![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
iedere generatie heeft zijn eigenheden, je wordt geboren in de tijdsgeest en past je daar aan aan. De ouders van de mensen die geboren zijn vanaf 1980, maw de late babyboomers, hebben hun kinderen dermate gevormd dat ze materialistischer zijn, minder religieus, zelfstandiger, ..... Maar dat beteken niet dat je iedereen geboren vanaf 1980 over dezelfde kam mag scheren. Jij hebt duidelijk wat slechte ervaringen met zulke personen, projecteer dat niet op iedereen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
ideale timing én aanleiding om FDW Anke Jan en die vierde kwiestenbiebel uit de partij te zetten.
LePenneke doen! ![]() Marine ! ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 21 november 2016 om 12:48. |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben geboren in de jaren '70. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk zou ik heel graag bloed zien, maar zover zal het wel niet komen. PhDW gaat heus zijn win-for-life bij het vlaams blok niet opgeven hoor. En wie weet slaagt hij er zelfs in om Van Grieken te wippen, hij heeft al eerder 2 voorzitters in het zand laten bijten. Maar het valt op dat het vooral die blonde bimbo is die nu in de pers van haar tetter aan het maken is. Anke Louboutin zat op Radio 1 uitleg te geven dat ze niet akkoord is dat zij harder is gestraft dan de 2 mannelijke collega's... boehoehoe...
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Je mag van mij veel beweren maar..........het minder materialist zijn is gewoon niet eigen aan het religieus zijn. Ik ken er velen die hun zakken hebben gevuld met de paternoster in hun handen. Deze middag was de bende in het nieuws. Zwak die uitleg. Zeer zwak. Philipke is anders wel veel klaarder in zijn woordenschat. Hij kan veel beter praten over anderen dan over zichzelf. En ik ga ditmaal mijn tijd niet verdoen om trachten te doorgronden wat hij bedoelde. Hij krijgt nu misschien even de tijd om aan zelfonderzoek te doen. Medestichter van de partij? Er waren er nog. Een gedeelte daarvan ligt al lang in de prullenmand. Met of tegen hun goesting telt niet mee. Ze liggen er in. Punt. Maar ze zullen wel hun pensioen hebben. Dat troost. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Europees Commissaris
|
Och; we moeten daar ook weer niet in overdrijven. Philipken lijdt aan de ziekte waar velen last van hebben. Ze worden door hun ego en door de kiezer zo hoog opgetild dat ze gewoon geen zelfcensuur meer bezitten en alle democratische beginselen aan hun laars lappen. En dan heb je natuurlijk geen oog meer voor ondergeschikten en nog minder voor de kiezer. En dan gebeuren er stommiteiten natuurlijk. Grenzen stellen aan eigen macht en deze macht niet misbruiken is moeilijk voor het menselijk wezen. En fouten toegeven of rechtzetten moet men dus ook niet van politiekers verwachten. Daarom werd ook de parlementaire onschendbaarheid ingevoerd. Gestemd door de meerderheid met medewerking van de meerderheid. Voor die wet bestond er geen minderheid. Hoe zou je zelf zijn? |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
LInks en ook velen van rechts gaan gewoon alles doen en zijn tot alles instaat om extreem rechts te boycotten ... ze hebben nog liever dat hun eigen kinderen de keel over gesneden worden door extremisten en terroristen "dan feiten te willen onder de ogen te zien en blaas mijn zak op voor de rest ,want van zo'n laffe volk moet ik ook niet weten.
|
|
|
|
|
|
#116 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Van Grieken heeft een non probleem opgeblazen tot proporties die de toekomst van de partij in gevaar brengt.
Bovendien heeft Van Grieken de procedure ook niet gevolgd. Normaal gezien ging men maandag luisteren naar de uitleg van de Dewinter en Vandermeersch. En dan gaat men totaal achter de rug zondag vergaderen en een sanctie geven, dit is compleet onaanvaardbaar. Bij mij zouden ze dat niet moeten doen, ik zou in het openbaar het ontslag van de voorzitter eisen en dreigen met een volledige breuk. Hopelijk hebben Dewinter en Vandermeersch evenveel lef als Vuye en Wouters ! |
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 21 november 2016 om 20:56. |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nochtans liet Annemans hem ook als een baksteen vallen. Hij steunde zijn voorzitter voor 200 %. Aanpassen of opkrassen. Allemaal gemakkelijker gezegd dan gedaan. Vraag blijft wie dat snoepreisje bekostigde. |
|
|
|
|