![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat zijn verhaaltjes die la Belgique niet vertelt en niet aan de grote klok hangt... Terwijl stoute Walen, dat horen we dagelijks want daarmee bewijzen ze zogezegd dat de Vlamingen bekrompen, egoïstisch en zelfs racistisch zijn en dat is iets dat wel in hun plaatje past en dat ze gebruiken waar ze kunnen om verder verdeeldheid te zaaien tussen de gemeenshappen om verder hun maffieuze plannen zonder pottenkijkers te kunnen uitvoeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grote vissen zitten in Singapore en Hong Kong etc. Die maatregelen en dreigingen geven alleen maar een reden extra om zijn bezittingen daar te parkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de grote meerderheid van de westerse rijken is heus niet bereid om in azië te gaan wonen, in een mediteraan land op drie uur vliegen van thuis en tussen andere blanken voelen ze zich in vakantie. Maar een jaar lang in Singapore of Hong Kong ? I doubt it... Je zit daar letterlijk in een andere wereld. Jij komt er veel, maar dat is omwille van je business. Zou jij je permanent kunnen vestigen in Hong Kong ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan nog Hong Kong of Singapore zou mijn ding niet zijn. China of Thailand wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit : Singapore is om evidente redenen te mijden, daar is geen millimeter vrijheid.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 27 juli 2017 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu, het precedent is daar en aangezien de volgende legislaturen het gat in SZ groter en groter zal worden, zal deze nieuwe taks alleen maar gaan stijgen.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 27 juli 2017 om 14:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Wat Singers en individuele vrijheid betreft: doemenilachen he Panda. Ge hebt er zelfs de vrijheid om NIET TE STEMMEN. ![]() Maar akkoord, als ge op chikskes wilt sabbelen blijft ge beter in uw regiootje.
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Ze hebben ons met die PPS constructies voor 20 miljard in onze zakken gezeten en de volgende legislatuur zal je zien dat het nog een pak meer geworden is, met weer wat nieuwe trucjes. Maar dan hebben ze ongestraft hun zakken toch weer een tijdje gevuld op onze kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de Vlamingen daar dubbel en dik voor betalen is de laatste van haar zorgen... Hoe lang zou dat spelletje duren indien Bruxelles hen niet de hand boven het hoofd hield??? Als nu de Vlamingen protesteren verstoppen ze zich achter het federale en de Walen... Vlaanderen onafhankelijk kunnen ze dat niet meer doen... waardoor de afrekening dan ook kan beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt natuurlijk ook zeggen : "dat raakt mijn kouwe kleren niet, dat de locals eigenlijk alleen binnen een éénpartijstelsel kunnen stemmen". Maar ik weet het : stemmen interesseert jou niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek hier over : - Mensen die hun werk verliezen. - Mensen die niet in staat zijn te werken. - Zieken. - Gehandicapten. - Enz.... Daar zie ik u evenwel niet over reppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was gisteren wel grappig: een PS'er die met de geheime cijfers over de vennootschapsbelasting stond te zwaaien.
Er wordt flink ge'mold' in de federale regering ![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel van dit topic is fout, er is helemaal geen akkoord over de begroting, die cijfers moeten nog berekend worden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |