![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Politieagentes met een hoofddoek, kan dat? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,43% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
46 | 86,79% |
Ja indien geen kontakt met burgers |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,77% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed idee? nee. Maar heb er weinig problemen mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gok dat het volgende zal zijn "1984" bullshit. Ze proberen de brand te blussen met al hun krachten, maar het "kot" staat af te fikken...
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar eens kijken in Antwerpen, op het openbaar vervoer, in straten en op pleinen...de meesten dragen de hoofddoek wel, ook op soms erg jonge leeftijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens ze zijn tegen het Westen en kotsen op onze waarden en normen en gewoontes, zij moeten weg hier of zich zelf onderleggen aan onze cultuur. Feitelijk zou het zo moeten zijn. Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 juni 2017 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien, wat niet wegneemt dat het overduidelijk geen algemene praktijk is. Zelfs niet in moslimlanden. Daar wordt een hoofddoek traditioneel door een meisje gedragen vanaf haar eerste maandstonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, u zit hier volledig fout. Het vormt juist een essentieel kenmerk van onze staatsordening dat de mens vrij is. Ook op vlak van waarden en normen. Als christen heb ik in onze maatschappij alle vrijheid om homoseksualiteit afwijkend en zondig te vinden, ook vindt een belangrijk deel van de mensen in onze maatschappij dat niet. Ik als christen heb die vrijheid. Een moslim dus ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en trouwens religie stagneert meestal de humanitaire vrijheid en de vooruitgang op onze planeet . dus heeft het helemaal geen zin dit punt nog te verdedigen , als wij mensensoort willen vooruitgaan in onze ontwikkeling mag religie ons niet tegenhouden in komende eeuwen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tradi moslims haten juist die vrijheid en mogen niet vrij leven toch ? dus daar zit jij wel verder mis dan ik , logica Jan. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Banneling
|
![]() Religie moet ook mee ontwikkelen in de menselijke vooruitgang ...
Moderniseren ,in je hart en geest kan je wel aanvaarden dat er misschien wel iets hoogstaand ons begeleid in dit aardse leven , maar meer zou dit hedendaags niet meer hoeven te zijn , de goedheid besturen van universeel als soort in vrede te leven op een planeet in het heelal .... dat is religie nu heden in vele vrijgevochten mensen hun hoofd en ziel denk ik . zou zo moeten trouwens , anders ben je een verloren wezen... niet letterlijk blijven steken in je religie ... maar ontwikkelen . Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 juni 2017 om 06:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik spreek uit mijn hart en ben eerlijk , en had zitten nadenken wat Jan hier (meestal trouwens) altijd in de tegenaanval gaat in lopende discussies .... ik ben het niet eens met Jan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() Toch wel. Je baseert je onder andere op onze religie om te argumenteren waarom moslims hier niet thuis zouden horen. Om daarna te stellen dat religie niet meer van deze tijd is.
Je poten onder je eigen stoel vandaan halen wordt wel je specialiteit hé ? Zoals met dat zwembad van je grote idool Philippe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees die zin zelf nog eens. Dat is gewoon geen Nederlands, het is zelfs niet te begrijpen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat spreek in nu tegen feitelijk? Voor de rest zoek het maar verder uit met de anderen hier vandaag , ik ga mijn dag vullen met nuttiger zaken dan heel de dag te lullen met ene die altijd tegendraads loopt ................................... ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 23 juni 2017 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |