![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...peringen.dhtml
Kan goed zijn dat ik de enige vader van 3 jonge kiddo's ben hier... maar is dat nu niet écht triestig? Vorig jaar vond ik dit nog een smakelijke mop, maar nu buigt onze "politieke correctheid" echt wel door naar een onacceptabel niveau. Welk kind of ouder is nu bezig met dat interraciaal gezeik? Welke ouder of kind denkt nu ook maar 1 seconde dat ZP slaafje is van Sinterklaas???? Blijf zo bezig, en het gaat hier Trumps en Brexits, Nexits, Dexits, Bexits, Frexits... regenen de komende decennia!!! Wat gaan de platte EU'ers daar tegenover stellen? Voor elk land een cordon sanitaire? Laat dan de revolutie maar beginnen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze wanen zich toch zo elitair ....
Ze moeten absoluut "hun" volk "leiden" naar "de" Waarheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 november 2016 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() De Hollanders denken de Vlamingen opnieuw tebevelen
Ze kunnen ginder hun goesting doen, maar van onze ZWARTE Piet blijven ze af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Wij hebben in Vlaanderen ook een Trump nodig, 't zal rap gedaan zijn met dat gezever.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() En dat was dan één van de zeldzame keren dat negers positief in beeld kwamen in onze maatschappij ...
En 't zijn dan nog niet eens echte negers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb daarstraks (ja, ik ben bestuurslid van de Gezinsbond in een kleine Limburgse gemeente) de goede sint vervoerd, met 4 échte zwarte pieten. Even de knuppel in het hoenderhok gegooid... consensus... als er ooit gezaagd wordt over dat onderwerp, stoppen ze er allemaal mee, na 25 jaar.
Ik ben nu op zoek naar een bakker die een suikerschaap kan maken voor het vervangend offerfeest ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pietenpact wtf....Straks in bed met die van ons een spelletje Pakt de Piet ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel mij geroepen. Wie nog?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verwachten dergelijke idioten nu van ons dat wij kleutertjes tussen pakweg drie en zeven jaar met opgeheven vinger zullen "duiden" omtrent de maatschappelijke identiteit van Zwarte Piet en het historische verhaal van de slavernij onder het gezag van de "slechte blanke mens"? Die kerels zijn nog erger dan de halfgare predikanten van IS! Laatst gewijzigd door quercus : 12 november 2016 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 november 2016 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Er is anders een petitie hiertegen http://www.petities24.com/zeg_nee_tegen_het_pietenpact
en als we nu allemaal eens die winkels en zenders links laten liggen, dan gaan ze opeens anders denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Om bij het Sinterklaasfeest nu het koloniale tijdperk erbij te betrekken, vind ik wel heel erg kort door de bocht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ondertussen heb ik mijn lidmaatschap bij Vlaams Belang ook hernieuwd. ![]() |
|
![]() |
![]() |