![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de opinie is dat sociale voorzieningen nodig zijn en dat die niet moeten afgebouwd worden als principe en voor wie ze nodig heeft. maar al te opzichtig misbruik en daar dan nog een typetje rond bouwen zoals Peche doet, die profiteurs moeten eruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Zal zeker geen goeie ervaring geweest zijn ![]()
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens de stage moest ik ook zelf voor mijn middageten zorgen. Ik werd dan gewoonlijk 's middags naar een nabijgelegen broodjeszaak gestuurd voor broodjes voor iedereen en kocht er dan voor mezelf één. De koffie kreeg ik wel gratis. Maar u hebt gelijk, ze zouden minstens iets mogen geven als vergoeding voor de maaltijden tijdens de stage, een maaltijdcheque bv.
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit moet in maart of april '94 geweest zijn. Pas in maart '95 vond ik - zonder hulp van VDAB of RVA - weer werk.
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet voor niets dat werkgevers niet graag VDAB cursisten aanvaarden.
Allen hebben eerst heel lang werkloos geweest alvorens ze aan zo een cursus hebben deelgenomen. Meestal onder de verplichtende voorwaarde van de VDAB of ze zouden hun uitkering verliezen. Zeg nu zelf als werkgever gezien....je haalt het vuil van de straat binnen en je weet dat ze snel weer werkloos willen worden. Hoogstens onder voorwaarde van rsz lasten vermindering laat je ze een tijdje aanmodderen en van zodra die termijn er op zit dump je ze terug. Genoeg andere en genoeg met nieuwe voorwaarden . Delete and refresh ...en de VDAB zorgt voor de aanvoer.
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je zo iemand binnenkrijgt voor een gesprek, valt dat wel meestal snel op. Bij de VDAB werken is ook niet het van het. Ik heb daar indertijd ook een aanbieding van gekregen om als instructeur daar te gaan werken, maar heb ze der voor bedankt. Bovendien nog dik onderbetaald ook.
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez het werklozenbashen is weeral begonnen, hoe voorspelbaar
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=Xf26hnpr6ko
Leon Bolier - Meditate (Original mix) Mediteer! Mediteer! Mediteer!
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn geval heb ik die stage gedaan in '94, een jaar nadat ik werkloos werd, aan het einde van de cursus. Ik heb eerst heel wat moeten doen om tot de cursus toegelaten te worden want ik was "te oud" volgens één van die bediende van de VDAB!!! Dus één jaar werkloosheid aangevuld met een stage van 6 maanden is echt niet heel lang werkloos. De meesten in mijn groep waren net als ik mensen die zo vlug mogelijk weer aan het werk wilden nadat ze ergens door omstandigheden hun job verloren hadden. Er waren ook enkele jonge mensen die nog nooit gewerkt hadden en die volop aan het zoeken waren naar werk maar zonder succes. Ze hadden nl "geen ervaring" - ook zo'n dooddoener! U durft nogal de werklozen het vuil van de straat noemen. U hebt chance gehad in uw leven. Maar er zijn veel mensen die gewoon tegenslag na tegenslag hebben. Leer daar eens begrip voor te hebben ipv iedereen te veroordelen.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 10 maart 2018 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Eind januari 2017 telt Vlaanderen 222.255 niet-werkende werkzoekenden (NWWZ)." https://www.vdab.be/nieuws/pers/de-w...n-januari-2017 Dat zijn volgens sommigen hier in het kleine Vlaanderen dus 222.255 luie mensen die alleen maar willen profiteren, 1 op 17 ongeveer. Men moet toch echt achterlijk zijn om zoiets te geloven!
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|