Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 maart 2017, 10:55   #221
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Ik wil niemand om zeep.
U verkoopt de klassieke N-VA-leugens.
Ik zeg gewoon dat als De Wever sterft het mij niets doet (persoonlijke waarneming) en dat het een grote besparing is voor de Belgische schatkist (objectief gegeven).
De rest verzin je zelf maar!
Ah, u zegt gewoon ...
Wel, dan kan ik je maar adviseren om er beter voor te zorgen dat je dan ook gewoon begrepen wordt, want met jouw taaltje is dat niet gauw het geval.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:00   #222
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ah, u zegt gewoon ...
Wel, dan kan ik je maar adviseren om er beter voor te zorgen dat je dan ook gewoon begrepen wordt, want met jouw taaltje is dat niet gauw het geval.
Eigenlijk zou voor de deelname aan dit forum er eerst een selectieve proef moeten georganiseerd worden, waarbij een "kandidaat" zou horen te bewijzen dat hij/zij in staat is om een "gewoon" te begrijpen tekst te schrijven.
Ik vrees dat Demonen, op zijn zachtst uitgedrukt, een deliberatiegeval zou zijn.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:00   #223
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Gisteren waren een aantal politici op de radio om te vertellen over hoe ze omgaan met bedreigingen. Onder andere Peeters en Van Quickenborne. Eén van de strategieën bestaat erin er niet teveel cinema rond te maken. Ik heb trouwens dat De Wever die strategie zelf wenst te volgen.

Maar dat is buiten de Anselmo's van deze wereld gerekend, die het graag wekenlang breed uitgemeten wensen te zien in de media.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:04   #224
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Van mij moet het niet zo wreed zijn maar Wever leeft onder zijn volk hé ... hij geloofd in het universele goede van de mens .. maakt van zijn stad een immigranten bazaar .... nooit een kwaad woordje van de moslims en toch een bijl krijgen .. ik zou zeggen stomme lul.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:06   #225
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ah, u zegt gewoon ...

.
Kijk, als De Wever sterft komt er een begrafenis.
Een Vlaamse leeuw op zijn kist en een paar toespraken.
Weyts zal beginnen : "Mijn vriend Bart is veel te jong overleden en we weten allemaal dat hij niet gestorven is van te hard werken. Deze opener mogen jullie ook voor mijn begrafenis gebruiken". De hele voorste rij zal uitbarsten in tranen ... vh lachen.
Weet U, U kunt een mausoleum voor De Wever oprichten en hem verafgoden.
Feit is dat de man niet meer dan een voetnoot zal zijn in de geschiedenis vd Vlaamse ontvoogding.
De man heeft nl NIETS gerealiseerd. Hij heeft mensen gestigmatiseerd, beledigd, geschoffeerd, belachelijk gemaakt, ... met als doel zijn grote onbekwaamheid te verbergen. Financieel heeft het hem geen windeieren opgebracht maar verder heeft hij voor Vlaanderen niets betekent. De zoveelste valse profeet.

Laatst gewijzigd door demonen : 4 maart 2017 om 11:17.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:08   #226
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Van mij moet het niet zo wreed zijn maar Wever leeft onder zijn volk hé
Toen hij nog een dikke pens had, zich dagelijks in de volkscafés ging bezuipen en daarna een dikke frit met stoofvlees ging vreten kon je dat nog zeggen.
Oud 4 maart 2017, 11:10   #227
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Hoe naïef kan je zijn? De NVA is juist een graaipartij, een tradio die enkel eigen volk hervormde.
Inderdaad, de NVa heeft heel die Belgische kultuur van graaien en die diep ingeworteld zit in ons belgisch staatsbestel (er zelfs de enige cement van is) ingevoerd...
Het zit er zodanig diep in ingevoerd dat alleen meespelers van dat graaien, (met het grote gevaar natuurlijk dat ze zelfs ook overstag gaan), mogen meespelen... Alle anderen blijven kategoriek aan de zijkant staan...

Dus of je speelt mee en je verbrandt je fikken... wat natuurlijk het doel is, waarna ze je ongenadig hard, zonder het minste medelijden, maar wel met veel leedvermaak, kunnen neerkogelen voor wandaden waar zijzelf meester in zijn, maar die, als het van hen komt, voor het publiek onder de mat geveegd worden en waar ze ongemoeid verder in kunnen uitblinken. Ze hebben een tijdelijke zondebok voor hun wandaden gevonden...

Ofwel speel je mee en slaag je er zelf in om niet in de valkuilen van la Belgique te vallen en dan vinden ze wel andere kwatch om je toch op te doen verbranden... Daarvoor hebben ze instellingen in het leven geroepen zoals Unia die over een Vlaams kakje van op eens een heel belangrijke miss Belgique valt maar geen enkel kwaad ziet in regelrechte lastertaal van een Vlaamsfobe burgemeester van Bruxelles, tweetalig stad enkel op papier en welke het van een ostentatief anti-Vlaams racisme moet hebben...

En mensen zoals Peche, die nog gelooft dat hij opeens benadeeld wordt omdat de NVa nu in de regerings zit maar die totaal over het hoofd ziet dat de vorige Belgische staatsmisvorming Vlaanderen meer bevoegdheden heeft nagelaten zonder er de benodigde middelen tegenover te zetten, want die middelen zijn hoogstnoodzakelijk voor la Belgique samen te houden en de grote francofonie mag toch niet verarmen, maar de Vlamingen zonder de minste problemen wel en dat doen ze dan ook...
Een regeling die voor meer dan 80% uitgewerkt werd door zogenaamde sociale mensen, de PS met zijn voetveegdoek de SPa.
Duidelijk over racisme gesproken, maar daar valt Unia niet over...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:11   #228
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Van mij moet het niet zo wreed zijn maar Wever leeft onder zijn volk hé ... hij geloofd in het universele goede van de mens .. maakt van zijn stad een immigranten bazaar .... nooit een kwaad woordje van de moslims en toch een bijl krijgen .. ik zou zeggen stomme lul.
Als ze, nadat ze hebben staan aanschuiven in de lange rij voor de "Dienst Vreemdelingenzaken", een fiat hebben gekregen om hier te kunnen blijven en daarna naar Antwerpen trekken. Is dat dan de schuld van De Wever? Of moet Dewever de oude stadsmuren van Antwerpen laten heropbouwen en elke vreemdeling die aan een van de poorten opduikt stante pede wegjagen? De Wever kan veel, beste Koekske, maar niet alles.
Oud 4 maart 2017, 11:15   #229
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
De Wever kan veel, beste Koekske, maar niet alles.
De Wever kan nog geen schup vasthouden.
Oud 4 maart 2017, 11:17   #230
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wij willen die om zeep omdat het een volksverrader is en een opportunist die bloed aan het handen heeft kleven.
Je kan tegen iemand zijn ideeën strijden, iemand om zeep helpen om zijn ideeën past niet in een democratie.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:17   #231
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toen hij nog een dikke pens had, zich dagelijks in de volkscafés ging bezuipen en daarna een dikke frit met stoofvlees ging vreten kon je dat nog zeggen.
Kun je het weer niet laten om met het jou zo vertrouwde zwijnendrek-taaltje dit forum te bekladden?
Oud 4 maart 2017, 11:17   #232
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee Marie, Mijnheer De Wever heeft nooit welvaart gegenereerd. De man was nooit een hardwerkende Vlaming : niet als zelfstandige of ondernemer en ook niet als werknemer.
de Wever is heel zijn leven al voor 100% afhankelijk vd BELGISCHE schatkist.
Als de man komt te overlijden bespaart hij ons 30.000 Euro/maand. Daarmee kan je 40 werklozen betalen die tussen 2 jobs zitten. Het zijn die mensen die Vlaanderen welvarend maken en niet de De Wevers van deze wereld!
Demonen, snap je wel hoe onnozele praat je zelf vertelt???
Welke vakpolitici heeft op de manier die jij zegt ooit één euro opgebracht voor la Belgique, laat staan voor Vlaanderen???
Toch gene enkele...
Waarom zit je dan hier dagen en dagen achter elkaar jouw litanie af te steken tegen BDW???
Die mensen die Vlaanderen welvarend maakten worden door la Belgique afgeschreven, want la Belgique verdraagt geen welvarend Vlaanderen en de sossen nog minder want dat zijn volgens hen allemaal profiteurs...
Dus wat kom je hier bazelen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:18   #233
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Inderdaad, de NVa heeft heel die Belgische kultuur van graaien en die diep ingeworteld zit in ons belgisch staatsbestel (er zelfs de enige cement van is) ingevoerd...
Het zit er zodanig diep in ingevoerd dat alleen meespelers van dat graaien, (met het grote gevaar natuurlijk dat ze zelfs ook overstag gaan), mogen meespelen... Alle anderen blijven kategoriek aan de zijkant staan...

Dus of je speelt mee en je verbrandt je fikken... wat natuurlijk het doel is, waarna ze je ongenadig hard, zonder het minste medelijden, maar wel met veel leedvermaak, kunnen neerkogelen voor wandaden waar zijzelf meester in zijn, maar die, als het van hen komt, voor het publiek onder de mat geveegd worden en waar ze ongemoeid verder in kunnen uitblinken. Ze hebben een tijdelijke zondebok voor hun wandaden gevonden...

Ofwel speel je mee en slaag je er zelf in om niet in de valkuilen van la Belgique te vallen en dan vinden ze wel andere kwatch om je toch op te doen verbranden... Daarvoor hebben ze instellingen in het leven geroepen zoals Unia die over een Vlaams kakje van op eens een heel belangrijke miss Belgique valt maar geen enkel kwaad ziet in regelrechte lastertaal van een Vlaamsfobe burgemeester van Bruxelles, tweetalig stad enkel op papier en welke het van een ostentatief anti-Vlaams racisme moet hebben...

En mensen zoals Peche, die nog gelooft dat hij opeens benadeeld wordt omdat de NVa nu in de regerings zit maar die totaal over het hoofd ziet dat de vorige Belgische staatsmisvorming Vlaanderen meer bevoegdheden heeft nagelaten zonder er de benodigde middelen tegenover te zetten, want die middelen zijn hoogstnoodzakelijk voor la Belgique samen te houden en de grote francofonie mag toch niet verarmen, maar de Vlamingen zonder de minste problemen wel en dat doen ze dan ook...
Een regeling die voor meer dan 80% uitgewerkt werd door zogenaamde sociale mensen, de PS met zijn voetveegdoek de SPa.
Duidelijk over racisme gesproken, maar daar valt Unia niet over...
Ik zie dat niet over het hoofd Marie.
Maar de NVA heeft ons met MEER van dat opgezadeld om haar eigen posjes te vrijwaren. Anders zaten ze terug in de coalitie wat ze had moeten doen.
Een onafhankelijkheid of een confederalisme had de minimum eis moeten zijn. Zij hadden evenals mee moeten doen bij GB in plaats van bij Merkel.
Dit is geen rechtse partij, ze blaat wel rechts, maar ze blaast links in de praktijk.

Laatst gewijzigd door Peche : 4 maart 2017 om 11:27.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:18   #234
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, verder gecultiveerd.
Marie, uw partij is de enige die de inkomsten van haar politici niet bekendgemaakt heeft en dat ook niet van plan is!
Oud 4 maart 2017, 11:22   #235
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Wever kan nog geen schup vasthouden.
Jij evenmin. Je ligt al jaren achterover in jouw hangmat. Je bent alleen maar sterk in het lullen over de manier waarop volgens jou anderen het moeten doen. Typisch voor een over-verwende vakbond-militant.
Oud 4 maart 2017, 11:23   #236
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ze, nadat ze hebben staan aanschuiven in de lange rij voor de "Dienst Vreemdelingenzaken", een fiat hebben gekregen om hier te kunnen blijven en daarna naar Antwerpen trekken. Is dat dan de schuld van De Wever? Of moet Dewever de oude stadsmuren van Antwerpen laten heropbouwen en elke vreemdeling die aan een van de poorten opduikt stante pede wegjagen? De Wever kan veel, beste Koekske, maar niet alles.
Wever ruilen voor FDW ... zou een véél beter oplossing geven....
Oud 4 maart 2017, 11:23   #237
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, verder gecultiveerd.
Marie, uw partij is de enige die de inkomsten van haar politici niet bekendgemaakt heeft en dat ook niet van plan is!
Oud 4 maart 2017, 11:25   #238
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je kan tegen iemand zijn ideeën strijden, iemand om zeep helpen om zijn ideeën past niet in een democratie.
Ah, tof. Hadden ze ook zo bij mij gedacht ik zou hetzelfde denken.
Maar ik ben naar de goot begeleid om van ontbering te sterven door deze regering. Dat zal ik nooit vergeten, noch vergeven.
Dat zijn kop er af rolt, ik zal geen emotie van ongeluk laten.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:28   #239
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb een vrouw en een volwassen dochter uit mijn eerste huwelijk so what?
Als De Wever sterft doet mij dat evenveel als toen Dehaene stierf nl niets.
Ben ik nu een slechte Vlaming?
Jij had dat.
De Wever heeft dat.

Dat maakt van u nog geen slechte Vlaming, hooguit een eenzame Vlaming.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2017, 11:32   #240
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij evenmin. Je ligt al jaren achterover in jouw hangmat. Je bent alleen maar sterk in het lullen over de manier waarop volgens jou anderen het moeten doen. Typisch voor een over-verwende vakbond-militant.
demonen schrijft meestal nog thans grote klaarheden ..... blijft eens eerlijk .... demonen heeft een fanclub ..

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 maart 2017 om 11:40.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be