![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 november 2016 om 06:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan pissen in de bosjes zonder garantie dat je geen aanstoot zou geven: nogal boers-volks ....
Maar de verwijzing naar die zanger: is dat jouw soort van humor ? Dat vind ik een staasie zwaarder dan boers-volks. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRT-man loopt met leubbe bloot op straat, wie kan daar nu last van hebben...
Natuurlijk, sinds Dutroux zijn de mensen in de wereld wat voorzichtiger geworden met Belgen vanwege hun kwalijke reputatie. Het grappigste vond ik toen de 'journalist' verontwaardigd was en dat het volledige Amerikaanse justitie-apparaat maar moest wachten want hij ging live op de BRT... De aanmatiging van die mensen is onvoorstelbaar.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 2 november 2016 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Als die vrouw vanop zo'n afstand iets kon zien dan moet Tom wel zeer zwaar geschapen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of, hij stond er vlak bij en hij deed het speciaal, het is tenslotte een BRT 'journalist'.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of zij was van kortbij gaan kijken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze had hem beter een trap verkocht, gelijk deze vent deed.
Niet dat ik iets heb tegen naakte vrouwen in de straten, maar wel omdat hij bij de bRT werkt ... http://www.liveleak.com/view?comment...34a_1315984210 .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk mag de man een tijdje verblijven in de gevangenis daar, dan ziet hij van dichtbij wat ze daar doen met een Dutroux-figuur uit Belgie.
Hij zal die slechte manieren snel afleren.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleszins, het was hij die zijn broek opendeed en in het stond rond te zwaaien met zijn waterfluitje.
Ik begrijp dat wel, hij is BRT dus onschendbaar hier, maar ginder maakt dat weinig indruk zo'n amateur TV zendertje.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Heb jij nog nooit in de bosjes geplast?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een schokkend incident.
Ongetwijfeld zal nu in Brussel de Amerikaanse ambassadeur op het matje worden geroepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarschijnlijk speciaal gaan loeren om te kunnen zien wat, ze zegt, niet te willen zien. Zo zijn de preutse hypocrieten wel.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 7 november 2016 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak er nu geen 'arme Tom' draad van hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is nochtans bevestigd dat plassen op struiken en bloemen heel goed is voor de groei..van de bloemen en struiken.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet weten waar ge moogt pissen, kakken of poepen.
(doet me denken aan dat populair sportjournalistengeval die o zo verwonderd was dat hij een gasboete kreeg van de Gentse flikken, wegens bij het buitengaan van het stadion te pissen tegen een bomenrij/afsluiting van een private tuin.) .
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik maak er geen 'arme Tom' van(het had gelijk wie kunnen zijn, wat mij betreft), maar, dat had duidelijk moeten zijn: hypocriete Amerikaan