Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2016, 12:43   #101
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Geboren vanaf 1980 heeft gewoon het verstand niet meer om nog op een gezonde geestelijke manier om te gaan met mensen in de maatschappij, lijken op digitale robots zonder emotie , begrip prop nul op alle fronten en in alle zaken , egoïsten en geen veerkracht . Dat in alle bedrijven en instellingen. Zelfondervinding; gewoon dikke APEN.
gelukkig dat we niet veralgemenen...

iedere generatie heeft zijn eigenheden, je wordt geboren in de tijdsgeest en past je daar aan aan. De ouders van de mensen die geboren zijn vanaf 1980, maw de late babyboomers, hebben hun kinderen dermate gevormd dat ze materialistischer zijn, minder religieus, zelfstandiger, .....

Maar dat beteken niet dat je iedereen geboren vanaf 1980 over dezelfde kam mag scheren. Jij hebt duidelijk wat slechte ervaringen met zulke personen, projecteer dat niet op iedereen.
Oud 21 november 2016, 12:45   #102
Anna List
Banneling

Standaard

ideale timing én aanleiding om FDW Anke Jan en die vierde kwiestenbiebel uit de partij te zetten.

LePenneke doen!

Marine !

Laatst gewijzigd door Anna List : 21 november 2016 om 12:48.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 12:47   #103
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Geboren vanaf 1980 heeft gewoon het verstand niet meer om nog op een gezonde geestelijke manier om te gaan met mensen in de maatschappij, lijken op digitale robots zonder emotie , begrip prop nul op alle fronten en in alle zaken , egoïsten en geen veerkracht . Dat in alle bedrijven en instellingen. Zelfondervinding; gewoon dikke APEN.
Heb ik geluk zeg...
Ik ben geboren in de jaren '70.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 12:50   #104
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
d'ouw zagen zijn weer bezig. Ga toch eens in eens rusthuis zitten jong. Kunt ge daar wat zagen en kreften met de medebewoners hoe ambetant anderen wel niet zijn.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 12:52   #105
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet méér instaat om nog iets op te lossen ..probeer maar ergens iemand aan de lijn te krijgen als je factuur mis opgesteld is door hen !! .. (Electrabel is topper op dat punt) hun fout kan je niet eens betwisten ,mensen bestaan niet meer alleen machines...en druktoetsen en koele kikkers.
En die bedrijven worden geleid door jonge gasten ofzo?
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 13:41   #106
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ideale timing én aanleiding om FDW Anke Jan en die vierde kwiestenbiebel uit de partij te zetten. LePenneke doen!
Marine !
Ahaa. Gij wilt bloed zien. Is 't dien tijd van de maand?
Oud 21 november 2016, 13:53   #107
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Eigenlijk zou ik heel graag bloed zien, maar zover zal het wel niet komen. PhDW gaat heus zijn win-for-life bij het vlaams blok niet opgeven hoor. En wie weet slaagt hij er zelfs in om Van Grieken te wippen, hij heeft al eerder 2 voorzitters in het zand laten bijten. Maar het valt op dat het vooral die blonde bimbo is die nu in de pers van haar tetter aan het maken is. Anke Louboutin zat op Radio 1 uitleg te geven dat ze niet akkoord is dat zij harder is gestraft dan de 2 mannelijke collega's... boehoehoe...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 13:55   #108
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Eigenlijk zou ik heel graag bloed zien, maar zover zal het wel niet komen. PhDW gaat heus zijn win-for-life bij het vlaams blok niet opgeven hoor. En wie weet slaagt hij er zelfs in om Van Grieken te wippen, hij heeft al eerder 2 voorzitters in het zand laten bijten. Maar het valt op dat het vooral die blonde bimbo is die nu in de pers van haar tetter aan het maken is. Anke Louboutin zat op Radio 1 uitleg te geven dat ze niet akkoord is dat zij harder is gestraft dan de 2 mannelijke collega's... boehoehoe...
daarmee is ze nog eens in het nieuws gekomen...
Oud 21 november 2016, 14:19   #109
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht

iedere generatie heeft zijn eigenheden, je wordt geboren in de tijdsgeest en past je daar aan aan. De ouders van de mensen die geboren zijn vanaf 1980, maw de late babyboomers, hebben hun kinderen dermate gevormd dat ze materialistischer zijn, minder religieus, zelfstandiger, .....

Maar dat beteken niet dat je iedereen geboren vanaf 1980 over dezelfde kam mag scheren. Jij hebt duidelijk wat slechte ervaringen met zulke personen, projecteer dat niet op iedereen.

Je mag van mij veel beweren maar..........het minder materialist zijn is gewoon niet eigen aan het religieus zijn.
Ik ken er velen die hun zakken hebben gevuld met de paternoster in hun handen.
Deze middag was de bende in het nieuws.
Zwak die uitleg. Zeer zwak. Philipke is anders wel veel klaarder in zijn woordenschat. Hij kan veel beter praten over anderen dan over zichzelf.
En ik ga ditmaal mijn tijd niet verdoen om trachten te doorgronden wat hij bedoelde. Hij krijgt nu misschien even de tijd om aan zelfonderzoek te doen.
Medestichter van de partij? Er waren er nog. Een gedeelte daarvan ligt al lang in de prullenmand. Met of tegen hun goesting telt niet mee.
Ze liggen er in. Punt. Maar ze zullen wel hun pensioen hebben. Dat troost.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 14:52   #110
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ahaa. Gij wilt bloed zien. Is 't dien tijd van de maand?
al 5 jaar overdue, me dunkt!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 16:21   #111
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
al 5 jaar overdue, me dunkt!

Och; we moeten daar ook weer niet in overdrijven.
Philipken lijdt aan de ziekte waar velen last van hebben.
Ze worden door hun ego en door de kiezer zo hoog opgetild dat ze gewoon geen zelfcensuur meer bezitten en alle democratische beginselen aan hun laars lappen. En dan heb je natuurlijk geen oog meer voor ondergeschikten en nog minder voor de kiezer.
En dan gebeuren er stommiteiten natuurlijk.
Grenzen stellen aan eigen macht en deze macht niet misbruiken is moeilijk voor het menselijk wezen. En fouten toegeven of rechtzetten moet men dus ook niet van politiekers verwachten. Daarom werd ook de parlementaire onschendbaarheid ingevoerd. Gestemd door de meerderheid met medewerking van de meerderheid.
Voor die wet bestond er geen minderheid. Hoe zou je zelf zijn?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 20:28   #112
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
d'ouw zagen zijn weer bezig. Ga toch eens in eens rusthuis zitten jong. Kunt ge daar wat zagen en kreften met de medebewoners hoe ambetant anderen wel niet zijn.
Voil�* Uw antwoord is het bewijs ... dat ik gelijk heb.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 20:31   #113
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hij lijkt me zelf iets te goed bezig, vanuit het standpunt van de andere partijen.

Als hij Dewinter kan muilkorven, zou hij wel eens de Trump- en Brexit-kiezers in Vlaanderen kunnen verleiden.

De racisten heeft hij sowieso in zijn zak, daarvoor heeft hij geen Dewinter nodig, integendeel.
Maar de kiezers die nu op de traditionele partijen (incl N-VA dus) stemmen en het allemaal beu zijn, Europa van alles de schuld geven, de Islam niet vertrouwen,... maar wat afgeschrikt worden door het ranzige van het VB vroeger, zouden wel eens kunnen overstappen naar het VB.

Ik denk dat de traditionele partijen op dit moment de grootste supporters zijn van Dewinter...
Dit is onzin, er worden met deze zet van Van Grieken vooral kiezers weggejaagd. Niemand stemt op een partij die openlijk ruzie maakt en dat is volledig de verantwoordelijkheid van de voorzitter.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 20:32   #114
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Och; we moeten daar ook weer niet in overdrijven.
Philipken lijdt aan de ziekte waar velen last van hebben.
Ze worden door hun ego en door de kiezer zo hoog opgetild dat ze gewoon geen zelfcensuur meer bezitten en alle democratische beginselen aan hun laars lappen. En dan heb je natuurlijk geen oog meer voor ondergeschikten en nog minder voor de kiezer.
En dan gebeuren er stommiteiten natuurlijk.
Grenzen stellen aan eigen macht en deze macht niet misbruiken is moeilijk voor het menselijk wezen. En fouten toegeven of rechtzetten moet men dus ook niet van politiekers verwachten. Daarom werd ook de parlementaire onschendbaarheid ingevoerd. Gestemd door de meerderheid met medewerking van de meerderheid.
Voor die wet bestond er geen minderheid. Hoe zou je zelf zijn?
Het is gewoon en politiek complot tegen FDW en AV , die mensen hebben lef ,al de rest zijn dezelfde zeveraars , ook die Cools dat dat mens eens mensen leert uitspreken , ze zit vol frustratie zelf dat Clinton niet gewonnen heeft in de VS , ze haat FDW en wil hem politiek klakkeloos afmaken , zo simpel is het hier in dit land en EU ;haat tegen hard rechts ze gaan alles uit de kast halen om het niet te laten overwinnen .
Oud 21 november 2016, 20:39   #115
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

LInks en ook velen van rechts gaan gewoon alles doen en zijn tot alles instaat om extreem rechts te boycotten ... ze hebben nog liever dat hun eigen kinderen de keel over gesneden worden door extremisten en terroristen "dan feiten te willen onder de ogen te zien en blaas mijn zak op voor de rest ,want van zo'n laffe volk moet ik ook niet weten.
Oud 21 november 2016, 20:43   #116
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
goed,
Oud 21 november 2016, 20:46   #117
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
En gelijk heeft ze gvd.
Oud 21 november 2016, 20:48   #118
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Van Grieken heeft een non probleem opgeblazen tot proporties die de toekomst van de partij in gevaar brengt.

Bovendien heeft Van Grieken de procedure ook niet gevolgd. Normaal gezien ging men maandag luisteren naar de uitleg van de Dewinter en Vandermeersch. En dan gaat men totaal achter de rug zondag vergaderen en een sanctie geven, dit is compleet onaanvaardbaar. Bij mij zouden ze dat niet moeten doen, ik zou in het openbaar het ontslag van de voorzitter eisen en dreigen met een volledige breuk. Hopelijk hebben Dewinter en Vandermeersch evenveel lef als Vuye en Wouters !

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2016, 20:55   #119
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Van Grieken heeft een non probleem opgeblazen tot proporties die de toekomst van de partij in gevaar brengt.

Bovendien heeft Van Grieken de procedure ook niet gevolgd. Normaal gezien ging men maandag luisteren naar de uitleg van de Dewinter en Vandermeersch. En dan gaat men totaal achter de rug zondag vergaderen en een sanctie geven, dit is compleet onaanvaardbaar. Bij mij zouden ze dat niet moeten doen, ik zou in het openbaar het ontslag van de voorzitter eisen en dreigen met een volledige breuk. Hopelijk hebben Dewinter en Vandermeersch evenveel lef als Vuye en Wouters !
Mijn sympathie en steun krijgen ze alle sinds !! ze zijn de besten van heel de ploeg!! werkers doordoeners brede kijk op de wereld en de realiteit ,, alle 2 toffe mensen. laat junder niet doen . FDW & AK V

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 21 november 2016 om 20:56.
Oud 21 november 2016, 21:02   #120
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het is gewoon en politiek complot tegen FDW en AV , die mensen hebben lef ,al de rest zijn dezelfde zeveraars , ook die Cools dat dat mens eens mensen leert uitspreken , ze zit vol frustratie zelf dat Clinton niet gewonnen heeft in de VS , ze haat FDW en wil hem politiek klakkeloos afmaken , zo simpel is het hier in dit land en EU ;haat tegen hard rechts ze gaan alles uit de kast halen om het niet te laten overwinnen .

Nochtans liet Annemans hem ook als een baksteen vallen. Hij steunde zijn voorzitter voor 200 %. Aanpassen of opkrassen. Allemaal gemakkelijker gezegd dan gedaan. Vraag blijft wie dat snoepreisje bekostigde.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be