![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kiest hij niet voor de identiteit van het land waar hij woont, blijft hij vreemdeling, met enkel de rechten van zijn gekozen land. Maar ingewikkeld maken schept ambtenarenbanen en geeft politici de mogelijkheid om verdeeldheid te zaaien. Dubbele nationaliteit is gewoon geen nationaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() 1963 - Associatieverdrag EU-Turkije
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erdogan zijn glorieperiode ligt achter zich, men gaat zich niet meer laten vooruit duwen door die Bully met een groot bakkes. Zijn chantage rond visa + opname van syriërs in ruil voor terugname van illegalen + het flagrant negeren van de europese voortgangsrapporten inzake mensenrechten zijn een stap te veel geweest. Volgens mij is het traject van Turkije richting EU nu op een volkomen dood spoor. Komt daarbij nog de vrees van zowel frankrijk als duitsland voor het oprukkende populisme bij hun volgende verkiezingen en je ziet van hier dat ze nul komma nul gaan toegeven aan Erdogan zijn fratsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar wel grappig ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Enosis van (heel) Cyprus vond ik te vanzelfsprekend om op te moeten noemen
![]() Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 16 november 2016 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil dus zeggen dat we nu ook 10 pond moeten betalen om Schengen BUITEN te mogen.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn laatste keer zelfs nog ter plaatse in het luchthavengebouw (en de Duitsers mochten zomaar passeren; zij moesten geen visum aankopen); nu denk ik dat het via internet gaat en geregeld kan worden door je reisbureau. Ik ben ook glad vergeten of ik moest betalen voor de ESTA (inschrijving als niet visum-plichtige om naar de usa te reizen) vorig jaar. 't Zat misschien in de prijs van de reis ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel : een turk emigreert naar belgië, krijgt zijn naturalisatie en zal dus belg worden. Jij wil dat hij zijn keuze officieel maakt : ik neem aan dat hij bij ons dan in een register "afstand" doet van zijn vroegere nationaliteit. Klopt het zo ? Jammer genoeg blijft hij in werkelijkheid nog steeds een turk, en zien de turken hem als landgenoot met dubbele nationaliteit. Ook voor de rest van de wereld zal dat zo zijn. Deze landen laten het schrappen van de nationaliteit niet toe, wanneer hun landgenoot een andere nationaliteit verwerft : Griekenland, Marokko, Tunesië, Algerije, Turkije, Frankrijk, Mexico, Argentinië, Bangla Desh, Costa Rica, Dominicaanse Republiek, Ecuador, Eritrea, Jemen, Libië, Nauru, Nicaragua, Syrië en Tonga. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Britse eurocraten willen voor de EU blijven werken en eisen Belgische nationaliteit FTW
http://www.politico.eu/article/jonat...hip-for-brits/ zakkenvullers eerste klas, stamp ze buiten en er is niemand in hun plaats nodig want een land minder |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of moet ik je alweer een democratisch pintje betalen in jouw volkshuis eer je iets wil doen voor de medemens. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed genieten kan je in Bretagne desnoods Normandië.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 17 november 2016 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 pond is erg goedkoop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets te maken natuurlijk met Frankrijk laat staan Spanje en Italie waar de mensen van het leven genieten. Voor veel Britten die hun oude dag daar komen slijten is de facto gedevalueerde pond moordend. Vooral degenen die vroeger met hun pensioen net toekwamen om toch royaal te leven komen nu niet meer toe en keren terug naar Albion. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dartmoor, Stonehenge Lake district, Arnside and Silverdale Blackdown Hills Cannock Chase Chichester Harbour Chiltern Hills Cornwall Cotswolds Cranborne Chase and West Wiltshire Downs Dedham Vale Dorset East Devon Forest of Bowland High Weald Howardian Hills Isle of Wight Isles of Scilly Kent Downs Lincolnshire Wolds Malvern Hills Mendip Hills Nidderdale Norfolk Coast North Devon Coast North Pennines Northumberland Coast North Wessex Downs Quantock Hills Shropshire Hills Solway Coast South Devon Suffolk Coast and Heaths Surrey Hills Tamar Valley Wye Valley (partly in Wales) |
|
![]() |
![]() |