![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probleem zal dan wel zijn al sommigen onvrijwillig zonder werk vallen als een voordeel gaan zien, en voor de rest van hun leven vrijwillig zonder werk blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het kan dan wel een bewuste keuze van de overheid zijn (aangemoedigd door de vakbonden), om het systeem sterk uit te breiden, maar dat neemt niet weg dat het systeem in duigen zal vallen als er geen, of te weinig, bijdragers zullen zijn. Trouwens nu moet al een gedeelte van de btwontvangsten gebruikt worden om het systeem te spijzen, en dan spreken we nog niet over de komende vergrijzingskosten, waarvoor geen, of onvoldoende provisies zijn aangelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() da wordt blokker kip-kap.
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je merkt dit meer en meer bij jongeren, die na hun eerste jaar dat ze gewerkt hebben, de belastingbrief laten invullen. Ze worden gewoon opstandig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze ontwierpen de sociale zekerheid als een vangnet, zeker niet als een hangmat. Ik denk dat iedereen bereid is om bij te dragen voor een rechtvaardige sociale zekerheid, een sociale zekerheid zonder misbruiken. Helaas, het is al veel te ver gekomen. Iemand die z'n hele leve lang de sociale zekerheid uitgemolken heeft, trekt meer pensioen dan iemand die z'n hele leve hard gewerkt heeft en geld in de sociale zekerheid gestort heeft. Als die laatste dan ook nog eens z'n kinderen moet aanspreken voor een menswaardige oude dag ... Nee zo'n sociale zekerheid hadden de oprichters zeker niet voor ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En doordat dit gedeelte veel te groot is, gaan er veel jobs verloren. Doordat er veel jobs verloren gaan, moet er meer geld naar de overheid vloeien. Hierdoor gaan jobs verloren. Doordat er veel jobs verloren gaan, moet er meer geld naar de overheid vloeien. Hierdoor gaan jobs verloren. Doordat er veel jobs verloren gaan, moet er meer geld naar de overheid vloeien. Hierdoor gaan jobs verloren. Dat noemt men het sneeuwbaleffect. Deze regering heeft dit een heel klein beetje kunnen afremmen, maar lang niet voldoende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu worden we gedwongen steeds meer en meer af te geven en nog is het niet genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De sociale zekerheid was in het begin een verbond tussen werknemers. Zij storten "vrijwillig" een deel van hun loon in een pot voor als het een tijdje slechter zou gaan. Was dat voor hem zelf of voor een andere arbeider, dat maakte niet zoveel uit. Zij hebben dit echter nooit gedaan (opgericht) om mensen in een hangmat te plaatsen. Zij hebben dit echter nooit gedaan om het OCMW van de wereld te spelen. Zij deden dit voor alle arbeiders (werknemers) van België. Bij uitbreiding mochten de familieleden, bij ziekte, er ook mee van genieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om de solidariteit russen werknemers van hetzelfde land, dit ongeacht hun politieke of religieuze overtuiging. Het werd zeker niet opgericht voor mensen die naar hier komen en onmiddellijk mee aan de ruif schuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu legt u hem woorden in de mond die hij nooit gesproken heeft, laat staan geschreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was het punt van AJ. Hij keurt echter nergens het gedrag van die mensen goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Banneling
|
![]() IK heb gewerkt gespaard en iedereen altijd geholpen waar ik kon ,mij uitgesloofd ook jaren aan een stuk ,altijd maar verdraagzaam geweest ...
ook de vuiligheid en de corruptie nooit verdedigd ... waar ben ik dan een beest ? je moet het maar durven het mij aan te smeren omdat ik nu een andere kijk heb gekregen het Vlaams Belang willen verdedigen ? ben ik een vuil beest ? bedankt. |
![]() |
![]() |