![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Ik ben een buiten beentje ET ALORS ???
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Alhoewel jullie mij niet mogen zend ik je toch de beste groetjes van mij en viv.
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die is nog in de maak en komt eraan en hij heet "sterfhuisconsulent"
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() ik heb strafpunten gehad en mij aangepast.
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() Studeer eens 7 jaar abstracte wiskunde en kom dan nog eens terug .
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() En er komt nog voor dagen aan.
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() En om het week end the beginnen :
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=12 http://forum.politics.be/showpost.ph...32&postcount=5 http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=29 http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=34 http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Mmmmja…..
Benevens lachwekkende grootspraak en in pseudo-wiskunde verpakte gebakken lucht heb ik hier van u nog niets gezien dat het laagste klungelaarslaarsniveau overstijgt. Zelfs van een clown die niet eens een bankgarantie van enkele honderdduizenden euros kan voorleggen, en wier zogenaamde “rijkdom” slechts bestaat uit versleten strandsloffen en enkele sociale appartementjes op andermans naam had ik toch iets beter verwacht. Enkel schrijnend amateurisme, doffe ellende en niet eens één of andere stunt die voldoende opvalt om zelfs maar een schijn van geloofwaardigheid te scheppen : het is godgeklaagd. Kom, uit medelijden geef ik u een ideetje mee dat u een beetje uit de modder uwer bestaan kan helpen, voor zover u tenminste met een hamer en een zaag overweg kunt en geen schrik hebt van een eenvoudig maar uitgebreid verbouwingsklusje. Tracht snel, desnoods bij één of andere oom of tante, een beginbedragje bij elkaar te krijgen, en doe een redelijk bod op de momenteel te koop staande oude gevangenis van Grasse : http://www.economie.gouv.fr/cessions...-maison-darret Geschatte verbouwingskosten, weliswaar : 1.200 �* 2.400 euros per m2, dus bijgebouwen inbegrepen in totaal 2 �* 4 miljoen euros, maar dat is een probleempje voor later. Geef toe : d�*t is tenminste een stunt waarmee u het nieuws kunt halen, en ditmaal zelfs in positieve zin. En benevens het feit dat u daarmee uiteindelijk eens een stulpje op eigen naam zou hebben, zijn er minstens twee extra voordelen : 1. Men kan u niet meer straffen door u in een gevangenis te stoppen, want u woont permanent in uw eigen gevangenis. Pienter, nietwaar ! 2. Het gebouw is gelegen op slechts een zestal kilometer van de woning van uw vorige koning en koningin, dus als op andermans geld beluste goede Belg zult u zich daar volkomen thuis voelen. Niet te danken. Deze tip is bovendien volkomen gratis. Laatst gewijzigd door Gwylan : 3 september 2016 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Viv koos voor het geld, ze kan op het vlak van uiterlijk veel beter krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zij is niet verouderd dank zij haar pilletjes
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 4 september 2016 om 04:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik ga nu niet mijn huidige bankrkeningen tonen want dan legt men daar ook beslag op ,in mijn eigendommen mag ik blijven wonen tot uitspraak van de rechter dus dit beslag is bewarend net zoals het beslag op mijn bankrekening
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot zover de schrijnende en ontnuchterende realiteit betreffend uw verhalen van voorgehouden groot succes en rijkdom, waarmee u enkele lichtgelovigen poogt jaloers te maken. Het belet evenwel niet dat u voor mij, tevens refererend aan onder andere het artikel 23 van de Belgische grondwet, het recht behoudt op een menswaardig bestaan. Als medemens met een hart wens ik u derhalve oprecht toe dat u in uzelf voldoende verstand en moed kunt vinden om uw huidige onzinnige hersenspinsels en plannetjes achterwege te laten, en voortaan het rechte pad poogt te bewandelen door een bonafide job te zoeken waarmee een eerlijk centje vergaren weliswaar minder makkelijk is, maar die u terug in de normale wereld der eerbare mensen brengt. Laatst gewijzigd door Gwylan : 4 september 2016 om 06:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een gedomesticeerd stuk vee dat zich gedwee laat melken door de overheid. Want jullie durven geen risico's nemen en de overheid te trollen en dan mag hij dat natuurlijk ook niet durven. Of jullie gaan het zeggen tegen de meeester. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en ik heb sedert july 2015 de draad met sterfhuisconstructies weer opgenomen en dan gaat het snel ,zeer snel zie maar eens dat fabriek dat ik gered heb ,zal er meer dan 1.000.000 euro netto en belasting vrij aan verdienen (meerwaarde aandelen belastingen is van de regeringstafel gegooid)
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() om ook 6 maanden per jaar op reis te gaan ,daar waar men VERSACE draagt zonder op te vallen.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 4 september 2016 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |