![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voorspelbare vaudeville
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20161031_02549045 Een deurwaarder klopte deze middag aan bij het kabinet van staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA). Hij kwam de dwangsom opeisen die België moet betalen aan een gezin dat geen visum heeft gekregen, en het beroep van Francken tegen die beslissing. Francken moet volgens de deurwaarder nu 28.000 euro betalen. De deurder stond echter voor een gesloten deur bij het kabinet van Francken. Hij gaf zijn brief uiteindelijk af bij het kabinet Binnenlandse Zaken van N-VA-collega Jan Jambon. Francken wil ook niet reageren zo lang het onderzoek loopt. Morgen komt de deurwaarder terug om de inboedel op te nemen. Al lijkt de kans groot dat hij op 1 november ook voor een gesloten deur staat. Of het echt zo ver komt dat de deurwaarder het kabinet van Francken daadwerkelijk leeghaalt, is onzeker. Francken kan nog beroep aantekenen bij de beslagrechter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Francken wou niet reageren voor de VTM camera omdat de rechter zich nog moest uitspreken over het beroep dat hij vorige week had aangetekend.
Theo Francken kreeg bezoek gerechtsdeurwaarder - HLN |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat een beter scenario niet denkbaar is voor N-VA En dan calvo die denk te moeten reageren Vele ogen zullen opengaan
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Schandalig om zoiets te durven schrijven. Ik hoop dan dat die Syriërs .... (anders weer een ban van enkele weken). En die advocate mogen ze gerust ook eens in een donker steegje aanpakken. Dat is nu in mijn ogen een echt kl..tewijf! Mijn bloed kookte toen ik ze op TV bezig zag. 1 minuut ermee samen zijn. Zonder getuigen! Meer vraag ik niet. Maar wat gaat ze nu bekomen : dat er nog meer racisten gaan zijn en dat er pakken meer mensen op het VB gaan stemmen.
Laatst gewijzigd door PORSCHE : 1 november 2016 om 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Franke Theo ging mee met Merkel en verhoogde de quota van vluchtelingen opnemen. Voorzag woning voor terroristen die parken inpalmde.
Vlaanderen, stem NVA onder de kiesdrempel, anders bent U dom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de vrouwelijke advocate ga je zelf aanpakken ? Gaat dat nog net lukken ? Of moet je daar ook al financieel voor bijdragen zodat anderen het voor jou doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat soort situaties kan echt NIET, dat is er ZWAAR over. Citaat:
Daarom ook dat ik schreef dat ik geen groot fan ben van de man in kwestie. Een Brusselse rechter, Brussel dat is ausländisch tegenwoordig zeker? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chapeau voor Francken dat hij niet toegeeft aan de druk van het linkse establishment. Het is weer niet vreemd dat dit uit Wallonië moet komen met een Vlaamse advocate die voor dit karretje werd gespannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begint ferm op te vallen dat zij die van een TIJDELIJKE humanitaire hulp mogen genieten in de EU daar op huidig ogenblik zwaar misbruik van aan het maken zijn en het laken meer en meer naar hun kant proberen te trekken.
Met 'dank' aan die politici die dat nog steeds niet begrijpen of om de één of andere duistere reden niet willen begrijpen. (lees: kassa kassa ![]() Pijnlijk detail (ik hoop van niet) dat de EU daar aan onderdoor zal gaan als men daar geen paal en perk aan gaat stellen. ![]() Mijne zwartgalligheid alsook mijn kort bochtenwerk is TOP vandaag.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gezin kan terecht bij een rijke Waalse familie, en heeft daarom in Libanon een visum aangevraagd Dus waar zijn ze niet? Juist ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jurist en voormalig advocaat vind ik dat de dame in kwestie gewoon haar werk doet. Als nationalist vind ik dat de FOD Financiën een extra belastingcontrole bij haar moet plannen zodat ze zelf opdraait voor die dwangsom.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |