![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 50.000 man? ![]() Actieve gebruikers op dit moment: 174 (22 leden en 152 gasten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Na mijn mailing word je overspoeld met aanvragen. En dit gaat naar 1.150.000 mathematici via mijn faceboek groepen.
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapper waar bliijf je met je intelligente vragen op forum economics. Buiten schelden en spammen schijn je niet veel te kennen als het er op aan komt . Nu moet je bewijzen dat je de juiste en intelligente vragen kan stellen en geen zotteke uithangen ,zoals je tot nu toe overal deed.Bewijs me nu maar aan de hand van intelligente vragen dat je geen spammer bent en dat telt voor al die andere criticasten ook.Vanaf het moment dat ze niet meer mogen spammen van de moderator maar zinnige vragen of antwoorden moeten geven is het muisstil hier .
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 6 september 2016 om 07:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() geen grap of grootspraak dit is echt ,probeer maar eens zelf
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg hoofdpijn van jou Paul
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij elk merk heb je mooie en minder mooie dingen. Het getuigt van stijl er de mooie dingen uit te pikken en te combineren, niet louter om er het juiste merk uit te pikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De foto in het midden waar Versace vernoemd wordt... waarom post je daar een foto van havaiana's? Die dingen kosten €20 - €30 (niet dat daar iets mis mee is) en tref je evengoed overal in Blankenberge aan. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 6 september 2016 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
https://www.google.be/search?q=sterf...HSKWAAMQsAQIOQ
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() dan moet je niet spammen ,want dan krijg je de weerbots en daar krijg je hoofdpijn van.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 6 september 2016 om 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister
|
![]() weer slimmer als gisteren
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() Nu nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slimmer
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 11 september 2016 om 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister
|
![]() voor zij die nog moesten twijfelen aan mijn kunde
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=81
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Voor de aandachtige lezers...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Morosofie |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() En wat gaan de cuckies vandaag verzinnen om te trachten Bedrijvendocter het forumleven zuur te maken?
Erg creatief zijn jullie niet meer hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=81
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 23 september 2016 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |