![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is ons onderwijs waard in die hun ogen? Wat is "de" gemeenschap waardig als de moslimgemeenschap alles voor U regelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan je dit je kind aandoen? Je ontneemt uw kind zo de kansen waarvan je later zult beweren dat ze die niet hebben gekregen omwille van hun achtergrond...
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 16 april 2017 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat borstvoeding betreft, ik ben er voorstander van maar voor mij lijkt een periode van 6 tot 9 maanden zeker voldoende. Na iedere zwangerschap nog eens 2 jaar borstvoeding geven is te veel gevraagd. Kinderen zijn heel belangrijk maar het leven van de vrouw moet niet volledig in het teken van de kinderen staan. Er zijn andere dingen op de wereld dan enkel kinderen krijgen. Nu geef ik toe dat in een geval als Guinevere een heel lange periode van borstvoeding misschien niet slecht is. Ik heb eens gelezen (ook een wetenschappelijk onderzoek ![]()
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, maar als die kinderen dan opeens in onze maatschappij gesmeten worden, staan ze daar als onaangepaste, wereldvreemde, bijna achterlijke sukkelaars.
![]() |
#428 |
|
![]() Die zich beter voelen dan een ander ook nog.
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrouwen worden uitgehuwelijkt. Maken kinderen en zorgen thuis voor de kroost. De man gaat een jaartje werken voor een volle dop en beland ook op een uitkering. Een werkloos gezin met 3 kinderen heeft hier nog altijd meer dan dat ze in Marokko zouden hebben. De sociale wijken worden massaal door die groepen bevolkt. Men bouwt er steeds meer bij. Je moet maar als Vlaming een sociaal wonig aanvragen in Antwerpen en waar beland je? Je moet als authentieke Brusselaar maar een sociale woning aanvragen en waar beland je? Er is geen balans en wij worden ingehaald aan een rotvaart. Weldra meer imams op pensioen dan pastoors. Eigenlijk kenmerkt dit toch alles? Laatst gewijzigd door Peche : 16 april 2017 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Banneling
|
![]() Dien Erdogan is charmant in zijn eigen land dat wel , hij heeft charisma voor de moslims dat wel ..... maar hier moet ie niet komen heersen dat ook wel .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erdogan kan een vluchtelingencrisis aan terwijl de EU er in verzuipt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
|
![]() Voor hem is 'politiek correct zijn' alleszins niet de hindernis die het hier is.
![]() |
#433 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ouders die hun kinderen niet naar school sturen, allochtonen die er voor kiezen hun kinderen niet te laten integreren, daar ben ik niet mals voor. Niks hypocriet aan. Ik ben er gewoon van overtuigd dat sociaal contact en schoolgaan beter is. En dat kinderen niet de gevolgen moet dragen van achterlijke ouders. Als je daar problemen hebt, mag je vanavond, als je je medicatie op hebt, weer wat bedreigingen uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is onoverkomelijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tavek wil vooral zijn zin krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Banneling
|
![]() Scroll eens terug.
Bembem, Guinereve, Marie hadden allemaal commentaar over het feit dat ik mijn kinderen naar de creche doe. En dat dat voor ons perfect werkt. Vrouwen die dat doen zijn volgens hun slechte vrouwen. Wel, ik denk het omgekeerde. Maar ze doen maar, iemand moet de toiletten hier toch kuisen later.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |