Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2017, 09:09   #21
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het gaat over 2006. Toen haalde N-VA amper de kiesdrempel...
Vertel je mij nu dat ze al voor 2006 zogezegd in bed wouden kruipen met het VB???
Dan geldt mijn verhaal nog meer... Waarom zijn ze zo bang van de NVa... Was het hunne Belgische graaikultuur die in het gedrang kwam en die nu inderdaad open en bloot (enfin toch voor een klein deeltje) over de straten rolt...
Maar het is de PTB, die dat uitgebracht heeft, niet het NVa...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 09:10   #22
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Niemand het programma gezien blijkbaar
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 09:14   #23
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Het zou mooier klinken "Realistische Rechts" in de plaats van extreem rechts wat denk jij daarvan Marie ? zouden ze niet beter eens werk maken van een algemene term naamsverandering?
Ik veronderstel dat je het over het VB hebt...
Ze mogen nog duizenden malen hunne naam veranderen... in La Belgique, wegens zuiver Belgische opportunistische redenen, zijn ze verbrand...
En als er een wet in la Belgique geldt is het toch wel de wet van de maffia die alles wat haar hindert ongenadig aan de kant schuift...
Democratie noemen ze dat...
Ze verwijten niet alleen het VB dat het extreem rechts is; ze verwijten de Vlamingen tout court dat ze extreem rechts zijn, terwijl hun facistische francofonie niet extreem rechtser kan zijn dan dat ze al is...

Dus het gaat hun niet om dat extreem rechts; dat is maar een etiket dat gebruikt wordt en waarachter ze hun maffiapraktijken lustig kunnen verder zetten...
Oud 22 februari 2017, 09:14   #24
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Vertel je mij nu dat ze al voor 2006 zogezegd in bed wouden kruipen met het VB???
Dan geldt mijn verhaal nog meer... Waarom zijn ze zo bang van de NVa... Was het hunne Belgische graaikultuur die in het gedrang kwam en die nu inderdaad open en bloot (enfin toch voor een klein deeltje) over de straten rolt...
Vertel jij me nu dat je de openingspost niet gelezen hebt? Misschien doe je dat best eerst voor je hier weer in een franse colere schiet. Jongens toch.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 09:16   #25
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Vertel jij me nu dat je de openingspost niet gelezen hebt? Misschien doe je dat best eerst voor je hier weer in een franse colere schiet. Jongens toch.
Je kunt moeilijk anders dan in een franse colère schieten als je de achtergrond van la Belgique een beetje kent...
Oud 22 februari 2017, 09:16   #26
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ze mogen nog duizenden malen hunne naam veranderen... in La Belgique, wegens zuiver Belgische opportunistische redenen, zijn ze verbrand...
En als er een wet in la Belgique geldt is het toch wel de wet van de maffia die alles wat haar hindert ongenadig aan de kant schuift...
Ze verwijten niet alleen het VB dat het extreem rechts is; ze verwijten de Vlamingen tout court dat ze extreem rechts zijn, terwijl hun facistische francofonie niet extreem rechtser kan zijn dan dat ze al is...

Dus het gaat hun niet om dat extreem rechts; dat is maar een etiket dat gebruikt wordt en waarachter ze hun maffiapraktijken lustig kunnen verder zetten...
Neen ik heb het over het woord de naam extreem rechts
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 09:18   #27
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kunt moeilijk anders dan in een franse colère schieten als je de achtergrond van la Belgique een beetje kent...
Ik stel toch voor dat je eerst leest vooraleer je naast de kwestie reageert.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 09:20   #28
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Maar je hebt 2 soorten Vlamingen denk ik ,de echte zuivere en de NVA ers dat zijn geen zuivere dat lijken mij eerder losjes kijkende kazakkendraaiers doen die echt iets voor de Vlamingen peis je ??
Oud 22 februari 2017, 09:25   #29
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
He t ging over de gemeenteraadsverkiezing in Antwerpen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 09:54   #30
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hewel, ik bedoel: waarom vrezen ze de NVa, waarvan zijzelf zeggen dat het een klassieke Belgische partij is geworden en dat ze dus verbrand is en hun graaikultuur niet meer in gevaar kan brengen...
Ik "vrees" de nva niet. Ik vrees ook de andere traditionele partijen niet. Ik veracht hen. Ik wurg van hen. Ik spuw ze uit. Net als de hele particratie in dit onland.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 10:05   #31
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Ik ga het deze avond bekijken. Het is een goede reeks trouwens
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 11:51   #32
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Digitale tv en opnemen programma's ; nog nooit van gehoord zekers ja zou mij nie verwonderen te simpel

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 februari 2017 om 11:51.
Oud 22 februari 2017, 11:52   #33
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Digitale tv en opnemen programma's ; nog nooit van gehoord zekers ja zou mij nie verwonderen
Wadist, Muyle, je pillekes weer vergeten ?
Oud 22 februari 2017, 11:55   #34
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Wadist, Muyle, je pillekes weer vergeten ?
Ik heb geen pillekes nodig hoeveel keer moet ik dat nog zeggen ik ben in evenwicht ....
Oud 22 februari 2017, 11:56   #35
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb geen pillekes nodig hoeveel keer moet ik dat nog zeggen ik ben in evenwicht ....
Right
Oud 22 februari 2017, 13:05   #36
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar je hebt 2 soorten Vlamingen denk ik ,de echte zuivere en de NVA ers dat zijn geen zuivere dat lijken mij eerder losjes kijkende kazakkendraaiers doen die echt iets voor de Vlamingen peis je ??
Je hebt inderdaad twee soorten Vlamingen... de echte zuivere Vlamingen, die meestal aan de kant staan en de losjes kijkende kazakkendraaiers van politiekers en hun aanhang...
De vraag blijft nog altijd in welke van deze twee vakjes de NVa als geheel thuishoort... van de andere politieke bendes weten we het...
Oud 22 februari 2017, 13:10   #37
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
He t ging over de gemeenteraadsverkiezing in Antwerpen.
Oké, het kan dat het hier over 2006 gaat en dat ik dat over het hoofd gezien heb... Maar ik heb wel gelezen van commentors in de officiële kranten, na de verhuis van Vuyle uit de NVa dat het misschien wel eens tijd zou kunnen zijn om het cordon tegen het VB op te heffen... En dat was vorig jaar en niet in 2006... en dat werd toen ook overvloedig becommentarieerd, ook hier op het forum...
Dus bij dat bericht van FDW dacht ik dat het een vervolg op dat nieuwsitem was...
Alles wat ik geschreven heb, is dan ook naast die kwestie van 2006, maar is totaal niet naast de hedendaagse kwestie...
Oud 22 februari 2017, 13:16   #38
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Waarom besluipen wij nooit een neger of een makak?
Het omgekeerde gebeurt vaak genoeg.

Waarom zijn wij geen gevaar.

Laatst gewijzigd door Gamla : 22 februari 2017 om 13:16.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 13:22   #39
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oké, het kan dat het hier over 2006 gaat en dat ik dat over het hoofd gezien heb... Maar ik heb wel gelezen van commentors in de officiële kranten, na de verhuis van Vuyle uit de NVa dat het misschien wel eens tijd zou kunnen zijn om het cordon tegen het VB op te heffen... En dat was vorig jaar en niet in 2006... en dat werd toen ook overvloedig becommentarieerd, ook hier op het forum...
Dus bij dat bericht van FDW dacht ik dat het een vervolg op dat nieuwsitem was...
Alles wat ik geschreven heb, is dan ook naast die kwestie van 2006, maar is totaal niet naast de hedendaagse kwestie...

stop aub Marie... het is tenenkrullend...

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2017, 13:26   #40
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
stop aub Marie... het is tenenkrullend...

Als dat van jou komt zie ik dat als een compliment...
Dank je Pandabeer.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be