denkt. Ik beloof dat ik je niet knettergek zal verklaren.

Iedereen die een beetje nadenkt weet dat de Belgische Ambasade er alles aan gedaan heeft om een senator en haar minnaar uit hun belabberde situatie te halen. Al was het maar om de goede naam van een Belgische instelling zoals de senaat te vrijwaren.

Kim had al voor en tijdens haar korte tijd als senatrice "een fijne en nuttige job op de spoeddienst", maar ze ambieerde daarnaast een politieke carriere. Daar is een abrupt aan gekomen dankzij de drugskikker waarmee ze later getrouwd blijkt te zijn.
Ze mag dus idd van geluk spreken dat ze aan de dooie boel in de senaat is ontsnapt. Bert Anciaux ging namelijk in 1998 al dood in de senaat en koos voor Europa. Hij werd verkozen maar veranderde, eens te meer, van gedacht omdat hij zijn zinnen gezet had op de portefeulle van minister van cutluur. 15 jaar later zit Bertje, niet langer bemind door de massa, als gecoöteerd senator door de SP.a toch weer dood te gaan in de senaat.
Zijn verdiende loon. Mijn gedacht.

http://www.demorgen.be/plus/-ik-ga-d...1412192270728/

Ik snap niet goed waarom je zoveel drukte maakt over een ordinair vrouwmens dat duidelijk niet zuiver op de graat is, maar waarvan jij zo te zien toch meent dat de N-VA haar onder de pannen hoorde te houden.
Ben je soms familie van haar? Of een dikke vriend(in)? Of is dalibor misschien een nick van La Geybels?
Ik ontwaar nergens dat dalibor geobsedeerd zou zijn door 'Kimmeke', jouw berichten daarentegen getuigen van een eerder ongezonde fascinatie en dat voor 'een vrouwmens dat duidelijk niet zuiver op de graat is'. Volgens mij is er meer aan de hand en is het een fixatie, want zulke ellenlange off-topic pingpong threads is niet meer normaal. (lol)
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 20:58   #825
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Onzin, politici kunnen soms heel goed toneelspelen.
Mja, maar toch, ik zie een echte rabiate racist dat niet op die manier doen.
Oud 17 september 2016, 20:59   #826
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U was er niet bij.

Er is totaal geen zekerheid. Allemaal opgeklopt gedoe.

En ondertussen vergeet men waar dit debat over ging, nl. dat sociaal bloedbad in Gosselies.
U was er evenmin bij...
Oud 17 september 2016, 21:09   #827
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Eindelijk ook eens iets zinnigs over deze flauwe zever.

Citaat:
“Mevrouw Partyka, het is goed dat u af en toe op de knieën zit, maar ik zou dat toch voor een andere gelegenheid voorbehouden”. Deze schuine mop voltrok zich toen Patrick Dewael (open-VLD), indertijd Kamervoorzitter, Katrien Partyka (CD&V) terechtwees die op haar knieën zittend met een collega overleg pleegde. Daarop volgde wat feministisch protest en gesakker over seksisme in de politiek, maar Dewael maakte er zich met een kwinkslag van af: er zat helemaal geen seksuele allusie in zijn opmerking, hij doelde op het “knielen in de kerk”. Woehaha, gelach op alle banken, behalve deze die naar intieme spray ruiken, neen, nu ben ik zelf bezig.
Diezelfde Patrick Dewael, nu met de kepi van fractieleider, veroordeelt echter met klem de tussenkomst van zijn partijgenoot Luk Van Biesen. Die zou gisteren in een kamerdebat naar SP.A-fractieleider Meryame Kitir (SP.A) gesneerd hebben dat ze maar “terug naar Marokko moest keren”. Groot tumult, heel de Wetstraat staat op stelten, al weet niemand zeker behalve Van Biesen zelf wat hij gezegd heeft: er bestaat geen enkele opname van, het was Kristof Calvo die bij de voorzitter ging klikken en er een zaak van maakte.

Het parlement is per definitie censuurvrij en zelfs beledigingen of scheldpartijen vallen onder juridische immuniteit. Dat staat zo in de grondwet. Daar hoort natuurlijk ook een dosis kinderachtige praat bij (Hilde Crevits versus Caroline Gennez: “Ge zijt ne flipflop”) want deze vergaderingen, zowel de federale als de Vlaamse, hebben gewoon een hoog kleuterklasgehalte, ik verwijs nog eens naar Calvo en zijn behoefte om te vertellen dat Luk weer in zijn broek heeft gedaan.

Ten gronde echter, zelfs al zou Van Biesen gezegd hebben “Ga terug naar Marokko”, denk ik dan: Et alors? Als politieke tegenstellingen en botsende meningen niet meer aan bod mogen komen in het parlement, waar dan wel? En moet dat persé in een humorloos, omzwachteld Wetstratees gebeuren, erop lettend dat er geen zere tenen geraakt worden?

Ik heb veel sympathie voor mevrouw Kitir, weliswaar met Marokkaanse roots maar in Maasmechelen geboren. Ze wil zelfs niet als “allochtoon” beschouwd worden en is naar het schijnt de enige in het federaal parlement met een arbeidersverleden (Ford Genk). Chapeau. Maar ze moet niet kleinzerig doen, en beseffen dat een democratie ook mensen als Luk Van Biesen dient te verdragen, of Filip Dewinter, of Jean-Pierre Van Rossem die tijdens de eedaflegging van koning Albert II: “Vive la République!” riep. Sterker nog: we hebben ze nodig, want een debat dat zich houdt aan de krijtlijnen van het politiek fatsoen is meer iets voor het Turkije van Erdogan, als ik deze dooddoener nog eens mag gebruiken.

Voor de rest vind ik het erg dat dit ‘incident’ hét politiek feit van de dag is, alsof de dames en heren niets anders om handen hebben. Het is ronduit onbetamelijk om hier een staatszaak van te maken. Van Biesen moet zijn excuses niet aanbieden, Kitir moet hem gewoon van antwoord dienen in plaats van de martelaar uit te hangen. Ze is toch niet op haar mondje gevallen dat ze moest gaan uithuilen bij Linda De Win.
Mij ergeren overigens vooral de parlementsleden die indutten, gewoon hun kat sturen, of zich laten gebruiken als stemmachine. Ik eis in elk geval dat de man of vrouw die mij daar vertegenwoordigt, zich niét aan de politiek-correcte discipline houdt, gewoon omdat ik dat ook niet doe. Straks moet ik nog voor Van Biesen gaan stemmen, god beware me.
https://sanctorumblog.wordpress.com/2016/09/16/kitir/
Oud 17 september 2016, 21:16   #828
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Amai dat wist ik niet. Hij lijkt anders nogal een strevertje dat steeds met de neus in de boeken zat...
Vergeet het maar. Hij had de pest aan school, ook later had hij geen zin in zich bijscholen.
Literatuur en diepgaande geschiedenis en politieke studies zijn niet aan hem besteed,

Ook over z'n familieverleden loog hij tegen de klippen op.
Het dossier van z'n grootvader werd geopend daaruit bleek dat er geen barst van klopte waar hij mee aankwam.
Z'n grootvader is nooit en te nimmer majoor bij het KNIL geweest. Zelfs niet bij het KNIL gezeten.
Op verlof kreeg hij als ambtenaar in Indië (17 jaar) z'n ontslag
Eerst naar NIce gegaan, een half jaar, waar hij te horen kreeg failliet verklaard in Soerabaja.
Vervolgens naar Nederland, Limburg, waar hij z'n ontslag kreeg en een 2e maal failliet werd verklaard.
Pensioen werd hem geweigerd door premier Colijn (wat o.a. te maken had met oplichtingspraktijken)

Wilde terug naar Indië met de familie, maar kreeg geen reisgeld voor hem en z'n familie daar hij niet in Indië geboren was.
Z'n vrouw, een Indisch/Joodse, en de kinderen, allen in Indië geboren
Van z'n moeders kant is hij Joods, als wel Indisch. Van z'n vaders kant Limburgs met nog wat Hollands bloed (Wassenaar)
Hij is een afstammeling, begin 1800, van een Limburgse Wilders en een onbekende vader.

Hij zou ook een Israëlisch paspoort hebben, maar bewijs naar mijn idee onvoldoende
Tweemaal gehuwd
- 1e keer toen hij in Israel woonde. In Israel gehuwd met een mogelijk Israelische toen hij 20 was. Huwelijk heeft kort geduurd
- Z'n 2e huwelijk met een Hongaars/Joodse diplomate die op de Hongaarse ambassade werkte.
Vraag aan hem of z'n z'n vrouw 2 paspoorten had weigerde hij te antwoorden

AIVD
Op een gegeven moment bezocht hij naar het idee van AIVD wel heel erg vaak de Israelische ambassade, minstens één keer per maand
Hij werd in de gaten gehouden en zou er sprake van geweest zijn de ambassade af te luisteren.
Naar eigen zeggen is hij minstens 40x in Israel teruggeweest. Opvallend ontmoet hij dan hoge Israëliërs

Z'n partij financiën lijken o.a. vooral uit uiterst rechtse Joodse organisaties te komen.
Een belangrijke rol speelt een Canadese zakenman, geboren in Noorwegen
Z'n bedrijf is echter ergens anders gevestigd dan de website aangeeft.
In een gebouw van een Jood/Israelier waar een reisorganisatie zetelt dat met ElAl vliegt.
Nogal duistere zaak hoe het in elkaar steekt. Op reis vergezelt hij altijd Wilders

De verdediging van z'n vorige proces werd vanuit Joodse hoek gefinancierd ( bedrag met zes nullen)
Niemand heeft zicht op geld binnen de PVV, beheert hij zelf via een stichting waar hij als enige lid van is
Huidige proces zal waarschijnlijk dus ook wel vanuit rechts Joodse hoek gefinancierd worden

Z'n partij krijgt hij eveneens geld van de overheid, maar heeft hij blijkbaar niet voldoende aan.
Waar andere partijen zelfs geld overhouden voor een spaarpot gaat het bij Wilders op.
Drie ton tekort, kreeg hij een voorschot van €100.000.
Hij krijgt van de staat €2 miljoen

Overigens heeft de beveiliging van Wilders de staat inmiddels €20 miljoen gekost
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 21:32   #829
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Vergeet het maar. Hij had de pest aan school, ook later had hij geen zin in zich bijscholen.
Literatuur en diepgaande geschiedenis en politieke studies zijn niet aan hem besteed,

Ook over z'n familieverleden loog hij tegen de klippen op.
Het dossier van z'n grootvader werd geopend daaruit bleek dat er geen barst van klopte waar hij mee aankwam.
Z'n grootvader is nooit en te nimmer majoor bij het KNIL geweest. Zelfs niet bij het KNIL gezeten.
Op verlof kreeg hij als ambtenaar in Indië (17 jaar) z'n ontslag
Eerst naar NIce gegaan, een half jaar, waar hij te horen kreeg failliet verklaard in Soerabaja.
Vervolgens naar Nederland, Limburg, waar hij z'n ontslag kreeg en een 2e maal failliet werd verklaard.
Pensioen werd hem geweigerd door premier Colijn (wat o.a. te maken had met oplichtingspraktijken)

Wilde terug naar Indië met de familie, maar kreeg geen reisgeld voor hem en z'n familie daar hij niet in Indië geboren was.
Z'n vrouw, een Indisch/Joodse, en de kinderen, allen in Indië geboren
Van z'n moeders kant is hij Joods, als wel Indisch. Van z'n vaders kant Limburgs met nog wat Hollands bloed (Wassenaar)
Hij is een afstammeling, begin 1800, van een Limburgse Wilders en een onbekende vader.

Hij zou ook een Israëlisch paspoort hebben, maar bewijs naar mijn idee onvoldoende
Tweemaal gehuwd
- 1e keer toen hij in Israel woonde. In Israel gehuwd met een mogelijk Israelische toen hij 20 was. Huwelijk heeft kort geduurd
- Z'n 2e huwelijk met een Hongaars/Joodse diplomate die op de Hongaarse ambassade werkte.
Vraag aan hem of z'n z'n vrouw 2 paspoorten had weigerde hij te antwoorden

AIVD
Op een gegeven moment bezocht hij naar het idee van AIVD wel heel erg vaak de Israelische ambassade, minstens één keer per maand
Hij werd in de gaten gehouden en zou er sprake van geweest zijn de ambassade af te luisteren.
Naar eigen zeggen is hij minstens 40x in Israel teruggeweest. Opvallend ontmoet hij dan hoge Israëliërs

Z'n partij financiën lijken o.a. vooral uit uiterst rechtse Joodse organisaties te komen.
Een belangrijke rol speelt een Canadese zakenman, geboren in Noorwegen
Z'n bedrijf is echter ergens anders gevestigd dan de website aangeeft.
In een gebouw van een Jood/Israelier waar een reisorganisatie zetelt dat met ElAl vliegt.
Nogal duistere zaak hoe het in elkaar steekt. Op reis vergezelt hij altijd Wilders

De verdediging van z'n vorige proces werd vanuit Joodse hoek gefinancierd ( bedrag met zes nullen)
Niemand heeft zicht op geld binnen de PVV, beheert hij zelf via een stichting waar hij als enige lid van is
Huidige proces zal waarschijnlijk dus ook wel vanuit rechts Joodse hoek gefinancierd worden

Z'n partij krijgt hij eveneens geld van de overheid, maar heeft hij blijkbaar niet voldoende aan.
Waar andere partijen zelfs geld overhouden voor een spaarpot gaat het bij Wilders op.
Drie ton tekort, kreeg hij een voorschot van €100.000.
Hij krijgt van de staat €2 miljoen

Overigens heeft de beveiliging van Wilders de staat inmiddels €20 miljoen gekost
Amai!
Oud 17 september 2016, 21:36   #830
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U was er evenmin bij...
Ik heb mij dan ook nergens uitgedrukt zoals u deed. Wel ben ik hoogst verwonderd over de aanloop van de zaak (Calvo die uit het niets "racisme!" roept), dan het warrig verloop van ontkenning en verontschuldigingen en de afloop (waarbij dan ook nog eens Rutten opduikt om de boel aan te porren).
Oud 17 september 2016, 21:47   #831
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Hij is van de Open VLD hoor.
Een fascistische partij hebben we niet in Vlaanderen.
Het gaat hier over het anti-fascisme, het nieuwe fascisme...weet je wel?
Of niet...
In dat geval moet je bij voor Knuppel haar hol gaan blaffen.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 september 2016 om 21:49.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 22:10   #832
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Hij is van de Open VLD hoor.
Een fascistische partij hebben we niet in Vlaanderen.
Die zijn zeldzaam in Europa.

Gouden Dageraad in Griekenland, misschien hier en daar in Oost-en Centraal-Europa (Jobbik). Maar voor de rest zijn het vooral rechts-populisten, en rechts nationalisten aan de politieke rechterzijde.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 22:13   #833
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht

En dat hebben we te danken aan allochtonen/moslims die hem met de dood bedreigen simpel omdat hij voor zijn mening uitkomt.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 22:24   #834
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Die zijn zeldzaam in Europa.

Gouden Dageraad in Griekenland, misschien hier en daar in Oost-en Centraal-Europa (Jobbik). Maar voor de rest zijn het vooral rechts-populisten, en rechts nationalisten aan de politieke rechterzijde.
Fascisme is een goedkoop etiket. Niemand die goed weet waar het vandaag de dag eigenlijk voor staat. Het is dan ook een stop om anderen mee te slaan, een ijzeren staaf waarmee je anderen een merkteken op het hoofd brandt. Meer niet.
Oud 17 september 2016, 22:38   #835
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Het gaat hier over het anti-fascisme, het nieuwe fascisme...weet je wel?
Of niet...
In dat geval moet je bij voor Knuppel haar hol gaan blaffen.
En over een "racistische" partijgenoot van jou.
En over tRuttenbel.
En groene Calvo.
En over een druggebruiker en de ex.senatrice die buitengekieperd werden bij de N-VA omdat zij en haar getrouwde minnaar "geflikt" werden in Thailand.
Het VB wordt ook ter sprake gebracht, meer bepaald door dalibor en pandareus.
Er zijn dus holen zat waar jij voor "mag" blaffen.
Oud 17 september 2016, 22:47   #836
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fascisme is een goedkoop etiket. Niemand die goed weet waar het vandaag de dag eigenlijk voor staat. Het is dan ook een stop om anderen mee te slaan, een ijzeren staaf waarmee je anderen een merkteken op het hoofd brandt. Meer niet.
Dat weinigen van daag de dag nog weten wat fascisme precies is klopt. Juist daarom wordt het meestal samen met het woord "racisme" en zelfs nazisme gebruikt, en iedereen weet welke partij dat brandmerk krijgt.

Fascisme is een extreme vorm van autoritair staatsnationalisme. Daarom worden Belgische nationalisten niet graag nationalisten genoemd, maar verwijzen ze wel zeer graag naar het Vlaams-nationalisme.
Oud 17 september 2016, 22:48   #837
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En dat hebben we te danken aan allochtonen/moslims die hem met de dood bedreigen simpel omdat hij voor zijn mening uitkomt.
Pim Fortuyn schoot er zijn leven bij in omdat hij geen bescherming kreeg.
Idem Van Gogh.
Allebei slachtoffers van de vrije meningsuiting.
Oud 17 september 2016, 22:52   #838
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Pim Fortuyn schoot er zijn leven bij in omdat hij geen bescherming kreeg.
Idem Van Gogh.
Allebei slachtoffers van de vrije meningsuiting.
Redelijk verdienstelijke schilder, die Van Gogh.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 22:58   #839
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Amai!
Z'n grootvader Ordning is overigens wel Majoor geworden
In Indië was hij adjunct-inspecteur voor het financieel toezicht op de regentschappen en stadsgemeenten in de provincie Oost-Java,
totdat hij het verprutste met financiële malversaties en wangedrag

Na de oorlog kreeg een herkansing in het militaire gevangeniswezen
Als Majoor gaf hij leiding in het beruchte interneringsoord collaborateurs Fort Honswijk.
Strafgevangenis Scheveningen en Leeuwarden

Hij stond bekend als een uitgesproken sadist (Bron: Kampmisstanden 1944-1952 pag. 69)
Veel oud-NSB-ers en SS-er, eveneens de rest, hebben flink geleden onder zijn bewind.
Wat iemand ook gedaan mag hebben in WOII, het vormt geen enkel excuus om tot zelfde praktijken over te gaan.

Duitsers
Geert Wilders heeft overigens een bloedhekel aan Duitsers volgens z'n eigen woorden.
Z'n Militaire Dienst deed hij bij de Landmacht. Wilders over die tijd, oefeningen:
"Blij te zijn dat hij nooit met de Duitsers één tent had hoeven delen"

Aan Angela Merkel heeft hij puur alleen al zwaar de pest daar ze een Pools/Duitse is.
Aan Polen heeft hij eveneens zwaar de ziekte. Met Hongaren ligt het weer wat anders.

Wilders en de EU
Z'n beste vrienden zijn uiterst rechtse Amerikaanse organisaties en rechtse Joodse organisaties in de US,
Plus Israel, waar hij uiterst nauwe banden mee heeft.

Een belangrijke reden waarom Wilders Nederland uit de EU wil zien te krijgen heeft te maken met het bovenstaande, de belangen van Israel.
Als premier van Nederland en een Nederland uit de EU is voor hem mee daarom uiterst belangrijk.
De staat is Israel is voor Wilders belangrijker dan Nederland. Als het om Israel gaat kan Nederland doodvallen

Christenen
Om Christenen geeft hij geen zier. Syrische en Irakese Christenen vond hij dat ze moesten maken dat ze wegkwamen
Naar Nederland? Dus niet, hij ging heftig tekeer dat dat dit toegestaan zou worden

Joods-Christelijk
Tijdens z'n VVD periode wilde hij dat het grondvest van de VVVD aangepast zou worden in Joods-Christelijk.
Dit gaat echter lijnrecht in tegen een liberale partij als een VVD
Tevens wilde hij de Nederlandse grondwet aangepast zien in een Joods-Christelijke staat.

Of Wilders en z'n PVV aanhang nog steeds in de gaten worden gehouden door de AIVD?
(jarenlang controleerde de AIVD z'n bezoeken Israelische Ambassade)

AIVD waarschuwde PVV voor Markuszower
22 mei 2010
Kandidaat-Kamerlid zou betrokken zijn geweest bij organisatie die informatie verstrekte aan 'een buitenlandse mogendheid'

PVV-kandidaat Gidi Markuszower heeft zich vorige maand teruggetrokken van de kieslijst voor de verkiezingen nadat demissionair minister Hirsch Ballin (Binnenlandse Zaken, CDA) een brief met belastende informatie over hem naar partijleider Geert Wilders had gestuurd. De informatie was afkomstig van de inlichtingendienst AIVD. Dat hebben bronnen in Den Haag bevestigd.

Ook Markuszower zelf erkent in een vraaggesprek met NRC Handelsblad dat de AIVD-brief de reden was dat hij is vertrokken. In de brief werd Markuszower (32) als “risico voor de integriteit” van Nederland bestempeld. Hij zou betrokken zijn geweest bij een organisatie die “informatie” heeft overgedragen aan “een buitenlandse mogendheid”.

Ook had hij volgens de brief contact met medewerkers van een buitenlandse inlichtingendienst. De brief geeft geen details, maar bronnen vermoeden dat het om Israël en de Mossad gaat.
http://www.joop.nl/nieuws/aivd-waars...or-markuszower

Laatst gewijzigd door Adrian M : 17 september 2016 om 23:00.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 23:05   #840
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Redelijk verdienstelijke schilder, die Van Gogh.
Je weet best dat Theo bedoeld werd en niet Vincent.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be