Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2018, 10:11   #761
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
ik ga me niet laten verleiden tot een nieuwe lange discussie.
Begrijpelijk als je geen onderbouwde tegenargumenten hebt en alles blijft minimaliseren vanuit je eigen gekleurde perspectief.
Citaat:
Die "tig" is duidelijk in de officiële misdaadstatistieken, en die tonen aan dat de boel niet op instorten staat.

Perceptie is één zaak, objectieve cijfers een ander.
Mss moet je die opmerking maar 's maken tegen de Zweedse Kamer van Koophandel en de flikken, die de correlatie tussen immigratie en misdaad aantonen:

“Het gaat om gewelddaden en seksuele agressie gepleegd door georganiseerde bendes. Het fenomeen wordt door de Zweedse politie in verband gebracht met de sterke toename in immigratie die in 2015 op gang kwam.”

Dit ontkennen en/of minimaliseren getuigt pas van échte wereldvreemdheid, net om de gaten in je eigen idealisme niet onder ogen hoeven te zien.
Citaat:
So? gij hebt schrik dat 14% moslims "onze" democratie gaan kapot maken.

Dat lijkt me onwaarschijnlijk
Met ‘slechts’ 14% vreemdelingen zijn er de laatste jaren/decennia reeds miljoenen autochtone slachtoffers (& counting) gevallen in die geforceerde multikul.
Ach, laten we anders nog even wachten tot ze met 20-25% zijn, mss kunnen we tegen dan de zaken wat beter in perspectief bekijken…
Oud 15 maart 2018, 10:21   #762
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Begrijpelijk als je geen onderbouwde tegenargumenten hebt en alles blijft minimaliseren vanuit je eigen gekleurde perspectief.
Minimaliseren =/= iets in perspectief plaatsen. Gij staart u blind op een eerder klein probleem

Er is niks gekleurd aan de criminaliteicijfers waar ik me op baseer, in tegenstelling tot die "tig" krantenknipsels die jij aanbrengt.

Citaat:
Mss moet je die opmerking maar 's maken tegen de Zweedse Kamer van Koophandel en de flikken, die de correlatie tussen immigratie en misdaad aantonen:

“Het gaat om gewelddaden en seksuele agressie gepleegd door georganiseerde bendes. Het fenomeen wordt door de Zweedse politie in verband gebracht met de sterke toename in immigratie die in 2015 op gang kwam.”

Dit ontkennen en/of minimaliseren getuigt pas van échte wereldvreemdheid, net om de gaten in je eigen idealisme niet onder ogen hoeven te zien.
Awel weet ge wat? Ik ontken dat niet. Ik blaas het gewoon niet buiten proportie.

Citaat:
Met ‘slechts’ 14% vreemdelingen zijn er de laatste jaren/decennia reeds miljoenen autochtone slachtoffers (& counting) gevallen in die geforceerde multikul.
Ach, laten we anders nog even wachten tot ze met 20-25% zijn, mss kunnen we tegen dan de zaken wat beter in perspectief bekijken…
"tig" slachtoffers

't wou wat zijn als we vanaf nu al onze statistieken in eenheden als "tig" plaatsen. Dan kan iedereen wel iets vinden wat em aanstaat.

Ma bon, dit si weer dezelfde discussie als vroeger. Met u heb ik die al gedaan. We zijn rond denk ik (want dit is weer 't zelfde). Ik sta er gewoon va te kijken dat Anna List nu blijkbaar ook zijn kritische geest is verloren.
Oud 15 maart 2018, 10:50   #763
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Minimaliseren =/= iets in perspectief plaatsen. Gij staart u blind op een eerder klein probleem

Er is niks gekleurd aan de criminaliteicijfers waar ik me op baseer, in tegenstelling tot die "tig" krantenknipsels die jij aanbrengt.

Awel weet ge wat? Ik ontken dat niet. Ik blaas het gewoon niet buiten proportie.

"tig" slachtoffers

't wou wat zijn als we vanaf nu al onze statistieken in eenheden als "tig" plaatsen. Dan kan iedereen wel iets vinden wat em aanstaat.

Ma bon, dit si weer dezelfde discussie als vroeger. Met u heb ik die al gedaan. We zijn rond denk ik (want dit is weer 't zelfde). Ik sta er gewoon va te kijken dat Anna List nu blijkbaar ook zijn kritische geest is verloren.
Gij vindt dus dat de Zweedse politie overdrijft ???? Zo losjes uit de pols van op zo'n 1600km vastgesteld ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2018 om 10:54.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 10:55   #764
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Gij vindt dus dat de Zweedse politie overdrijft ????
Nee dat zeg ik niet.

Al wie dat zegt dat Zweden hopeloos verloren is of het einde van het democratisch Westen voorbij is,... die overdrijft
Oud 15 maart 2018, 11:07   #765
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee dat zeg ik niet.

Al wie dat zegt dat Zweden hopeloos verloren is of het einde van het democratisch Westen voorbij is,... die overdrijft
de toestand in W-Europa, mbt islamitische migratie, is de voorbije 35jaar altijd maar achteruit gegaan, en ik zie niet direct een kentering in zicht.
Wanneer zal jij je zorgen beginnen maken ??? Als het spreekwoordelijke kalf helemaal verdronken is ???

Citaat:
Oud 15 maart 2018, 11:25   #766
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
de toestand in W-Europa, mbt islamitische migratie, is de voorbije 35jaar altijd maar achteruit gegaan, en ik zie niet direct een kentering in zicht.
Wanneer zal jij je zorgen beginnen maken ??? Als het spreekwoordelijke kalf helemaal verdronken is ???
Ik maak me zorgen over andere zaken, niet zozeer over moslimmigratie.

Pak nu onze houding rond de terroristische aanslagen. Zijn de middelen en de opofferingen die we in "veiligheid" hebben gestoken proportioneel met de vermeden schade? Ik durf dat in twijfel te trekken...
Oud 15 maart 2018, 11:32   #767
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Pak nu onze houding rond de terroristische aanslagen. Zijn de middelen en de opofferingen die we in "veiligheid" hebben gestoken proportioneel met de vermeden schade? Ik durf dat in twijfel te trekken...
Zelfs zonder terroristische aanslagen, is en blijft de islam-migratie in W-Europa een gigantisch probleem, waar politici zich geen bal van aantrekken.
Zouden Juncker en Merkel (de twee grootste Europese voorvechters voor islamitische migratie) al ooit zo'n islam-buurt van dichtbij gezien hebben.
Neen, natuurlijk niet, want met hun 30K€/maand, vertoeven zij uiteraard in elitaire villawijken, waar dat soort problemen onbestaande zijn.

Citaat:
Oud 15 maart 2018, 11:34   #768
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

het kwantitatief probleem is niet het terrorisme Voltian, het is dat apparte zwemuurtje dat van elke vrouw die buiten dat uuttje gaat zwemmen een slet maakt.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 11:39   #769
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
het kwantitatief probleem is niet het terrorisme Voltian, het is dat apparte zwemuurtje dat van elke vrouw die buiten dat uuttje gaat zwemmen een slet maakt.
Een probleem, inderdaad. Edoch, niet het einde van De Beschaving
Oud 15 maart 2018, 11:45   #770
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat, en de gedwongen hoofddoeken, de ramadan waar werkgevers rekening zouden moeten mee houden, de gedwongen en gearrangeerde huwelijken, de inteelt, de ongelijkheid man/vrouw, het buiten proportioneel belang van hun godsdienst,.....enz.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2018 om 11:45.
Oud 15 maart 2018, 11:48   #771
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
dat, en de gedwongen hoofddoeken, de ramadan waar werkgevers rekening zouden moeten mee houden, de gedwongen en gearrangeerde huwelijken, de inteelt, de ongelijkheid man/vrouw, het buiten proportioneel belang van hun godsdienst,.....enz.
en homo's en lesbiennes die vandaag de dag niet meer veilig hand in hand over t straat kunnen lopen ...

etc etc
Oud 15 maart 2018, 11:55   #772
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en homo's en lesbiennes die vandaag de dag niet meer veilig hand in hand over t straat kunnen lopen ...

etc etc
idd, een homo/lesbo-koppel gaat best niet "hand in hand" kuieren in Kuregem (Anderlecht), Molenbeek of Annessens-wijk in Brussel. En om OT te blijven, ook niet in dito wijken in Zweden.

Maar hey, de beschaving is niet in gevaar, hoor

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=769

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 maart 2018 om 11:57.
Oud 15 maart 2018, 12:00   #773
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
idd, een homo/lesbo-koppel gaat best niet "hand in hand" kuieren in Kuregem (Anderlecht), Molenbeek of Annessens-wijk in Brussel. En om OT te blijven, ook niet in dito wijken in Zweden.

jongen, dat gaat vandaag nergens meer ... niet in Antwerpen, niet in Ekeren zelfs niet meer in Brasschaat ...

maar geen paniek zegt Voltian.
Oud 15 maart 2018, 12:01   #774
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

't Is niet het einde van de beschaving maar wellicht wel het begin van het einde. Laat ons nog wat wachten van in te grijpen tot het echt te laat is.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 12:02   #775
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jongen, dat gaat vandaag nergens meer ... niet in Antwerpen, niet in Ekeren zelfs niet meer in Brasschaat ...

maar geen paniek zegt Voltian.
Niet in Aalst , niet in Ninove, Niet in Dender-fucking-leeuw.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2018, 12:14   #776
Voltian
Minister-President

Standaard

Het Einde Is Nabij
Oud 15 maart 2018, 12:15   #777
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
dat had ik ook in mijn eerste reactie gedaan ... maar gij wilt het echt niet lezen blijkbaar...
dit?

Citaat:
De 3 scenaro's:

SCEN1: permanently stop – a “zero migration” scenario – the Muslim population of Europe still would be expected to rise from the current level of 4.9% to 7.4% by the year 2050. This is because Muslims are younger (by 13 years, on average) and have higher fertility (one child more per woman, on average) than other Europeans, mirroring a global pattern.

SCEN2: A second, “medium” migration scenario assumes that all refugee flows will stop as of mid-2016 but that recent levels of “regular” migration to Europe will continue (i.e., migration of those who come for reasons other than seeking asylum; see note on terms below). Under these conditions, Muslims could reach 11.2% of Europe’s population in 2050.

SCEN3: Finally, a “high” migration scenario projects the record flow of refugees into Europe between 2014 and 2016 to continue indefinitely into the future with the same religious composition (i.e., mostly made up of Muslims) in addition to the typical annual flow of regular migrants. In this scenario, Muslims could make up 14% of Europe’s population by 2050 – nearly triple the current share, but still considerably smaller than the populations of both Christians and people with no religion in Europe.

Dat lijk me een aannemelijke bandbreedte, met 2 extreme scenario (1 & 3) en een likely centraal scenario.

Wat is uw probleem daarmee?
Oud 15 maart 2018, 12:17   #778
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Het Einde Is Nabij
toch voor diegene die één vd holebi's die mij dierbaar is ooit aanraakt en waarvan ik aan de identiteit raak, dat kan ik u gerust garanderen. nuance en perspectief zal dan niet voorhanden zijn. degene die dat doet, eindigt met zijn penis en teelballen in zijn mond. bij wijze van voorbeeld zeg maar.
Oud 15 maart 2018, 12:24   #779
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
toch voor diegene die één vd holebi's die mij dierbaar is ooit aanraakt en waarvan ik aan de identiteit raak, dat kan ik u gerust garanderen. nuance en perspectief zal dan niet voorhanden zijn. degene die dat doet, eindigt met zijn penis en teelballen in zijn mond. bij wijze van voorbeeld zeg maar.
(In de marge, ik heb dat altijd een interessant iets gevonden, hoe de grotere afkeer tegen Islam ervoor heeft gezorgd dat extreem-rechts langzaam het progressive van holebi's heeft omarmd en nu zelfs een grote verdediger is van holebi-rechten, omdat de intollerantie van Moslims tav holebi's net zo groot is. De vijand van mijn vijand is mijn vriend, op maatschappelijk niveau zeg maar. Een leuk neveneffect.
Ge moet ne keer lezen wat de Vlaams Blokkers van weleer te zeggen hadden over holebi's. Als die toen an de macht zouden zijn, de holebi's zouden evengoed vervolgd worden als moslims nu aan de macht zouden zijn.
Ik ben blij dat dat standpunt toch langzaam is geevolueerd naar meer respect voor holebi-rechten)
Oud 15 maart 2018, 12:24   #780
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de holebi's die ik ken, mijden die buurten gewoon. En dus weeral een overwinning voor het islamitisch tuig.

En ipv dat de Vl.Regering simpelweg de hoofddoek in het GO zou verbieden, zegt een platte vijg als Crevits dat de scholen onderling mogen beslissen.
Hoe groot is die hare paraplu wel niet ??

Citaat:
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be