![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, dan kan ik je maar adviseren om er beter voor te zorgen dat je dan ook gewoon begrepen wordt, want met jouw taaltje is dat niet gauw het geval. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vrees dat Demonen, op zijn zachtst uitgedrukt, een deliberatiegeval zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren waren een aantal politici op de radio om te vertellen over hoe ze omgaan met bedreigingen. Onder andere Peeters en Van Quickenborne. Eén van de strategieën bestaat erin er niet teveel cinema rond te maken. Ik heb trouwens dat De Wever die strategie zelf wenst te volgen.
Maar dat is buiten de Anselmo's van deze wereld gerekend, die het graag wekenlang breed uitgemeten wensen te zien in de media. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Van mij moet het niet zo wreed zijn maar Wever leeft onder zijn volk hé ... hij geloofd in het universele goede van de mens .. maakt van zijn stad een immigranten bazaar .... nooit een kwaad woordje van de moslims en toch een bijl krijgen .. ik zou zeggen stomme lul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een Vlaamse leeuw op zijn kist en een paar toespraken. Weyts zal beginnen : "Mijn vriend Bart is veel te jong overleden en we weten allemaal dat hij niet gestorven is van te hard werken. Deze opener mogen jullie ook voor mijn begrafenis gebruiken". De hele voorste rij zal uitbarsten in tranen ... vh lachen. Weet U, U kunt een mausoleum voor De Wever oprichten en hem verafgoden. Feit is dat de man niet meer dan een voetnoot zal zijn in de geschiedenis vd Vlaamse ontvoogding. De man heeft nl NIETS gerealiseerd. Hij heeft mensen gestigmatiseerd, beledigd, geschoffeerd, belachelijk gemaakt, ... met als doel zijn grote onbekwaamheid te verbergen. Financieel heeft het hem geen windeieren opgebracht maar verder heeft hij voor Vlaanderen niets betekent. De zoveelste valse profeet. Laatst gewijzigd door demonen : 4 maart 2017 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zit er zodanig diep in ingevoerd dat alleen meespelers van dat graaien, (met het grote gevaar natuurlijk dat ze zelfs ook overstag gaan), mogen meespelen... Alle anderen blijven kategoriek aan de zijkant staan... Dus of je speelt mee en je verbrandt je fikken... wat natuurlijk het doel is, waarna ze je ongenadig hard, zonder het minste medelijden, maar wel met veel leedvermaak, kunnen neerkogelen voor wandaden waar zijzelf meester in zijn, maar die, als het van hen komt, voor het publiek onder de mat geveegd worden en waar ze ongemoeid verder in kunnen uitblinken. Ze hebben een tijdelijke zondebok voor hun wandaden gevonden... Ofwel speel je mee en slaag je er zelf in om niet in de valkuilen van la Belgique te vallen en dan vinden ze wel andere kwatch om je toch op te doen verbranden... Daarvoor hebben ze instellingen in het leven geroepen zoals Unia die over een Vlaams kakje van op eens een heel belangrijke miss Belgique valt maar geen enkel kwaad ziet in regelrechte lastertaal van een Vlaamsfobe burgemeester van Bruxelles, tweetalig stad enkel op papier en welke het van een ostentatief anti-Vlaams racisme moet hebben... En mensen zoals Peche, die nog gelooft dat hij opeens benadeeld wordt omdat de NVa nu in de regerings zit maar die totaal over het hoofd ziet dat de vorige Belgische staatsmisvorming Vlaanderen meer bevoegdheden heeft nagelaten zonder er de benodigde middelen tegenover te zetten, want die middelen zijn hoogstnoodzakelijk voor la Belgique samen te houden en de grote francofonie mag toch niet verarmen, maar de Vlamingen zonder de minste problemen wel en dat doen ze dan ook... Een regeling die voor meer dan 80% uitgewerkt werd door zogenaamde sociale mensen, de PS met zijn voetveegdoek de SPa. Duidelijk over racisme gesproken, maar daar valt Unia niet over... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke vakpolitici heeft op de manier die jij zegt ooit één euro opgebracht voor la Belgique, laat staan voor Vlaanderen??? Toch gene enkele... Waarom zit je dan hier dagen en dagen achter elkaar jouw litanie af te steken tegen BDW??? Die mensen die Vlaanderen welvarend maakten worden door la Belgique afgeschreven, want la Belgique verdraagt geen welvarend Vlaanderen en de sossen nog minder want dat zijn volgens hen allemaal profiteurs... Dus wat kom je hier bazelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de NVA heeft ons met MEER van dat opgezadeld om haar eigen posjes te vrijwaren. Anders zaten ze terug in de coalitie wat ze had moeten doen. Een onafhankelijkheid of een confederalisme had de minimum eis moeten zijn. Zij hadden evenals mee moeten doen bij GB in plaats van bij Merkel. Dit is geen rechtse partij, ze blaat wel rechts, maar ze blaast links in de praktijk. Laatst gewijzigd door Peche : 4 maart 2017 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Marie, uw partij is de enige die de inkomsten van haar politici niet bekendgemaakt heeft en dat ook niet van plan is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Marie, uw partij is de enige die de inkomsten van haar politici niet bekendgemaakt heeft en dat ook niet van plan is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ben naar de goot begeleid om van ontbering te sterven door deze regering. Dat zal ik nooit vergeten, noch vergeven. Dat zijn kop er af rolt, ik zal geen emotie van ongeluk laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Wever heeft dat. Dat maakt van u nog geen slechte Vlaming, hooguit een eenzame Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 maart 2017 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |