![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Labiele persoonlijkheden die hun persoonlijk falen op de politiek of op Het Westen steken, dat zijn de potentiële terroristen die in de gaten moeten gehouden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heb ik al mogen leren van Jacob. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, dus NVa toont nu wat la Belgique in werkelijkheid is en misschien dat de ogen van de mensen dan zullen opengaan en dat ze zullen stoppen met hun vertrouwen te geven aan de klassieke Vlaamse verraders partijen... Daarna kan er gepraat worden; niet ervoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vergeet "even niet" dat deze regering De Wever niet is. In tegenstelling tot hetgeen nogal wat gefrustreerden hier op dit forum zitten te lullen: De Wever is volstrekt niet almachtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
MAar daar is de nieuwe vreemdelingen alliantie tegen. Want owee als iemand haar zou kunnen corrigeren he. De NVa toont wie zij werkelijk is ja. Van Belziek konden we dit verwachten, dat de NVA zich zou laten kronen door Belziek had niemand ooit zien aankomen. Het zijn tradio's Marie. Stem Vlaams Belang voor een onafhankelijk Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In die 3 jaar ben ik dakloos geweest, dankzij de hervormingen van deze regering. Jordy stierf effectief, ik ontliep de dans met hoerengeluk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan ook zijn dat je zoals steeds aan het zeveren bent, dan hoef je natuurlijk niets te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit gewoon dat ze, zogezegd o.w.v. het racisme van de gewone mensen het hebben moeten opgeven om nog commentaren op hun braaksel toe te laten... Dat zeg toch genoeg over wie de bevolking tegen zich in het harnas jaagt en wie niet??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() * ik bedoel: hij 'eau de javeliseert' zijn vel.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 maart 2017 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straks heb ik een proces voor smaad aan mijn been of word ik in de pers uitgesmeerd als een "anti islam persoon". Neen bedankt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige verschil is dan wel dat ze in Bruxelles eens met open armen werden ontvangen en zelfs ingevoerd om de overgebleven vertegenwoordiging van de Vlamingen onder het vriespunt te krijgen, terwijl ze in Antwerpen door la Belgique en volkomen tegen hun wil voor gedwongen Belgicistische feiten werden gesteld... En dan maar lachen dat waar het werkt, werkt... Terwijl daar waar zij het voor het zeggen hebben het volledig de spuigaten uitloopt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als De Wever sterft dan:
Die mandaten apart gaat de schatkist veel meer kosten. Het zal dus een meeruitgave worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag dat NVa dat cordon zou opheffen kan alleen gesteld worden indien op dat moment NVa en het VB samen een voldoende grote meerderheid aan Vlaamse kant hebben. Geen gewone meerderheid, maar een meerderheid zo groot dat een minderheid aan Vlaamse kant niet samen met de franstaligen een meerderheid op federaal vlak kunnen bekomen... De vraag ervoor stellen is de NVa vragen of ze vrijwillig aanvaarden om mee in dat cordon gezet te worden... Een oplossing waar alle andere Vlaamse partijen met plezier zullen op ingaan... Dat is de Vlaamse werkelijkheid of je het nu wil of niet... Geen vrijheid van pers en dus ook geen democratische vrijheid van het volk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is enkel de Vlaamse werkelijkheid omdat wij LA Belziek dat ons door de strot laten rammen. Als wij met 10 miljoen aan één koord zouden trekken he, het tij zou snel keren. Maar mensen zijn schapen en blaten na wat de politiek hen dicteert, ze richten hun neus naar waar hij gewezen wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() Zou het verschil kunnen zijn dat de meeste Antwerpenaars nog niet zijn gaan lopen in tegenstelling met de meeste Brusselaars die al lang hun schup hebben afgekuisd en nu de Vlaamse rand gaan 'civiliseren' zoals ze het eerst in Brussel hebben willen doen...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 maart 2017 om 13:06. |
![]() |
![]() |