Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 maart 2018, 06:39   #21
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ach, veel mensen willen je dood of geven geen zak om je. Dat is de realiteit. Ik kijk niet meer naar "God" of de regering. Het enige dat ik vraag is een beetje genade voor mijn ziel als ik doodga. Een beetje berusting komt wel met de jaren.
Hangt ervan hoe je geleefd hebt natuurlijk. Ik zie mezelf niet berustend ten onder gaan eerlijk gezegd. Daarvoor heeft men vrees ik een geslaagd leven en nageslacht nodig. En ik ben dan nog geen afhaker.
Ik denk dat het hier bij velen op het forum een wansmakelijk schouwspel zal worden

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2018, 09:14   #22
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, veel mensen willen je dood of geven geen zak om je. Dat is de realiteit. Ik kijk niet meer naar "God" of de regering. Het enige dat ik vraag is een beetje genade voor mijn ziel als ik doodga. Een beetje berusting komt wel met de jaren.
Die genade zal er zijn indien u zelf een beetje "genade" betoond hebt voor uw medemensen tijdens uw leven.
Oud 11 maart 2018, 09:29   #23
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Bembem haar ouders hebben haar misschien weggeven om een betere toekomst voor haar mogelijk te maken. Als ze haar ouders nu zou tegenkomen en ze meldt dat ze OCMW geval is, levend in een kruipkot, zonder job, zonder vent, zonder kinderen, zonder vrienden, zonder geld....dan gaan die ook denken: shit, gefaald.
Ik denk dat ze in elk geval blij zouden zijn dat ze nog leeft, en dat beschouwen als succes.

Jij hebt wellicht geen kinderen? Of toch bitter weinig voeling met de materie.
Begrijp jij het verhaal achter de uitdrukking "een Salomonsoordeel"

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 11 maart 2018 om 09:31.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2018, 11:11   #24
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Hangt ervan hoe je geleefd hebt natuurlijk. Ik zie mezelf niet berustend ten onder gaan eerlijk gezegd. Daarvoor heeft men vrees ik een geslaagd leven en nageslacht nodig. En ik ben dan nog geen afhaker.
Ik denk dat het hier bij velen op het forum een wansmakelijk schouwspel zal worden
"Definieer" geslaagd. De "duivel" zoals men zegt heeft 4 koppen: dood, ziekte, verleiding en angst. Wat de "duivel" doet is het menselijke lijden versterken, de zwakheid van iemand vinden en voeden en blij worden van al dat menselijke leed. Duivel is spreekwoordelijk hierin.

Men heeft helemaal geen geslaagd leven nodig; het hangt ervan af hoe bewust je hebt geleefd. Wat je hebt gedaan aan zelfreflectie dat bepaalt je levenskwaliteit. De ene zegt dat je dit moet doen om geslaagd te zijn en de andere zegt weer dat. Geslaagd is dus een subjectieve term. Niet dat je de uiterlijke wereld moet verwaarlozen; je kan terwijl je bezig bent in de uiterlijke wereld doen aan zelfreflectie.

Maar ja mensen vluchten weg en willen dat allemaal niet horen; te confronterend...
Oud 11 maart 2018, 11:20   #25
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Definieer" geslaagd. De "duivel" zoals men zegt heeft 4 koppen: dood, ziekte, verleiding en angst. Wat de "duivel" doet is het menselijke lijden versterken, de zwakheid van iemand vinden en voeden en blij worden van al dat menselijke leed. Duivel is spreekwoordelijk hierin.

Men heeft helemaal geen geslaagd leven nodig; het hangt ervan af hoe bewust je hebt geleefd. Wat je hebt gedaan aan zelfreflectie dat bepaalt je levenskwaliteit. De ene zegt dat je dit moet doen om geslaagd te zijn en de andere zegt weer dat. Geslaagd is dus een subjectieve term. Niet dat je de uiterlijke wereld moet verwaarlozen; je kan terwijl je bezig bent in de uiterlijke wereld doen aan zelfreflectie.

Maar ja mensen vluchten weg en willen dat allemaal niet horen; te confronterend...
Het is zever dat je in deze tijd moet trouwen en kinderen hebben.
Ge maakt uzelf vooral tot slaaf van het systeem op die manier.
Mannen met moderne vrouwen en kinderen vechten niet.
Die denken aan hun boelekes en leven in voortdurende angst voor de grillen van hun onafhankelijk, werkende, feministische madam.
Die zijn zo tam en cucked out als wat.

Laat normies maar trouwen en kinderen hebben en zich uitsloven voor het systeem.
Focus op de zaak.
Wees het morele kompas van hun kinderen.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 11 maart 2018 om 11:23.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2018, 11:53   #26
Anna List
Banneling

Standaard

tiens, ik vind de foto niet elders op t internet. weird. ik dacht dat alle foto's al op tinternet stonden.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2018, 12:38   #27
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het is zever dat je in deze tijd moet trouwen en kinderen hebben.
Ge maakt uzelf vooral tot slaaf van het systeem op die manier.
Mannen met moderne vrouwen en kinderen vechten niet.
Die denken aan hun boelekes en leven in voortdurende angst voor de grillen van hun onafhankelijk, werkende, feministische madam.
Die zijn zo tam en cucked out als wat.

Laat normies maar trouwen en kinderen hebben en zich uitsloven voor het systeem.
Focus op de zaak.
Wees het morele kompas van hun kinderen.

Ja, klopt wel grofweg. Jezelf opofferen voor je gezin, het is een keuze. Zulke mensen hebben zoveel lasten om te dragen. Lasten over hun werk, hun toekomst enz... Het zijn muilezels. Natuurlijk zit dat hard-wired in een vrouw haar kop om een moeder te worden; alle feministische fantasietjes ten spijt.

Het blijft bij leuke fantasietjes waarbij de realiteit langzaam zoals een blok beton tegen hun smoelwerk vliegt. Vrouwen zijn op dit moment in vrije val; aan het skydiven. Het geeft een leuke kick als je uit dat vliegtuig springt en het duurt even maar de val tegen de grond gaat des te harder worden.

Je kan ze dan nog wat aanmoedigen tijdens hun "freefall" en zeggen dat ze goed bezig zijn en dat ze zo verder blijven moeten doen en dat de feministische strijd nog lang niet gestreden is. Duimpjes omhoog; gebruik de kracht van de vijand zodat ze tegen de beton vliegen.

Slaaf van het systeem is leuk; maar je plaatst nog altijd iets hoger dan jezelf namelijk het systeem. Men moet er vanuit gaan dat er niets boven/hoger dan jezelf staat, dan ben je goed bezig. Dat is wat mensen in het verleden altijd hebben gedaan en het is altijd gefaald. Iets in de trend van: "ben jij de meester van je bestaan?" of heeft de mens geen meesterschap, niet eens over zijn eigen wil. Een transcendente wet die alles stuurt...
Oud 11 maart 2018, 13:04   #28
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ja, klopt wel grofweg. Jezelf opofferen voor je gezin, het is een keuze. Zulke mensen hebben zoveel lasten om te dragen. Lasten over hun werk, hun toekomst enz... Het zijn muilezels. Natuurlijk zit dat hard-wired in een vrouw haar kop om een moeder te worden; alle feministische fantasietjes ten spijt.
Luister niet naar die 'rechtse' flapdrollen die oproepen dat elke blanke man moet trouwen en 5 kinderen moet maken om muh aryan race te redden.
Dat is in deze maatschappij namelijk een one way ticket to normie prison en dat is exact wat onze vijanden willen dat we doen.
Er zijn nog meer dan genoeg blanken (te veel zelfs om op een natuurlijke manier van het land te kunnen leven, zoals het hoort) en er worden er nog meer dan genoeg geboren (normies stichten nog altijd massaal gezinnetjes).
We hebben nu vooral mensen nodig die zich ongehinderd door andere verplichting kunnen inzetten voor de zaak.

Laatst gewijzigd door Thuleander : 11 maart 2018 om 13:08.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2018, 13:06   #29
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
voila sé is het fotoke dat ik recent kreeg toegestuurd en wat de eerste momenten weergeeft bij de zuid-koreaanse hulpinstanties die me destijds opvingen - in dit geval een kinderziekenhuis, want ik belandde pas nadien in een weeshuis, maar dat terzijde - zoals men kan zien verkeerde ik in niet al te goede toestand, en ik vraag me eigenlijk serieus af hoe men überhaupt een klein kind zo kan laten verkommeren, moeten heel barre omstandigheden geweest zijn, niet dat ik er geen weet van had aangezien ik onder de schurt zat met diverse oorontstekingen en nog een ander aantal onaangename zaken zoals jullie kunnen afleiden aan de hand vd huidaandoeningen op m'n kin ed...

yes, the vision of it all continues to haunt me, especially since it reminds me of an existence i can barely phantom
En dan hier komen potverteren.
Hebben we echt geen nood aan.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2018, 13:15   #30
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Als ik het goed begrepen heb heeft dat manneke van die foto dus later een geslachtsverandering ondergaan.
Ik begin het menselijk drama van Bem beter te bevatten nu. Aarch, ghiel aaarch...
Oud 11 maart 2018, 14:27   #31
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
tiens, ik vind de foto niet elders op t internet. weird. ik dacht dat alle foto's al op tinternet stonden.
Je moet op het Chinese intelnet kijken.
Oud 11 maart 2018, 14:28   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Als ik het goed begrepen heb heeft dat manneke van die foto dus later een geslachtsverandering ondergaan.
Ik begin het menselijk drama van Bem beter te bevatten nu. Aarch, ghiel aaarch...
Was mijn eerste gedacht, ik meen dat het een foto is van een jonge Bruce Lee.

Of van zijn minder bekende tweelingbroer, Bruce Leroy.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 maart 2018 om 14:28.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2018, 18:25   #33
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En geslaagd zijn in het leven betekent niet eigen huizen bezitten, 2 auto's, iedere zomer en iedere winter een dure reis maken. Geslaagd zijn betekent in vrede leven met uzelf en uw omgeving omdat u zich realiseert dat het allemaal mensen zijn die evenveel waard zijn als u, gelijk in welke omstandigheden ze (moeten) leven.
Oud 11 maart 2018, 18:31   #34
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En dan hier komen potverteren.
Hebben we echt geen nood aan.
Naar hier gehaald door blanke ouders die zich profileerden als zo'n goede mensen door buitenlandse kinderen te ontheemden.
En nu slachtoffer van het systeem, hopend ooit haar roots te vinden - ijdele hoop natuurlijk - niet thuis hier, niet thuis in Korea.
Wie draagt de schuld?????
Oud 11 maart 2018, 18:41   #35
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Ik denk dat ze in elk geval blij zouden zijn dat ze nog leeft, en dat beschouwen als succes.

Jij hebt wellicht geen kinderen? Of toch bitter weinig voeling met de materie.
Begrijp jij het verhaal achter de uitdrukking "een Salomonsoordeel"
Ik heb kinderen, en het feit dat bembem haar ma nog geen interventie heeft gedaan is me bijzonder vreemd.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2018, 19:39   #36
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Met een geslaagd leven bedoel ik een leven waarin je bereikt hebt wat je wilde of tevreden bent met wat je bereikt hebt.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2018, 20:19   #37
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Alles begint bij de opvoeding van een kind.

Die foto verklaart haar hele huidige toestand.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2018, 21:10   #38
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2018, 21:31   #39
Wapper

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Op het gewone intelnet staat ze nu ook al te plonken.

heel lange ULL
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2018, 01:40   #40
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Naar hier gehaald door blanke ouders die zich profileerden als zo'n goede mensen door buitenlandse kinderen te ontheemden.
En nu slachtoffer van het systeem, hopend ooit haar roots te vinden - ijdele hoop natuurlijk - niet thuis hier, niet thuis in Korea.
Wie draagt de schuld?????
ZIJ (?) uiteraard.
Ooit gehoord van aanpassen? Op macro-niveau heeft Darwin daar ooit een paar boekskes over geschreven.
"Survival of the fittest" heeft ZIJ blijkbaar vertaald als "Overleven van de profiteurs". Mij niet gelaten, ik moet er niet voor betalen.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be