![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkije mag NOOIT tot de EU toegelaten worden want dan ga je pas miserie meemaken.
Maar ... men begint hun onderdanen al postjes te geven dus????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus omdat de N-VA een Vlaamse met Koerdische roots (aartsvijanden van Erdogan) aanstelt als staatssecretaris, gaat Turkije in de EU komen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Mevrouw Zuhal heeft een dubbel paspoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het slinkse politiek onthoofden van Kim Geybels door de NVA, een eeuwige schande voor de NVA en vooral ook voor Bart De Wever. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2017 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De Wet Francken laat ook toe om mensen met de dubbele nationaliteit, dus ook Belg, uit te wijzen. Mevrouw Demir heeft de dubbele nationaliteit en is nog altijd Turks Staatsburger.
Laatst gewijzigd door demonen : 24 februari 2017 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom : afschaffen die dubbele nationaliteit en duidelijk kleur bekennen. Zeker als men in ons land staatssecretaris wordt. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2017 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2017 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest vermoed ik dat gij geen lid zijt van de nva, dus hebt gij daar geen bakkes over te vertellen. (en mocht ge wel lid zijn: sorry dan voor mijn volkse uitdrukking, die recht uit mijn hart komt). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er mijn plezier in hebben, mocht Irak of Iran zomaar ineens beslissen om jou de Iraakse of Iraanse nationaliteit toe te kennen, met de onmogelijkheid die ooit te verliezen. Ik zou weten wat ik Theo zou adviseren .... Dit gezegd zijnde: als de ouders van Demir haar niet aangegeven hebben in de Turkse ambassade of consulaat: heeft zij dan de Turkse nationaliteit ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe weet jij dat ze sowieso voor Turkije zal kiezen? Zeker als Koerdische?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het sossen-congres heeft iets beslist ivm cannabis. Al iets van gezien ? .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat nieuws hé, niet Geybels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja oké, maar dan zal ze als het puntje bij paaltje komt voor Koerdenland kiezen. Een dubbele nationaliteit is voor niets goed. Niet te vertrouwen die politiek schizofrene Demir.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opkomen voor een Vlaams-nationalistische partij lijkt me eerder een contra-indicatie.
|
![]() |
![]() |