![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan geldt mijn verhaal nog meer... Waarom zijn ze zo bang van de NVa... Was het hunne Belgische graaikultuur die in het gedrang kwam en die nu inderdaad open en bloot (enfin toch voor een klein deeltje) over de straten rolt... Maar het is de PTB, die dat uitgebracht heeft, niet het NVa... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Niemand het programma gezien blijkbaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze mogen nog duizenden malen hunne naam veranderen... in La Belgique, wegens zuiver Belgische opportunistische redenen, zijn ze verbrand... En als er een wet in la Belgique geldt is het toch wel de wet van de maffia die alles wat haar hindert ongenadig aan de kant schuift... Democratie noemen ze dat... Ze verwijten niet alleen het VB dat het extreem rechts is; ze verwijten de Vlamingen tout court dat ze extreem rechts zijn, terwijl hun facistische francofonie niet extreem rechtser kan zijn dan dat ze al is... Dus het gaat hun niet om dat extreem rechts; dat is maar een etiket dat gebruikt wordt en waarachter ze hun maffiapraktijken lustig kunnen verder zetten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Je kunt moeilijk anders dan in een franse colère schieten als je de achtergrond van la Belgique een beetje kent...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel toch voor dat je eerst leest vooraleer je naast de kwestie reageert.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik "vrees" de nva niet. Ik vrees ook de andere traditionele partijen niet. Ik veracht hen. Ik wurg van hen. Ik spuw ze uit. Net als de hele particratie in dit onland.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Digitale tv en opnemen programma's ; nog nooit van gehoord zekers ja zou mij nie verwonderen
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 februari 2017 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag blijft nog altijd in welke van deze twee vakjes de NVa als geheel thuishoort... van de andere politieke bendes weten we het... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Oké, het kan dat het hier over 2006 gaat en dat ik dat over het hoofd gezien heb... Maar ik heb wel gelezen van commentors in de officiële kranten, na de verhuis van Vuyle uit de NVa dat het misschien wel eens tijd zou kunnen zijn om het cordon tegen het VB op te heffen... En dat was vorig jaar en niet in 2006... en dat werd toen ook overvloedig becommentarieerd, ook hier op het forum...
Dus bij dat bericht van FDW dacht ik dat het een vervolg op dat nieuwsitem was... Alles wat ik geschreven heb, is dan ook naast die kwestie van 2006, maar is totaal niet naast de hedendaagse kwestie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom besluipen wij nooit een neger of een makak?
Het omgekeerde gebeurt vaak genoeg. Waarom zijn wij geen gevaar.
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 22 februari 2017 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stop aub Marie... het is tenenkrullend... ![]() |
|
![]() |
![]() |